Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 15:04:06
CitaatVerstappen is a star in the making

No, not just a star, but in the words of Martin Brundle, a pundit not given to hyperbole, but "a potential superstar". The Toro Rosso youngster isn't only super-fast, but, better still, he's super-exciting. Even after just three races, Verstappen oozes talent and the type of box office aggression that the sport hasn't born since Lewis Hamilton marked his F1 debut eight years ago by mugging the then-world champion Fernando Alonso into the first corner in Australia. And Hamilton, of course, had a McLaren to play with; Verstappen is ripping through the midfield in a car bereft of straightline speed, finding ways of overtaking where there ought to be none.

Unless his Red Bull contract is watertight, some big hitters will surely be knocking on Verstappen's door soon, ready and willing to rip up any long-term plans they had for their driver line-up.
http://www1.skysports.com/f1/news/12433/9802093/five-things-we-learnt-in-china

Mijn vader keek vandaag eens mee en maakte al dezelfde opmerking na Max voor de eerste keer gezien te hebben. Als ie zie blijft voortdoen gaan er andere teams op zijn deur kloppen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 15:53:37
De vooruitgang in zijn loopbaan. Er wordt steeds iets minder vaak over hem gepraat. Lijkt het momentum te verliezen.

True, zit wat in. Rijdt goed mee naar vermogen van de Williams maar maakt geen verschil ten opzichte van Massa.

0634

#2237
En als je echt een groot talent bent rijdt je 8/10 keer voor Massa in mijn ogen

Jehoentelaar


FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 12 april 2015 - 15:12:30
Leuk om te lezen! En terecht.
Verstappen liet vandaag zijn echte talent zien. Hij heeft het gewoon.

Jammer dat hij niet beloond werd met punten. Hij moet dit wel doortrekken.
Want ik verwacht dat punten scoren later in het jaar lastiger wordt.
McLaren wordt sterker, Red Bull komt in Spanje met een grote update, Force India in Oostenrijk.

Maar goed de Toro Rosso is een goede auto, vooral in de bochten.
Ik kijk al uit naar Monaco en de Hungaroring. Dit moeten circuits zijn waar Toro Rosso echt kan scoren.
Ik heb de Duitse, Spaanse  en Italiaans ( en een hoop andere ) media niet gevolgd, maar de Engelse media is toch wel erg lyrisch over Verstappen. Bij elke inhaal actie waren ze door het dolle heen en verbaasde zich elke keer hoe Verstappen het voor elkaar kreeg om zo laat te remmen zonder  zijn wielen te blokkeren. Zelfs huidige kampioenen was dat niet gelukt volgens hun.

Zeeuw

Dit weekend duidelijk de sterkere van de twee TR. Bizar hoe volwassen hij over het circuit gaat. Hopelijk is die 'leren met teleurstellingen'-fase nu ook voorbij, want hij had al flink wat meer punten kunnen hebben.

Benieuw of hij een terugslag zal krijgen. Maargoed, over drie jaar is hij nog maar twintig. Wie weet wat hij dan allemaal klaarspeelt. Lastig om nuchter er tegenaan te blijven kijken op deze manier  ;D

BMW.WilliamsF1

En weer de beste Red Bull coureur :) Als alles goed was gegaan was ie weer boven Ricciardo gefinisht.

Pancake Shield

Weet je wat het is. En dat heb ik in het 'man van de race'-topic al gezegd. Bart Chabot zei het bij Sport1 het beste. Mensen die voor deze race nog twijfelde aan het talent Max Verstappen, hebben deze race de twijfel zien wegnemen.

Ik ben eerlijk, ik was nog een van die mensen, die zoiets had van: 'zou hij het wel kunnen'. Zeker, omdat wij in Nederland vaak in staat zijn om dingen groter te maken dan dat ze daadwerkelijk zijn. Dat hij goed was, dat geloofde ik wel. Anders zet Red Bull je niet met je 17e in een F1-auto. Maar wat ik in China van Verstappen gezien heb, daarvan was ik onder de indruk. En ik ben normaal niet echt onder de indruk van inhaalacties. Maar een coureur heeft dat van te voren bij mij voor elkaar gekregen en dat was Lewis Hamilton bij een GP2-race op de Nurnburgring (daar zat ik op de tribune).

Nja, we zullen zien. Wat sommigen hier al zeggen, hij moet wel idd zijn momentum behouden anders kan het heel snel einde verhaal zijn. Je bent alleen zo goed als je laatste race, wordt er weleens gezegd.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Voor het zelfde geldt maakt ie volgend jaar de overstap naar Red Bull en leveren die weer zo'n belabberde auto als dit jaar. Wie praat er nu nog over Kvyat en Ricciardo? Daar waar Ricciardo op verscheidene websites vorig jaar de negens aan elkaar reed in de cijferlijstjes die sommige journalisten geven, zijn het nu vooral zesjes en zevens.

Wat dat betreft moet het hem ook wel net meezitten waar ie terecht komt als ie STR op den duur verlaat.

FolkertE

Citaat van: Perton op 13 april 2015 - 13:59:59
Voor het zelfde geldt maakt ie volgend jaar de overstap naar Red Bull en leveren die weer zo'n belabberde auto als dit jaar. Wie praat er nu nog over Kvyat en Ricciardo? Daar waar Ricciardo op verscheidene websites vorig jaar de negens aan elkaar reed in de cijferlijstjes die sommige journalisten geven, zijn het nu vooral zesjes en zevens.

Wat dat betreft moet het hem ook wel net meezitten waar ie terecht komt als ie STR op den duur verlaat.
Hij is nu al bij topteams genoemd. Kimi's contract loopt af, Rosberg gaat ook niet lang meer bij Mercedes rijden en met een iets betere Chassis kan Williams ook goed voor aan mee doen. As hij het nou net een beetje mee heeft, zit hij volgend jaar of over 2 jaar al bij een voorhoede team. Dan kan het daarna wel heel hard gaan.

Edwin90

Kan, hij kan ook net als een Fernando Alonso tekens op nét de verkeerde plek terecht komen. De Alonso van na zijn titels dan  :P

Hamilton#44

Noem mij gek maar als Max zo volwassen doorgaat zie ik hem nog wel door Ferrari of McLaren weggekaapt worden. Ik weet niet hoe vast hij contractueel aan Red Bull/STR zit.

Tuesday

Citaat van: Edwin90 op 13 april 2015 - 15:45:26
Kan, hij kan ook net als een Fernando Alonso tekens op nét de verkeerde plek terecht komen. De Alonso van na zijn titels dan  :P
2007 was daarin misschien wel cruciaal, dat was eigenlijk een perfecte keuze wat hem ook zo maar weer 2 titels op had kunnen leveren. Dan kun je zeggen dat ie de pech had dat Hamilton (of Ron Dennis) daar was, maar hij heeft het toch ook zelf laten liggen.

Sabai

Citaat van: Hamilton#44 op 13 april 2015 - 16:50:58
Noem mij gek maar als Max zo volwassen doorgaat zie ik hem nog wel door Ferrari of McLaren weggekaapt worden. Ik weet niet hoe vast hij contractueel aan Red Bull/STR zit.

Ik denk dat Jos vast wel een clausule heeft laten opnemen in het contract om ergens anders te kunnen tekenen indien er een bepaalde situatie voordoet. Ik denk dat als hij zo doorgaat volgend jaar bij het hoofdteam mag rijden.

Arthur

Citaat van: Sabai op 13 april 2015 - 20:20:30
Citaat van: Hamilton#44 op 13 april 2015 - 16:50:58
Noem mij gek maar als Max zo volwassen doorgaat zie ik hem nog wel door Ferrari of McLaren weggekaapt worden. Ik weet niet hoe vast hij contractueel aan Red Bull/STR zit.

Ik denk dat Jos vast wel een clausule heeft laten opnemen in het contract om ergens anders te kunnen tekenen indien er een bepaalde situatie voordoet. Ik denk dat als hij zo doorgaat volgend jaar bij het hoofdteam mag rijden.

Dat idee van zo'n clausule heb ik ook. Volgens mij heeft Jos in een interview daar al eens op gestuurd. Nu is STR een prachtige etalage om zijn talenten te tonen. Mocht RBR niet de auto kunnen leveren dan zijn andere opties wellicht zo maar voor handen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel