Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

#2220
Citaat van: SanderD op 11 april 2015 - 20:34:59
Citaat van: Jeroen op 11 april 2015 - 18:48:08
Citaat van: SanderD op 11 april 2015 - 18:07:04
'Kansloze stakkers'

Armoedig taalgebruik voor iemand van 'jouw niveau'. Je zegt zelf dat de heren van vi ver onder jouw niveau liggen maar dat soort termen heb ik ze nooit en te nimmer horen gebruiken.

Dan kijk je niet vaak. VI gebruikt enorme scheldkanonnades waar nodig. Denk alleen aan de termen die Derksen richting Van Gaal gebruikt.

Kijk elke uitzending. Het klopt dat ze mensen vaak belachelijk maken maar ze hebben nog nooit iemand een kansloze stakker o.i.d genoemd. Ga me niet vertellen dat het wel zo is.

Dat ga ik je wel vertellen. Wat zei Derksen over Van Gaal? Doorgedraaide idioot was dat. Vind ik woorden van dezelfde strekking.

Overigens heb ik niets tegen VI, ik kijk het vaak (ik ben blijkbaar ook een mongool). Maar ga niet zeggen dat zij woorden van die strekking niet gebruiken want dat doen ze wel degelijk.


BMW.WilliamsF1

Citaat van: Sabai op 11 april 2015 - 11:13:42
Ik maakte zelf ook altijd grindbak grappen over Jos. Meest gĂȘnante stommiteit van hem vind ik nog steeds die ene keer dat hij Montoya in leidende positie van de baan ramde. Ondanks dat ik VI haat zijn de grapppen die v/d Gijp maakte me niet onbekend.

Dat moment herinner ik me nog heel goed. Ik heb me een partij zitten schelden op Jos toen  :)

Van Wijk

Hoe heeft Max gereageerd op zijn uitvallen ? Hopelijk volwassen?

FolkertE

heel volwassen en hij heeft genoten van zijn acties vandaag.

Van Wijk

@folkert, thanks. Woon zelf in Belgie , moet dus alles via Duitse of France TV zien.
Krijg dus niet alles over Max mee.
Super dat hij het goed oppakt!

0634

CitaatVerstappen is a star in the making

No, not just a star, but in the words of Martin Brundle, a pundit not given to hyperbole, but "a potential superstar". The Toro Rosso youngster isn't only super-fast, but, better still, he's super-exciting. Even after just three races, Verstappen oozes talent and the type of box office aggression that the sport hasn't born since Lewis Hamilton marked his F1 debut eight years ago by mugging the then-world champion Fernando Alonso into the first corner in Australia. And Hamilton, of course, had a McLaren to play with; Verstappen is ripping through the midfield in a car bereft of straightline speed, finding ways of overtaking where there ought to be none.

Unless his Red Bull contract is watertight, some big hitters will surely be knocking on Verstappen's door soon, ready and willing to rip up any long-term plans they had for their driver line-up.
http://www1.skysports.com/f1/news/12433/9802093/five-things-we-learnt-in-china

gloudiesaurus

Leuk om te lezen! En terecht.
Verstappen liet vandaag zijn echte talent zien. Hij heeft het gewoon.

Jammer dat hij niet beloond werd met punten. Hij moet dit wel doortrekken.
Want ik verwacht dat punten scoren later in het jaar lastiger wordt.
McLaren wordt sterker, Red Bull komt in Spanje met een grote update, Force India in Oostenrijk.

Maar goed de Toro Rosso is een goede auto, vooral in de bochten.
Ik kijk al uit naar Monaco en de Hungaroring. Dit moeten circuits zijn waar Toro Rosso echt kan scoren.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik vrees ook dat hij later dit jaar wel eens terug kan gaan vallen, bovendien blijft Renault een achilleshiel. Hopelijk kan Max zijn momentum behouden.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 15:19:02
Ik vrees ook dat hij later dit jaar wel eens terug kan gaan vallen, bovendien blijft Renault een achilleshiel. Hopelijk kan Max zijn momentum behouden.

Klopt, maar als hij Sainz voor blijft en af en toe punten scoort dan doet hij het al enorm goed... Dan rijdt hij zichzelf in de kijker bij de echte topteams.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Afwachten. Dat zei men ook van Hulkenberg. Bij Bottas lijkt het ook te stagneren.

Jehoentelaar

Bottas ten opzichte van Massa? Oprechte vraag.

0634

De vooruitgang in zijn loopbaan. Er wordt steeds iets minder vaak over hem gepraat. Lijkt het momentum te verliezen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 15:53:37
De vooruitgang in zijn loopbaan. Er wordt steeds iets minder vaak over hem gepraat. Lijkt het momentum te verliezen.
ik heb Bottas altijd al wat overschat gevonden. Misschien als 2e rijder geschikt voor een topteam, maar ik zie er geen absolute topper in.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 15:53:37
De vooruitgang in zijn loopbaan. Er wordt steeds iets minder vaak over hem gepraat. Lijkt het momentum te verliezen.


Wat wil je , met Max Verstappen op de grid? :P

0634

Ja naja, dat heeft er niet zoveel mee te maken met het feit dat Bottas nu moeite heeft met Massa. En Massa is goed, maar geen wereldtop. Dus dan weet je ongeveer wat je van Bottas kan verwachten.

Voor Max is het allemaal nog veel te vroeg. Rijdt hij een heel jaar zoals vandaag, ja, dan komt het wel goed. Maar gaan McLaren, Force India, Red Bull en Lotus echte stappen maken dan zal het ook voor hem lastiger gaan worden. Zeker met die Renault.

Vergeet niet, McLaren en Red Bull hebben een oneindig veel groter budget. Uiteindelijk is Max vreselijk goed, maar niet beter dan zijn wagen. Valt de STR terug, valt Max terug. En het is allemaal leuk en aardig maar als hij straks de duels van vandaag om P13 of 14 uitvecht is het allemaal een stuk minder interessant.

Weg momentum. Na de pole in Brazilie had Hulkenberg ook de wind in de rug maar kon nooit de stap maken. Dat kan Verstappen ook gewoon nog altijd overkomen hoor. Hij zit nog lang niet in een Mercedes of een Ferrari.

Overigens ben ik niet negatief hoor, ik geloof echt wel dat hij een uitzonderlijk talent is, maar laten we de vlag nog maar even niet uithangen.