Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Maar misschien ook niet. De man heeft drie races gereden.

Kootje

Citaat van: Arthur op 13 april 2015 - 22:43:44
Dat idee van zo'n clausule heb ik ook. Volgens mij heeft Jos in een interview daar al eens op gestuurd. Nu is STR een prachtige etalage om zijn talenten te tonen. Mocht RBR niet de auto kunnen leveren dan zijn andere opties wellicht zo maar voor handen.

Tot zover ik weet heeft Max 'n 3-jarig contract met Red Bull en niet met Toro Rosso. Het is dus Red Bull die bepaalt of hij volgend jaar in de STR, de RBR of helemaal niet rijd.

0634

Dat klopt zover ik weet maar er kunnen best ontbindende voorwaarden in staan.

Kootje

Kan idd, maar lijkt me sterk. In ieder geval toch vanuit het Verstappen kamp gezien. Want hoewel die ook met interesse vanuit Mercedes en Ferrari konden schermen, was Red Bull de enige die hen ook 'n F1 zitje kon garanderen. Heb dus niet het idee dat Jos en Max veel te eisen hadden wat dat betreft. Maar goed ... ik ken de ins en outs van zijn contract verder ook niet, dat is slechts wat ik denk.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 13 april 2015 - 23:10:37
Citaat van: Arthur op 13 april 2015 - 22:43:44
Dat idee van zo'n clausule heb ik ook. Volgens mij heeft Jos in een interview daar al eens op gestuurd. Nu is STR een prachtige etalage om zijn talenten te tonen. Mocht RBR niet de auto kunnen leveren dan zijn andere opties wellicht zo maar voor handen.

Tot zover ik weet heeft Max 'n 3-jarig contract met Red Bull en niet met Toro Rosso. Het is dus Red Bull die bepaalt of hij volgend jaar in de STR, de RBR of helemaal niet rijd.
dat helemaal niet rijden zal toch wel afgedekt zijn?

Arthur

Citaat van: Jeroen op 13 april 2015 - 23:07:49
Maar misschien ook niet. De man heeft drie races gereden.

Tot nu toe drie puike races en een massieve indruk achter gelaten. Als hij dat kan volhouden dan kan het heel snel gaan. Maar wij kennen dat contract niet....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Tja en drie mindere races en niemand praat weer over je. Ik heb alle hoop voor Verstappen hoor, maar laten we eerst nog maar eens afwachten. Er zijn wel vaker talenten geweest die uiteindelijk nooit de stappen hebben kunnen maken.

0634

Citaat van: Kootje op 13 april 2015 - 23:41:54
Kan idd, maar lijkt me sterk. In ieder geval toch vanuit het Verstappen kamp gezien. Want hoewel die ook met interesse vanuit Mercedes en Ferrari konden schermen, was Red Bull de enige die hen ook 'n F1 zitje kon garanderen. Heb dus niet het idee dat Jos en Max veel te eisen hadden wat dat betreft. Maar goed ... ik ken de ins en outs van zijn contract verder ook niet, dat is slechts wat ik denk.

Hij kon in mijn ogen uitstekend onderhandelen. Hij was toen nog 16 jaar en Mercedes was heel serieus. Wolff en Lauda hebben serieus met het kamp VErstappen gesproken.

Het klopt dat zij hem niet nu al in die wagen hadden gezet, maar dat was natuurlijk wel een geweldige mogelijkheid geweest voor Verstappen. Bovendien zijn er zoveel contracten met ontbindende voorwaarden erin.

Ik heb geen idee of hij dat heeft, maar het valt absoluut niet uit te sluiten.

Hamilton#44

#2258
Citaat van: Jeroen op 13 april 2015 - 23:13:55
Dat klopt zover ik weet maar er kunnen best ontbindende voorwaarden in staan.

Senior weet natuurlijk wel hoe belangrijk contracten zijn.  ;) Zijn nekharen gaan nog steeds overeind staan bij het horen van de naam Walkinshaw.

Er kan best zoiets instaan dat Red Bull hem A. een racezitje moet geven en B. dat dit team een x positie in het WK moet halen.
Dat is zeker niet ongebruikelijk geloof ik bij F1 contracten. Zeker niet als je zoals Max gewild talent was en dingen kunt eisen.

Red Bull moet sowieso Renault lozen en dat gaan ze denk ik ook zeker doen als daar halverwege dit jaar geen verbetering in zit. Dan stappen ze vermoed ik samen met STR over naar Ferrari.

Kootje

#2259
Ik sluit ook niets uit, maar verwacht slechts dat de ontbindende clausules vooral van de Red Bull zijde komen. Maar goed ... wat ik al zei: Ïk ken de ins en outs van zijn contract niet". Ik neem aan dat jullie die ook niet kennen, dus valt er eigenlijk weinig zinnigs over te zeggen. Mijn gedachten zijn duidelijk, die van jullie ook en dus laat ik het hier verder bij. Door discussiëren over iets waarvan we geen weet hebben is zinloos. ;)

Zeeuw

CNN gaat Max Verstappen volgen tijdens de GP van Bahrein voor een korte docu te maken over hem. Waarschijnlijk vooral beelden naast de baan aangezien CNN geen media partner is van de FIA, maar geeft toch wel aan dat hij ook buiten Nederland en Europa opvalt. Beetje jongensboekachtig verhaal wat het natuurlijk goed doet in de States.

gloudiesaurus

Citaat van: Zeeuw op 14 april 2015 - 12:24:56
CNN gaat Max Verstappen volgen tijdens de GP van Bahrein voor een korte docu te maken over hem. Waarschijnlijk vooral beelden naast de baan aangezien CNN geen media partner is van de FIA, maar geeft toch wel aan dat hij ook buiten Nederland en Europa opvalt. Beetje jongensboekachtig verhaal wat het natuurlijk goed doet in de States.

Hij is pas 17e en dat wordt al de 2e documentaire over hem. Red Bull deed het al eerder...

Max moet het momentum zien vast houden. Nu gaat hij goed.
Maar dat kan snel omslaan. Vorig jaar was Magnussen ook de held, nadat hij in zijn 1e GP meteen 3e werd. Wie heeft het nu nog over hem?

En vader Jos reed in Maleisië in 2001 een geweldige GP. Werd daarna zelfs even gelinkt aan Ferrari om teamgenoot te worden van vriend Michael Schumacher.
Vervolgens gekegelde Jos 2 weken later leider Juan Pablo Montoya van de baan. Vervolgens was hij ineens de schlemiel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 14 april 2015 - 11:10:02
Ik sluit ook niets uit, maar verwacht slechts dat de ontbindende clausules vooral van de Red Bull zijde komen. Maar goed ... wat ik al zei: Ïk ken de ins en outs van zijn contract niet". Ik neem aan dat jullie die ook niet kennen, dus valt er eigenlijk weinig zinnigs over te zeggen. Mijn gedachten zijn duidelijk, die van jullie ook en dus laat ik het hier verder bij. Door discussiëren over iets waarvan we geen weet hebben is zinloos. ;)

Ik zou ook niet raar opkijken als Max Verstappen, als hij zo doorgaat, heel snel de plek krijgt van Kvyat bij Red Bull.
Maar dat is wel erg voorbarig  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 14 april 2015 - 13:06:17
Maar dat kan snel omslaan. Vorig jaar was Magnussen ook de held, nadat hij in zijn 1e GP meteen 3e werd. Wie heeft het nu nog over hem?
Klopt, maar misschien was dat omdat hij tweede werd ;)

Hamilton#44

Citaat van: Kootje op 14 april 2015 - 11:10:02
Ik sluit ook niets uit, maar verwacht slechts dat de ontbindende clausules vooral van de Red Bull zijde komen. Maar goed ... wat ik al zei: Ïk ken de ins en outs van zijn contract niet". Ik neem aan dat jullie die ook niet kennen, dus valt er eigenlijk weinig zinnigs over te zeggen. Mijn gedachten zijn duidelijk, die van jullie ook en dus laat ik het hier verder bij. Door discussiëren over iets waarvan we geen weet hebben is zinloos. ;)

Verstappen was wel gewild, ze zetten bij Red Bull niet zomaar een 17-jarige in een F1 auto. En als je gewild bent kan je eisen stellen.