Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Leroy

mercedes moet een stoeltje aanbieden aan max wilt hij de overstap "Uberhaupt" overwegen... hij heeft een GP2 stoel afgeketst als aanbod mercedes...

Rosberg ligt vast...
hamilton op losse schroeven... maar ik denk dat ze dit enkel gebruiken om druk uit te oefenen op zijn financiele plaatje...

dus de kans is nihiel dat het realistisch is...

Tuesday

Citaat van: Perton op 17 april 2015 - 10:26:16
Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 00:17:34
Citaat van: Perton op 17 april 2015 - 00:01:28
Dat denk ik niet. Ik denk dat elk contract, ook van hamilton, Alonso, vettel en iedereen bepaalde clausules heeft.
ik zeg ook niet dat er geen clausules in staan, alleen dat in t geval STR niet meer aan de eisen van Max voldoet dat ze dan altijd nog RBR hebben om hem naar over te plaatsen.
Dat ze dat als optie hebben, lijkt me vrij vanzelfsprekend.
en dat ze die optie gaan lichten ook. Dus kan ie in principe niet weg.

Perton

Lijkt me wel als Red Bull minder blijft presteren dan Toro Rosso. Hoewel die kans natuurlijk praktisch 0 is, dus in de praktijk zal er inderdaad niet zoveel boeiends gebeuren. De kans dat Max Verstappen volgend jaar niet bij een van de Red Bull-teams onder contract staat (behalve als ze de F1 verlaten, uiteraard) lijkt me ook 0. Maar ik denk dat er heus wel een scenario is waarbij Verstapen weg kan/mag. Al moeten de planeten dan wel op één lijn staan waardoor de hel bevriest.

Tuesday

Citaat van: Perton op 17 april 2015 - 13:07:49
Lijkt me wel als Red Bull minder blijft presteren dan Toro Rosso. Hoewel die kans natuurlijk praktisch 0 is, dus in de praktijk zal er inderdaad niet zoveel boeiends gebeuren. De kans dat Max Verstappen volgend jaar niet bij een van de Red Bull-teams onder contract staat (behalve als ze de F1 verlaten, uiteraard) lijkt me ook 0. Maar ik denk dat er heus wel een scenario is waarbij Verstapen weg kan/mag. Al moeten de planeten dan wel op één lijn staan waardoor de hel bevriest.
als RBR niet mee doet om de prijzen dan denk ik niet dat ze Max zn carriere heel veel in de weg gaan zitten. Als ze wel weer terugkomen dan lijkt me dat Max daar tot zn 20ste/2017 ook wel goed zit. Als ie echt zo goed is als we allemaal denken, dan zal ie dan toch wel de teams voor het uitkiezen hebben. Dan loopt bv ook het contract van Rosberg af en zijn een aantal jongens die nu bij de topteams zitten (Raikkonen, Alonso, Button) wellicht gestopt zijn.

0634

Als RBR niet meedoet om de prijzen maar wél gewoon de intentie heeft om door te gaan met de F1, gaan ze Max natuurlijk nooit laten gaan.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 18:26:21
Als RBR niet meedoet om de prijzen maar wél gewoon de intentie heeft om door te gaan met de F1, gaan ze Max natuurlijk nooit laten gaan.
want je moet m kostte wat het kost die 3 jaar vol laten maken? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar ik kan me wel scenario's voorstellen waarin Max toch wel te koop zal zijn. Messi is ook niet te koop, maar als hij met nog 1 jaar contract weigert te verlengen dan zal dat snel veranderen.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 06:11:03
Citaat van: Perton op 17 april 2015 - 00:01:28
Dat denk ik niet. Ik denk dat elk contract, ook van hamilton, Alonso, vettel en iedereen bepaalde clausules heeft.

Kan. We wisten ook jarenlang immers niks van de ontbindende voorwaarden die Vettel in zijn contract had staan.

Dat was algemeen bekend, althans bij mij wel dan.

0634

Citaat van: Sabai op 17 april 2015 - 19:36:22
Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 06:11:03
Citaat van: Perton op 17 april 2015 - 00:01:28
Dat denk ik niet. Ik denk dat elk contract, ook van hamilton, Alonso, vettel en iedereen bepaalde clausules heeft.

Kan. We wisten ook jarenlang immers niks van de ontbindende voorwaarden die Vettel in zijn contract had staan.

Dat was algemeen bekend, althans bij mij wel dan.

Bij mij niet. En bij meerderen niet. Journalisten speculeerden over welke ontbindende voorwaarden het dan exact waren. Op een bepaald moment claimde Red Bull dat er niks ontbindends was als ik het me goed herinner. Maar jij wist het.

0634

Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 19:13:32
Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 18:26:21
Als RBR niet meedoet om de prijzen maar wél gewoon de intentie heeft om door te gaan met de F1, gaan ze Max natuurlijk nooit laten gaan.
want je moet m kostte wat het kost die 3 jaar vol laten maken? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar ik kan me wel scenario's voorstellen waarin Max toch wel te koop zal zijn. Messi is ook niet te koop, maar als hij met nog 1 jaar contract weigert te verlengen dan zal dat snel veranderen.

Het is geen voetbal dat je moet verlengen om nog transfergeld op te leveren. Red Bull heeft er niks aan om hem eerder te laten gaan (in die situatie). Ze hebben niks aan wat geld ze doen alleen mee om sportief succes. Waarom zouden ze Max dan laten gaan? Ik zie geen enkele reden daarvoor.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 23:19:48
Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 19:13:32
Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 18:26:21
Als RBR niet meedoet om de prijzen maar wél gewoon de intentie heeft om door te gaan met de F1, gaan ze Max natuurlijk nooit laten gaan.
want je moet m kostte wat het kost die 3 jaar vol laten maken? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar ik kan me wel scenario's voorstellen waarin Max toch wel te koop zal zijn. Messi is ook niet te koop, maar als hij met nog 1 jaar contract weigert te verlengen dan zal dat snel veranderen.

Het is geen voetbal dat je moet verlengen om nog transfergeld op te leveren. Red Bull heeft er niks aan om hem eerder te laten gaan (in die situatie). Ze hebben niks aan wat geld ze doen alleen mee om sportief succes. Waarom zouden ze Max dan laten gaan? Ik zie geen enkele reden daarvoor.
ja, maar ik had het over een seizoen waarin er geen/weinig uitzicht is op sportief succes. Dan kun je beter vast verder kijken en gaan werken met een coureur die wel toekomst bij het team heeft en op en top gemotiveerd is. Daarnaast kun je dat extra geld ook mooi in de toekomst van het team steken. En je zit dan ook niet de carriere van Max in de weg. Maar goed, dit zal jou niet overtuigen, maar ik sluit het niet uit aangezien het iets is wat je wel vaker in de sport ziet. Er wordt toch vaak in soort van projecten gewerkt.

janke

Citaat van: Perton op 16 april 2015 - 22:07:43
Iedereen is te koop. Als je maar genoeg biedt. En verstappen zal wel of niet wat te eisen hebben, er zullen vast wel wat clausules instaan dat ie bij prestatie x weg mag.

Nogmaals heeft ie een 1 jarig contract? Zoiets heb ik gelezen uit de mond van zijn vader. Dat lijkt me ook logisch. Het enigste waar Red Bull nog mee in de picture is, is Max Verstappen. Daar zal dan volgend jaar een prijsje aan hangen. Maar Sainz moet er voor bloeden, dat ventje is ook goed bezig. Tot nu niks minder dan Verstappen, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 23:16:12
Citaat van: Sabai op 17 april 2015 - 19:36:22
Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 06:11:03
Citaat van: Perton op 17 april 2015 - 00:01:28
Dat denk ik niet. Ik denk dat elk contract, ook van hamilton, Alonso, vettel en iedereen bepaalde clausules heeft.

Kan. We wisten ook jarenlang immers niks van de ontbindende voorwaarden die Vettel in zijn contract had staan.



Dat was algemeen bekend, althans bij mij wel dan.

Bij mij niet. En bij meerderen niet. Journalisten speculeerden over welke ontbindende voorwaarden het dan exact waren. Op een bepaald moment claimde Red Bull dat er niks ontbindends was als ik het me goed herinner. Maar jij wist het.

Vettel heeft het vaak genoeg benoemd in interviews en Helmut Marko ook. Ik was vorig jaar ook de eerste die het hier aanhaalde lees maar terug in het hoe goed is Vettel topic.

0634

Nou, daar heb ik weinig trek in. Ik geloof je zo ook wel. Dan zal ik het vergeten zijn of gemist hebben.

Tuesday

Citaat van: janke op 17 april 2015 - 23:51:19
Citaat van: Perton op 16 april 2015 - 22:07:43
Iedereen is te koop. Als je maar genoeg biedt. En verstappen zal wel of niet wat te eisen hebben, er zullen vast wel wat clausules instaan dat ie bij prestatie x weg mag.

Nogmaals heeft ie een 1 jarig contract? Zoiets heb ik gelezen uit de mond van zijn vader. Dat lijkt me ook logisch. Het enigste waar Red Bull nog mee in de picture is, is Max Verstappen. Daar zal dan volgend jaar een prijsje aan hangen. Maar Sainz moet er voor bloeden, dat ventje is ook goed bezig. Tot nu niks minder dan Verstappen, vind ik.
hij schijnt een 3 jarig contract te hebben. Bij een 1 jarig contract zou ie volgend jaar gewoon transfervrij zijn. Sainz lijkt idd net zo snel over een rondje, maar in de races maakt Verstappen toch veel meer indruk en minder fouten terwijl hij met 17 nog veel meer ontwikkelingspotentieel heeft.

Perton

Citaat van: janke op 17 april 2015 - 23:51:19
Citaat van: Perton op 16 april 2015 - 22:07:43
Iedereen is te koop. Als je maar genoeg biedt. En verstappen zal wel of niet wat te eisen hebben, er zullen vast wel wat clausules instaan dat ie bij prestatie x weg mag.

Nogmaals heeft ie een 1 jarig contract? Zoiets heb ik gelezen uit de mond van zijn vader. Dat lijkt me ook logisch. Het enigste waar Red Bull nog mee in de picture is, is Max Verstappen. Daar zal dan volgend jaar een prijsje aan hangen. Maar Sainz moet er voor bloeden, dat ventje is ook goed bezig. Tot nu niks minder dan Verstappen, vind ik.
Nee. Zijn vader zei: "We gaan dit jaar lekker bezig voor Toro Rosso, en dan zien we wel verder" wat vervlgens volledig uit zijn verband is gerukt. Overigens lijkt het me niet aannemelijk dat ie een eenjarig contract heeft, aangezien Toro Rosso-coureurs doorgaans een jaar of drie bij dat team rijden.