Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Klopt, als hij die eerste 4 Grand-Prix had gescoord was het beeld anders...

En Jeroen wij zitten op een lijn  ;)

Overigens hypt Verstappen.nl zelf ook wel een beetje. Ecclestone vond het fantastisch, Wolff en Horner ook  ;)
Zeker leuk om te lezen, hopelijk gaat hij morgen opnieuw zo goed. Want genieten is het wel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 21:45:36
tjongejonge wat zijn sommige mensen hier kinderachtig bezig. Hamilton44 begint met een post dat dit in de hele F1 wereld wel ff binnenkomt en dat is gewoon een feit. Wat een dooddoener om dan met onzin als de race is pas zondag etc te komen.

Wat jij kinderachtig noemt, noem ik realistisch. Nogmaals tuurlijk is het mooi dat hij de tweede tijd rijdt in die eerste vrije training. En natuurlijk mogen we daar trots op zijn. Alleen als er opgewezen wordt dat het 'pas' de eerste vrije training was, dan pas gaan mensen in een keer fel in de verdediging. Ik zie hier niemand kinderachtig doen, de enige die echt 'fel' zijn, zijn juist de mensen die in de Verstappen-verdediging schieten.

Hoe hadden we gereageerd als bv Sainz nu die tweede tijd gereden had en Verstappen vijfde? Hadden we dan Sainz ook opgehemeld en op een voetstuk geplaatst? En wat de mannen hier boven mij zeggen, ben ik het ook roerend mee eens.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 22:43:57
Nou ja, dat dus. Je mag er toch op wijzen dat het VT is? Niks mis mee. Uitstekend gedaan, echt lof daarvoor, maar uiteindelijk geldt alleen de zaterdag en de zondag. Dat is niet negatief. Dat is zoals het is.
het is niet negatief, maar wel overbodig. Ik kan me voorstellen dat het Hamilton44 irriteert omdat het gewoon een beetje als een tang op een varken slaat. Dr is trouwens ook niemand die zegt dat het negatief is.

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 22 mei 2015 - 22:50:23
Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 21:45:36
tjongejonge wat zijn sommige mensen hier kinderachtig bezig. Hamilton44 begint met een post dat dit in de hele F1 wereld wel ff binnenkomt en dat is gewoon een feit. Wat een dooddoener om dan met onzin als de race is pas zondag etc te komen.

Wat jij kinderachtig noemt, noem ik realistisch.
kinderachtig zoals Hamilton44 hier wordt weggezet. Die zegt nl ook niks onrealistich. Ik snap de discussie daarom niet zo goed. Wat zegt Hamilton44 nou precies fout?

Pancake Shield

Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 22:56:40
Citaat van: Pancake Shield op 22 mei 2015 - 22:50:23
Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 21:45:36
tjongejonge wat zijn sommige mensen hier kinderachtig bezig. Hamilton44 begint met een post dat dit in de hele F1 wereld wel ff binnenkomt en dat is gewoon een feit. Wat een dooddoener om dan met onzin als de race is pas zondag etc te komen.

Wat jij kinderachtig noemt, noem ik realistisch.
kinderachtig zoals Hamilton44 hier wordt weggezet. Die zegt nl ook niks onrealistich. Ik snap de discussie daarom niet zo goed. Wat zegt Hamilton44 nou precies fout?

Dan mag jij mij aantonen waar wij hem kinderachtig wegzetten? Tot zover ik weet is dit alles wat gebeurt:

Hamilton44 plaats een post dat wat Verstappen gedaan heeft een mooie binnenkomer is en dat daar de F1-wereld over praat
Jehoentelaar zegt dat het competief op zich weinig voorstelt, maar dat het wel een mooie binnenkomer is
Het is vervolgens Hamilton44, die vrij fel reageert op Jehoentelaar.

De rest van de hele discussie gaat alleen maar over het feit of een tijd in de eerste vrij training van een weekend veel zegt. We zijn het er volgens mij allemaal over eens dat Verstappen een mooie prestatie heeft geleverd, maar geven ook allemaal aan dat het pas de eerste vrije training was. In de tweede vrije training was hij weer gewoon zevende(ik zeg gewoon omdat vaak de plek is waar hij wel vaker staat aan het einde van de vrije training), daar hoor je dan weer niemand over. Als Verstappen hem op zondag in de muur hangt, heeft echt niemand meer over die tweede tijd in de eerste vrije training.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Kootje

Citaat van: Pancake Shield op 22 mei 2015 - 23:06:34
Dan mag jij mij aantonen waar wij hem kinderachtig wegzetten?

Volgens mij bedoelde Tuesday dat het kinderachtig is hoe Hamilton44 weggezet wordt, ipv dat hij als kinderachtig weg wordt gezet. ;)

Pancake Shield

Citaat van: Kootje op 22 mei 2015 - 23:09:59
Citaat van: Pancake Shield op 22 mei 2015 - 23:06:34
Dan mag jij mij aantonen waar wij hem kinderachtig wegzetten?

Volgens mij bedoelde Tuesday dat het kinderachtig is hoe Hamilton44 weggezet wordt, ipv dat hij als kinderachtig weg wordt gezet. ;)

Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Ik zeg het verkeerd XD
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Kootje

 ;D

Dan begreep ik jou verkeerd.  ;D

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 22 mei 2015 - 23:06:34
Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 22:56:40
Citaat van: Pancake Shield op 22 mei 2015 - 22:50:23
Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 21:45:36
tjongejonge wat zijn sommige mensen hier kinderachtig bezig. Hamilton44 begint met een post dat dit in de hele F1 wereld wel ff binnenkomt en dat is gewoon een feit. Wat een dooddoener om dan met onzin als de race is pas zondag etc te komen.

Wat jij kinderachtig noemt, noem ik realistisch.
kinderachtig zoals Hamilton44 hier wordt weggezet. Die zegt nl ook niks onrealistich. Ik snap de discussie daarom niet zo goed. Wat zegt Hamilton44 nou precies fout?

Dan mag jij mij aantonen waar wij hem kinderachtig wegzetten? Tot zover ik weet is dit alles wat gebeurt:

Hamilton44 plaats een post dat wat Verstappen gedaan heeft een mooie binnenkomer is en dat daar de F1-wereld over praat
Jehoentelaar zegt dat het competief op zich weinig voorstelt, maar dat het wel een mooie binnenkomer is
Het is vervolgens Hamilton44, die vrij fel reageert op Jehoentelaar.

De rest van de hele discussie gaat alleen maar over het feit of een tijd in de eerste vrij training van een weekend veel zegt. We zijn het er volgens mij allemaal over eens dat Verstappen een mooie prestatie heeft geleverd, maar geven ook allemaal aan dat het pas de eerste vrije training was. In de tweede vrije training was hij weer gewoon zevende(ik zeg gewoon omdat vaak de plek is waar hij wel vaker staat aan het einde van de vrije training), daar hoor je dan weer niemand over. Als Verstappen hem op zondag in de muur hangt, heeft echt niemand meer over die tweede tijd in de eerste vrije training.
precies en ik denk dat Hamilton44 zo fel reageerde omdat Jehoentelaar wel een enorme open deur intrapt. En nogal en dooddoener. En dat gebeurd steeds vaker hier als iemand ook maar ietwat enthousiast wordt.

0634

Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 22:53:07
Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 22:43:57
Nou ja, dat dus. Je mag er toch op wijzen dat het VT is? Niks mis mee. Uitstekend gedaan, echt lof daarvoor, maar uiteindelijk geldt alleen de zaterdag en de zondag. Dat is niet negatief. Dat is zoals het is.
het is niet negatief, maar wel overbodig. Ik kan me voorstellen dat het Hamilton44 irriteert omdat het gewoon een beetje als een tang op een varken slaat. Dr is trouwens ook niemand die zegt dat het negatief is.

Als dat al overbodig is is 'wow hij is tweede' nog overbodiger. Dat zien wij namelijk ook. We kijken naar dezelfde uitzendingen.


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 23:42:17
Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 22:53:07
Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 22:43:57
Nou ja, dat dus. Je mag er toch op wijzen dat het VT is? Niks mis mee. Uitstekend gedaan, echt lof daarvoor, maar uiteindelijk geldt alleen de zaterdag en de zondag. Dat is niet negatief. Dat is zoals het is.
het is niet negatief, maar wel overbodig. Ik kan me voorstellen dat het Hamilton44 irriteert omdat het gewoon een beetje als een tang op een varken slaat. Dr is trouwens ook niemand die zegt dat het negatief is.

Als dat al overbodig is is 'wow hij is tweede' nog overbodiger. Dat zien wij namelijk ook. We kijken naar dezelfde uitzendingen.
wie zei dat dan? Hamilton44 zei alleen dat dit buiten NL ook wel waargenomen zou worden. En dat had hij goed voorspelt gezien reacties van Wolff, Horner, Mercedes twitter en allerlei artikelen op buitenlandse sites. Maar ik heb ze inmiddels allemaal al gemaild dat het nog niks zegt en dat het maar een training was.

0634

Gelukkig maar. Anders loopt zoiets uit de klauwen.

Maar goed, ik stop met de discussie over hoe men wel of niet op Verstappen mag reageren. Ik ga ervanuit dat het nog altijd voor iedereen vrij is om hier op welke manier dan ook te posten.

Pancake Shield

#2637
Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 23:39:21
precies en ik denk dat Hamilton44 zo fel reageerde omdat Jehoentelaar wel een enorme open deur intrapt. En nogal en dooddoener. En dat gebeurd steeds vaker hier als iemand ook maar ietwat enthousiast wordt.

Nogmaals wij reageren nergens kinderachtig, tot zover ik kan zien. Tsja, tuurlijk wordt een open deur ingetrapt. Maar dat doen zelfs de coureurs en de teams ook op de vrije training. "Het is pas vrijdag, dat zegt niks" zoek maar eens op hoe vaak dat gezegd wordt. En nogmaals wij doen niks af aan het enthousiasme. Alleen aan het feit dat een tweede plek in de eerste vrije training weinig zeggend is. Van der Garde werd twee jaar geleden in Q1 in Belgie derde, hoor je daar nu nog iemand over? Lekker opsteker was het wel, mensen praten erover en feliciteerden Caterham en Van der Garde. Maar dat was het dan ook.

Maar goed wat Jeroen zegt, de discussie moet hier stoppen want het schiet niet op. We zijn aan het discusieren over het discusieren over Verstappen. Laten we het over Verstappen zelf hebben.

EDIT: hij vervangen voor het
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 23:50:34
Gelukkig maar. Anders loopt zoiets uit de klauwen.

Maar goed, ik stop met de discussie over hoe men wel of niet op Verstappen mag reageren. Ik ga ervanuit dat het nog altijd voor iedereen vrij is om hier op welke manier dan ook te posten.
uiteraard, maar het is gewoon een vreemde discussie. Ik ben het eigenlijk met iedereen eens, maar toch is er onenigheid.

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 22 mei 2015 - 23:56:13
Citaat van: Tuesday op 22 mei 2015 - 23:39:21
precies en ik denk dat Hamilton44 zo fel reageerde omdat Jehoentelaar wel een enorme open deur intrapt. En nogal en dooddoener. En dat gebeurd steeds vaker hier als iemand ook maar ietwat enthousiast wordt.

Nogmaals wij reageren nergens kinderachtig, tot zover ik kan zien. Tsja, tuurlijk wordt een open deur ingetrapt. Maar dat doen zelfs de coureurs en de teams ook op de vrije training. "Het is pas vrijdag, dat zegt niks" zoek maar eens op hoe vaak dat gezegd wordt. En nogmaals wij doen niks af aan het enthousiasme. Alleen aan het feit dat een tweede plek in de eerste vrije training weinig zeggend is. Van der Garde werd twee jaar geleden in Q1 in Belgie derde, hoor je daar nu nog iemand over? Lekker opsteker was het wel, mensen praten erover en feliciteerden Caterham en Van der Garde. Maar dat was het dan ook.

Maar goed wat Jeroen zegt, de discussie moet hier stoppen want hij schiet niet op. We zijn aan het discusieren over het discusieren over Verstappen. Laten we het over Verstappen zelf hebben.
mwah, een plek 2 in de VT rij je niet zomaar. En als je dat dan ook nog eens als 17 jarige in een STR in je allereerste sessie op een echt rijderscircuit doet dan valt dat gewoon op. En persoonlijk denk ik dat ie ook wel ff blijft hangen, net als China en Maleisie. Dat soort momenten zijn misschien wel net zo belangrijk als punten in deze fase voor Max. Iets wat bv een Vergne en Alquersuari veel te weinig deden.