Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 22 mei 2015 - 12:55:22Voor iemand die verklaard heeft niet per se fan te zijn van Verstappen ben je wel bijzonder vaak op je pik getrapt.

Feit is dat het onder 'serieuze' F1 fans ineens not done is om Verstappen goed te vinden omdat de main stream media (met name telegraaf) met em aan de haal is gegaan.

Daar irriteer ik mij aan. Je hoeft geen fan van Verstappen te zijn om te kunnen zien dat het een groot talent is, of het er allemaal uitkomt zal de toekomst uitwijzen maar dat het een groot talent is staat buiten kijf. Dat is ook helemaal geen issue meer in de paddock.

Sphinx

Misschien stel ik het nu te bot, maar het lijkt eerder een soort trauma. Verstappen sr. was goed, maar maakte ook flinke fouten, Kwalbers en Doornbos kwamen er alleen door veel geld, Giedo ook, al heeft die door zijn trubbels met sauber wat sympathie teruggewonnen en Frijns heeft zelf verknald. Het is alsof die "not done" fans even niets meer hebben om over te mopperen en dan maar afwijzend gaan reageren, bang om teleurgesteld te worden. Het lijkt verdikkeme wel op de situatie rond Louis van Gaal en het Nederlands elftal, toen iĆ©dereen er heilig van overtuigd was dat we na drie potjes weer thuis stonden. En we weten inmiddels hoe dat afliep  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

#2612
Citaat van: Hamilton#44 op 22 mei 2015 - 16:28:39
Citaat van: Perton op 22 mei 2015 - 12:55:22Voor iemand die verklaard heeft niet per se fan te zijn van Verstappen ben je wel bijzonder vaak op je pik getrapt.

Feit is dat het onder 'serieuze' F1 fans ineens not done is om Verstappen goed te vinden omdat de main stream media (met name telegraaf) met em aan de haal is gegaan.
Feit? Je hebt een waas voor je ogen, hier gaat het niet om. Ik ben een serieuze F1 fan en ik vind het fantastisch dat Verstappen rijdt. En hij doet het supergoed! Maar ben wel zo nuchter om een tijd in de eerste vrije training te relativeren. Het is geen kwalificatie of race.

Beetje relativeren zou jou geen kwaad doen. Maar ik ben niet de eerste die dat tegen je zegt. Er zijn geen twee kampen, wij vinden het hier (bijna) allemaal supertof dat Verstappen rijdt en we zijn ook overwegend zeer positief.

Perton

Ik hoef niet meer te reageren. Heeft Matthijs al voor me gedaan.

Pancake Shield

Exact wat Matthijs zegt, ben ik het helemaal mee eens.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

janke

Citaat van: Hamilton#44 op 22 mei 2015 - 16:28:39
Citaat van: Perton op 22 mei 2015 - 12:55:22Voor iemand die verklaard heeft niet per se fan te zijn van Verstappen ben je wel bijzonder vaak op je pik getrapt.

Feit is dat het onder 'serieuze' F1 fans ineens not done is om Verstappen goed te vinden omdat de main stream media (met name telegraaf) met em aan de haal is gegaan.

Daar irriteer ik mij aan. Je hoeft geen fan van Verstappen te zijn om te kunnen zien dat het een groot talent is, of het er allemaal uitkomt zal de toekomst uitwijzen maar dat het een groot talent is staat buiten kijf. Dat is ook helemaal geen issue meer in de paddock.

Dit gaat werkelijk nergens over. Wat al is gezegd, talent heeft die jongen. Nu het allemaal nog een plek geven. Ik vind het uitstekend wat hij als rookie doet. Maar de weg is nog lang. Enige reserve mag er best zijn. Wat ik blijf zeggen: Laat hij eerst maar eens Sainz de baas zijn, overall. Quali en race. Laat hij het beter doen als zijn pa. Kwam (te) snel, maar dat werd na Benetton ook alleen maar minder qua team.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 22 mei 2015 - 16:28:39
Citaat van: Perton op 22 mei 2015 - 12:55:22Voor iemand die verklaard heeft niet per se fan te zijn van Verstappen ben je wel bijzonder vaak op je pik getrapt.

Feit is dat het onder 'serieuze' F1 fans ineens not done is om Verstappen goed te vinden omdat de main stream media (met name telegraaf) met em aan de haal is gegaan.

Daar irriteer ik mij aan. Je hoeft geen fan van Verstappen te zijn om te kunnen zien dat het een groot talent is, of het er allemaal uitkomt zal de toekomst uitwijzen maar dat het een groot talent is staat buiten kijf. Dat is ook helemaal geen issue meer in de paddock.

Dat is helemaal geen 'feit'. Lul niet zo slap. Dat mensen soms de hype wat nuanceren is niet meer dan normaal. Heeft niks te maken met 'not done' of wat dan ook.

Tuesday

#2617
tjongejonge wat zijn sommige mensen hier kinderachtig bezig. Hamilton44 begint met een post dat dit in de hele F1 wereld wel ff binnenkomt en dat is gewoon een feit. Wat een dooddoener om dan met onzin als de race is pas zondag etc te komen.

Racingnews365

haha, vermakelijk dit... Mensen toch, Max Verstappen is even hot news en dat zal mogelijk veranderen als hij volgend jaar nog bij STR rijdt en dan pak m beet 20 WK punten scoort in een heel jaar. Dit jaar is alles nieuw, volgend jaar moet hij volgens 'kenners'' (lees: mensen die niets van de sport weten) toch minstens wedstrijden winnen of op het podium staan.

Ook voor de media is de gekte er dan wel vanaf. Nu is alles wat Max doet nieuw, is het spannend etc. Er komt een punt dat het routine is dat hij WK punten pakt in een wat betere auto. Dan gaan de zesde en achtste plaatsen gewoon vervelen.

Komt goed, ik snap de allergie van Formule 1 fans nu soms wel, maar daar kan Max niets aan doen. Dat is de media en alle mensen die erop springen. Je moet Max nu wel leuk vinden.. Iets anders mag je niet zeggen.

Max doet het super, is jong, is zeer getalenteerd, maar heeft een teamgenoot die ook geen pannenkoek is.
Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

0634

Ja, nou ja, dat is het dan ook wel een beetje. Ik zie he-le-maal niemand dan ook negatief doen over Max. Iedereen vindt het een geweldig talent. Alleen sommigen dansen de samba achter hem aan, wat mag, en anderen zijn iets afwachtender, wat volgens mij ook mag. Daarom lijkt deze discussie me wat overdreven allemaal.

Tuesday

Citaat van: Racingnews365 op 22 mei 2015 - 22:23:10
Je moet Max nu wel leuk vinden.. Iets anders mag je niet zeggen.
het lijkt hier anders net andersom. Lees de posts van Hamilton44 maar eens terug en je zult zien dat hij niks verkeerd zegt en dat er ook weinig tot niets valt te nuanceren of te relativeren. Doe dat dan ook gewoon niet. Het is juist de paddock zelf die hem momenteel alle lof toezwaait en dat had Hamilton44 prima ingeschat.

janke

Citaat van: Racingnews365 op 22 mei 2015 - 22:23:10


Max doet het super, is jong, is zeer getalenteerd, maar heeft een teamgenoot die ook geen pannenkoek is.

That's All. ;)
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2015 - 22:34:39
Ja, nou ja, dat is het dan ook wel een beetje. Ik zie he-le-maal niemand dan ook negatief doen over Max. Iedereen vindt het een geweldig talent. Alleen sommigen dansen de samba achter hem aan, wat mag, en anderen zijn iets afwachtender, wat volgens mij ook mag. Daarom lijkt deze discussie me wat overdreven allemaal.

Precies. Ik vind het ook super gaaf. Maar die 2e plek was in een vrije training. Het was ook zeker knap en hij maakt indruk.
Maar morgen is de kwalificatie en zondag worden pas de punten verdeeld in de race. Staat Sainz morgen voor hem en zondag opnieuw, dan is iedereen die eerste vrije training weer vergeten. Zeker aan het einde van het seizoen.

Natuurlijk het was knap wat hij deed vrijdag maar morgen moet hij Sainz maar eens voor blijven en zondag wat punten scoren. Dan ben ik pas echt tevreden  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Nou ja, dat dus. Je mag er toch op wijzen dat het VT is? Niks mis mee. Uitstekend gedaan, echt lof daarvoor, maar uiteindelijk geldt alleen de zaterdag en de zondag. Dat is niet negatief. Dat is zoals het is.

Sabai

Hoplijk heeft Renault zijn zaakjes voor elkaar. Anders was er hier niet eens een discussie geweest over Max.Want dan had hij al een vracht punten in de pocket gehad.