Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 23:57:54
Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 23:50:34
Gelukkig maar. Anders loopt zoiets uit de klauwen.

Maar goed, ik stop met de discussie over hoe men wel of niet op Verstappen mag reageren. Ik ga ervanuit dat het nog altijd voor iedereen vrij is om hier op welke manier dan ook te posten.
uiteraard, maar het is gewoon een vreemde discussie. Ik ben het eigenlijk met iedereen eens, maar toch is er onenigheid.
De enige onenigheid die er is, is omdat sommige mensen posts niet zo goed wensen te lezen. Uiteindelijk is iedereen op dit forum namelijk laaiend enthousiast over Verstappen en wenst iedereen hem de mooiste carrière die hij kan hebben. Van mij mag iedereen bij elk resultaat zeggen dat Verstappen de beste coureur van het weekend is, maar doe dan niet verontwaardigd als mensen daar anders over denken - zelfs al wanneer dat een open deur is.

0634

Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 23:57:54
Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 23:50:34
Gelukkig maar. Anders loopt zoiets uit de klauwen.

Maar goed, ik stop met de discussie over hoe men wel of niet op Verstappen mag reageren. Ik ga ervanuit dat het nog altijd voor iedereen vrij is om hier op welke manier dan ook te posten.
uiteraard, maar het is gewoon een vreemde discussie. Ik ben het eigenlijk met iedereen eens, maar toch is er onenigheid.

Nou ja laten we er dan maar over ophouden. Er is een race dit weekend.  Das belangrijker.

Tuesday

Citaat van: Perton op 23 mei 2015 - 01:31:13
Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 23:57:54
Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 23:50:34
Gelukkig maar. Anders loopt zoiets uit de klauwen.

Maar goed, ik stop met de discussie over hoe men wel of niet op Verstappen mag reageren. Ik ga ervanuit dat het nog altijd voor iedereen vrij is om hier op welke manier dan ook te posten.
uiteraard, maar het is gewoon een vreemde discussie. Ik ben het eigenlijk met iedereen eens, maar toch is er onenigheid.
De enige onenigheid die er is, is omdat sommige mensen posts niet zo goed wensen te lezen. Uiteindelijk is iedereen op dit forum namelijk laaiend enthousiast over Verstappen en wenst iedereen hem de mooiste carrière die hij kan hebben. Van mij mag iedereen bij elk resultaat zeggen dat Verstappen de beste coureur van het weekend is, maar doe dan niet verontwaardigd als mensen daar anders over denken - zelfs al wanneer dat een open deur is.
tja, ik heb zelf het idee dat dat elkaar niet begrijpen van 2 kanten komt. Volgens mij denkt Hamilton44 er helemaal niet veel anders over als jullie, maar praten jullie hem dat een beetje aan. En dat vind ik flauw (of kinderachtig). En als toch alles gerelativeerd of genuanceert moet worden, waar  maken we ons dan uberhaupt nog druk om? uiteindelijk is het ook maar sport.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 mei 2015 - 02:10:40
Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 23:57:54
Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 23:50:34
Gelukkig maar. Anders loopt zoiets uit de klauwen.

Maar goed, ik stop met de discussie over hoe men wel of niet op Verstappen mag reageren. Ik ga ervanuit dat het nog altijd voor iedereen vrij is om hier op welke manier dan ook te posten.
uiteraard, maar het is gewoon een vreemde discussie. Ik ben het eigenlijk met iedereen eens, maar toch is er onenigheid.

Nou ja laten we er dan maar over ophouden. Er is een race dit weekend.  Das belangrijker.
goed plan.

Wings

Citaat van: Racingnews365 op 21 mei 2015 - 22:53:55
Vanzelfsprekend is Franz Tost extreem positief http://www.racingnews365.nl/prestatie-max-verstappen-buitengewoon/

Ik dacht dat ik voor de gek werd gehouden toen ik mijn SMS las waarin stond dat Verstappen als tweede was geëindigd, vlak achter Lewis Hamilton. Geweldig toch? De discussie die dan los barst over hoe mensen dat moeten interpreteren vind ik bijzonder jammer. Geniet gewoon van dit soort momenten denk ik dan. Voor Verstappen is het vooral zaak om zich te profileren en naar mijn idee doet hij dat zeker! Hij zet deuren open voor de toekomst en doet dat naar mijn idee goed. Als hij dit kan continueren creëert hij in ieder geval de mogelijkheid om terecht te komen bij een topteam. Of het ook lukt blijft natuurlijk afwachten en is afhankelijk van verschillende factoren. Maar we gaan het zeker volgen!

Sabai

Toen Giedo destijds een derde tijd reed waren de reacties een stuk leuker idd.

gloudiesaurus

Kleine crash van Verstappen in VT3. Achterstevoren de vangrail. De eerste naar mijn weten.

Hij kon wel terug naar de pits rijden  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Oeps! :-[ Maar ach ... liever in VT3 dan straks in Q en/of morgen in R, toch? ;)

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 23 mei 2015 - 12:05:23
Kleine crash van Verstappen in VT3. Achterstevoren de vangrail. De eerste naar mijn weten.

Hij kon wel terug naar de pits rijden  :)
zn eerste echte fout/schade dit jaar volgens mij. Kan m in de kwalificatie nog wel eens wat gaan kosten aangezien hij geen kwalificatiesimulatie heeft kunnen doen. t was wel een heel ongelukkig foutje, dus ik denk niet dat het hem vertrouwen kost.

gloudiesaurus

Beter nu dan straks...
Hopelijk blijft hij in de kwali wel Sainz voor. Dat is voor mij het belangrijkste  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634


gloudiesaurus

#2651

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634


gloudiesaurus

Precies... en volgens mij valt de schade nog wel mee  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Alleen de endplate was stuk las ik op Autosport. Dat valt qua kwalificatie-voorbereiding dus te verwaarlozen. Even los van de gemiste baantijd, dat is natuurlijk wel jammer. Maar goed, Verstappen heeft donderdag al laten zien dat hij snel kan zijn in één rondje, dus Q3 halen zal denk ik wel te doen zijn.