Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Jeroen op 09 mei 2015 - 15:02:47
Sainz weer beter hoor. Beiden klasse overigens.

En morgen is Max weer beter en dat telt.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 09 mei 2015 - 17:14:25
Eerlijk? Vermoedelijk had ik dan niks gezegd. Niet uit lulligheid want ik ben echt wel fan van Max, maar hier heerst de gedachte dat Max zoveel beter is dan Sainz. Dat vind ik vooralsnog voorbarig. Ik ben echt van Sainz onder de indruk. Vandaag opnieuw. Overigens was op Verstappen ook niks aan te merken vandaag, gewoon beiden uitstekend. Ik baal alleen dat Sainz nog iets sneller ging.
dat is idd wel eerlijk. Ben het met je eens dat Sainz het buiten verwachting goed doet, maar Max doet dat eigenlijk ook. Van mij hoeft die hele teamgenoot vergelijking niet  zo uitgemolken te worden. Gewoon met een schuin oog naar kijken en vooral genieten van de unieke prestaties die Max nu al levert. Niemand was ooit zo goed op zn 17e. Het kan haast niet anders dan dat hij over 3 jaar veel verder is dan Sainz nu. En die is nu al heel goed.

0634

[quote autoriteiten=Sabai link=topic=12648.msg430815#msg430815 date=1431184505]
Citaat van: Jeroen op 09 mei 2015 - 15:02:47
Sainz weer beter hoor. Beiden klasse overigens.

En morgen is Max weer beter en dat telt.
[/quote]

Dat zou kunnen.  Ik hoop het.

janke

Lekker genieten van STR en hun beide coureurs. Laat ze beiden elkaar opjutten, in positieve zin natuurlijk. Alleen maar goed voor hun ontwikkeling. Als de boel maar heel blijft. Vandaag was het iig van beide coureurs een perfecte qualificatie. Als ze dat door kunnen zetten in de race zou mooi zijn. Maar aan Kimi en Massa krijgen ze een zware dobber.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Die houden ze gewoon niet achter zich. Dat gaat niet lukken.  Zeker Raikkonen niet.

janke

Daar ben ik ook bang voor. Even een uiting van Ricciardo na de quali:

Daniel Ricciardo says it is unacceptable for Red Bull to qualify behind Toro Rosso as he struggled to 10th on the grid for the Spanish Grand Prix.

Misschien zijn Sainz en Verstappen wel beter en hun auto ook, haha.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Dat zo maar kunnen! Sainz en Verstappen zijn beide erg goed.
Het is nu 3-2 voor Sainz in de kwalificatie. Spanje is natuurlijk de thuisrace van Sainz, maar ik had Verstappen hier graag voor Sainz gezien.
Hopelijk zijn de rollen morgen in de race omgedraaid en blijft de motor heel.

En ik denk zelf dat die Red Bull gewoon niet zo goed is. Natuurlijk Renault is niet top, maar het Red Bull-chassis ook niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 09 mei 2015 - 18:31:21
Dat zo maar kunnen! Sainz en Verstappen zijn beide erg goed.
tja, dat zou zo maar kunnen. Ze doen het momenteel gewoon beter, maar ik denk dat dat verschil momenteel vooral in de onbevangenheid zit die de STR coureurs en ook het team zelf hebben. Ricciardo had dat vorig jaar ook, maar was vandaag naar eigen zeggen gefrustreerd en verknalde daarmee zn kwalificatie.

janke

De hele Sport/F1 media en ook teams heeft de mond vol van STR, Sainz en Verstappen. Meer exposure als team kun je niet krijgen. De sponsors zullen zéér vrolijk zijn. Ze hebben het niet alleen over Verstappen, maar Sainz gaat ook over de lip en terecht. Dit soort teams hebben we meer nodig, vind ik. Wordt F1 weer echt interessant voor sponsors lees geld/continuiteit.

ESPN:

Rookie duo Carlos Sainz and Max Vestappen will line up fifth and sixth on the grid at the Spanish Grand Prix after delivering Toro Rosso's best qualifying display since the 2008 Italian Grand Prix.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ik vraag me af of dat niet meer zegt over de issues bij andere teams. McLaren-Honda, Force India die nog op de B-spec wacht, Red Bull dat het dit jaar vrij zwaar heeft. Dat zijn toch zeker vier en eigenlijk zes auto's die normaaal voor STR horen.

Dat gezegd hebbende, als coureur moet je het dan nog wel waarmaken en dat doen Sainz en Verstappen allebei 100% geweldig. Wat ik bedoel te zeggen is dat het me coureurtechnisch eigenlijk vrij weinig zegt / boeit dat het het beste teamresultaat sinds dan en dan is.

janke

Some things are too important to be left in the past.

lieven

Citaat van: Perton op 09 mei 2015 - 22:39:10
Ik vraag me af of dat niet meer zegt over de issues bij andere teams. McLaren-Honda, Force India die nog op de B-spec wacht, Red Bull dat het dit jaar vrij zwaar heeft. Dat zijn toch zeker vier en eigenlijk zes auto's die normaaal voor STR horen.

Dat gezegd hebbende, als coureur moet je het dan nog wel waarmaken en dat doen Sainz en Verstappen allebei 100% geweldig. Wat ik bedoel te zeggen is dat het me coureurtechnisch eigenlijk vrij weinig zegt / boeit dat het het beste teamresultaat sinds dan en dan is.

Toond gewoon aan dat die teams een slechte job gedaan hebben en STR een goede.

Perton

Weer een weekendje voor Sainz.

0634

Citaat van: Sabai op 09 mei 2015 - 17:15:05
Citaat van: Jeroen op 09 mei 2015 - 15:02:47
Sainz weer beter hoor. Beiden klasse overigens.

En morgen is Max weer beter en dat telt.

Yup.

0634

Citaat van: Perton op 10 mei 2015 - 15:48:30
Weer een weekendje voor Sainz.

Je mag niet 'weer' zeggen.