Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Perton op 18 april 2015 - 12:11:50
Citaat van: janke op 17 april 2015 - 23:51:19
Citaat van: Perton op 16 april 2015 - 22:07:43
Iedereen is te koop. Als je maar genoeg biedt. En verstappen zal wel of niet wat te eisen hebben, er zullen vast wel wat clausules instaan dat ie bij prestatie x weg mag.

Nogmaals heeft ie een 1 jarig contract? Zoiets heb ik gelezen uit de mond van zijn vader. Dat lijkt me ook logisch. Het enigste waar Red Bull nog mee in de picture is, is Max Verstappen. Daar zal dan volgend jaar een prijsje aan hangen. Maar Sainz moet er voor bloeden, dat ventje is ook goed bezig. Tot nu niks minder dan Verstappen, vind ik.
Nee. Zijn vader zei: "We gaan dit jaar lekker bezig voor Toro Rosso, en dan zien we wel verder" wat vervlgens volledig uit zijn verband is gerukt. Overigens lijkt het me niet aannemelijk dat ie een eenjarig contract heeft, aangezien Toro Rosso-coureurs doorgaans een jaar of drie bij dat team rijden.


Doorgaans wel, maar die waren dan ook geen 17 jaar oud...het kan best dat Red Bull de gok heeft gewaagd met een contract voor 1 jaar...Jos deed in de Televaag ook zo'n cryptische uitspraak over 'een betere auto volgend jaar'.


Maar dat kan ook op Red Bull slaan, al rijden die tegenwoordig achter de Toro Rosso's... :P

Kootje

Dat sloeg op zeker op red Bull, alleen wist hij toen nog niet dat Red Bull niet de betere auto is. Max heeft namelijk gewoon 'n 3-jarig contract met Red Bull, dat hem iig z'n eerste jaar bij STR stalt. De rest zal allemaal afhangen van zijn prestaties, maar net zo goed aan die van Kvyat en Ricciardo. In 'n clausule waarin Max RBR /STR mag verlaten na tegenvallende resultaten van deze teams geloof ik iig niet.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 15:29:10
Dat sloeg op zeker op red Bull, alleen wist hij toen nog niet dat Red Bull niet de betere auto is. Max heeft namelijk gewoon 'n 3-jarig contract met Red Bull, dat hem iig z'n eerste jaar bij STR stalt. De rest zal allemaal afhangen van zijn prestaties, maar net zo goed aan die van Kvyat en Ricciardo. In 'n clausule waarin Max RBR /STR mag verlaten na tegenvallende resultaten van deze teams geloof ik iig niet.
het blijft gissen natuurlijk, maar ik dacht dat Jos op Renault doelde. Die krijgen nu zoveel tikken om hun oren dat ze er misschien toch echt eens serieus werk van gaan maken. Hij doelde nl op het uitvallen en dat heeft geen enkel effect op of hij wel of niet wordt gepromoveerd naar RBR.

0634

Ik hoorde net van Mol dat de allerhoogste Renaultbaas Carlos Ghosn zich nu bemoeit heeft met de problemen. Dat er voorlopig geen eigen team komt en ze zich op de motor concentreren. Dat er misschien wel een hoop extra geld in gepompt moet worden. Ze nemen het zeker serieus, schijnt.

Kootje

Citaat van: Tuesday op 18 april 2015 - 15:36:30
Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 15:29:10
Dat sloeg op zeker op red Bull, alleen wist hij toen nog niet dat Red Bull niet de betere auto is. Max heeft namelijk gewoon 'n 3-jarig contract met Red Bull, dat hem iig z'n eerste jaar bij STR stalt. De rest zal allemaal afhangen van zijn prestaties, maar net zo goed aan die van Kvyat en Ricciardo. In 'n clausule waarin Max RBR /STR mag verlaten na tegenvallende resultaten van deze teams geloof ik iig niet.
het blijft gissen natuurlijk, maar ik dacht dat Jos op Renault doelde. Die krijgen nu zoveel tikken om hun oren dat ze er misschien toch echt eens serieus werk van gaan maken. Hij doelde nl op het uitvallen en dat heeft geen enkel effect op of hij wel of niet wordt gepromoveerd naar RBR.

Dan heeft hij die uitspraak blijkbaar onlangs herhaald. Tijdens de wintertests deed hij deze namelijk ook al en toen doelde hij wel degelijk op 'n overstap naar het "grote" Red Bull.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 16:10:49
Citaat van: Tuesday op 18 april 2015 - 15:36:30
Citaat van: Kootje op 18 april 2015 - 15:29:10
Dat sloeg op zeker op red Bull, alleen wist hij toen nog niet dat Red Bull niet de betere auto is. Max heeft namelijk gewoon 'n 3-jarig contract met Red Bull, dat hem iig z'n eerste jaar bij STR stalt. De rest zal allemaal afhangen van zijn prestaties, maar net zo goed aan die van Kvyat en Ricciardo. In 'n clausule waarin Max RBR /STR mag verlaten na tegenvallende resultaten van deze teams geloof ik iig niet.
het blijft gissen natuurlijk, maar ik dacht dat Jos op Renault doelde. Die krijgen nu zoveel tikken om hun oren dat ze er misschien toch echt eens serieus werk van gaan maken. Hij doelde nl op het uitvallen en dat heeft geen enkel effect op of hij wel of niet wordt gepromoveerd naar RBR.

Dan heeft hij die uitspraak blijkbaar onlangs herhaald. Tijdens de wintertests deed hij deze namelijk ook al en toen doelde hij wel degelijk op 'n overstap naar het "grote" Red Bull.
vorige week na de race zei hij; 'misschien hebben we dit wel nodig om er volgend jaar nog beter uit te zien'

http://www.f1today.net/nl/nieuws/201111/jos-verstappen-dit-is-de-max-zoals-ik-die-ken

Kootje

Oke.

Daar haal ik verder niets uit, maar goed .... als dat voor sommigen reden is om te denken dat hij na één jaartje STR het Red Bull kamp al mag/kan verlaten, so be it. ;)


0634

Men loopt allemaal veek te hard van stapel. Drie races zeg. Als hij volgend jaar nog bij STR rijdt is dat geen enkel probleem.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 april 2015 - 17:47:26
Men loopt allemaal veek te hard van stapel. Drie races zeg. Als hij volgend jaar nog bij STR rijdt is dat geen enkel probleem.
dat durf je nu wel te zeggen? ;)  (na een mindere kwalificatie)

0634

Ik zeg het al een paar weken. Hij kan gewoon het momentum verliezen en dan wordt hij weer een gewone coureur als alle anderen. Zeker als Renault zo blijft kloten. Zo verging het wel meer grote talenten. Dat zeg ik al een tijdje. Ook na goede races. Lees maar terug.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 april 2015 - 19:00:58
Ik zeg het al een paar weken. Hij kan gewoon het momentum verliezen en dan wordt hij weer een gewone coureur als alle anderen. Zeker als Renault zo blijft kloten. Zo verging het wel meer grote talenten. Dat zeg ik al een tijdje. Ook na goede races. Lees maar terug.
mwah, als hij echt zo goed is zal dat m niet tegenhouden. De echte grote talenten komen echt wel bovendrijven. Ik denk niet dat ie nu echt een enorm momentum heeft, hij is nog vol op in ontwikkeling en laat af en toe een glimps zien van wat nog komen gaat.

0634

Ik bedoel ook niet dat ik geen vertrouwen in hem heb he, alleen laat ik de berichten als dat hij volgend jaar op zeker in een topwagen zit voorlopig nog even voor wat het is. Het zal allemaal wel.

Laat hem nou maar rustig ontwikkelen, dan zien we wel. Nog een jaar STR zou echt geen drama zijn voor hem.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 april 2015 - 20:38:50
Ik bedoel ook niet dat ik geen vertrouwen in hem heb he, alleen laat ik de berichten als dat hij volgend jaar op zeker in een topwagen zit voorlopig nog even voor wat het is. Het zal allemaal wel.

Laat hem nou maar rustig ontwikkelen, dan zien we wel. Nog een jaar STR zou echt geen drama zijn voor hem.
ja, ok, dat heb ik ook wel een beetje. Maar als andere teams aan hem gaan trekken zullen ze m toch op zn minst wel zelf over 'moeten' plaatsen naar RBR. Het zou wel lekker zijn als het tempo er een beetje in blijft. 2 seizoenen bij STR is misschien wel iets te veel stagnatie al. Met de verhoudingen zoals ze nu zijn is de stap van STR naar RBR ook helemaal niet zo groot natuurlijk. Wellicht kan ie dan met RBR naar de top toe groeien. We moeten iig ook niet te ongeduldig worden. De jongste WK tot nu toe was 24, Max is nog maar 17.

0634

Het zou ongebruikelijk zijn voor rookies als Verstappen ergens dit jaar niet een mindere fase zou krijgen. Dan moet je nog maar zien wat er van de belangstelling (mocht die er nu al zijn) overblijft voor volgend jaar. Er zijn er wel meer die er meer dan een jaar overdoen om in een topwagen te kruipen.

En tja, de jongste kampioen is 24, maar laat hem eerst maar de jongste podiumklant worden. Zien we daarna wel weer verder.

janke

#2324
Dit hoort er allemaal bij. Dat is ook goed zo. Leren en ervaringen op doen, ook de negatieve.
Some things are too important to be left in the past.