Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Sabai

Ik maakte zelf ook altijd grindbak grappen over Jos. Meest gênante stommiteit van hem vind ik nog steeds die ene keer dat hij Montoya in leidende positie van de baan ramde. Ondanks dat ik VI haat zijn de grapppen die v/d Gijp maakte me niet onbekend.

Kootje

Het gaat mij dan ook niet om de grind tussen z'n billengrap, want hoewel zwaar afgezaagd zie ik daar de lol nog wel van in. Het gaat mij (en Jan en al die andere Verstappen fans denk ik) vooral om Gijps uitlatingen dat Jos gewoon op moet rotten. Dat was serieus bedoeld, niet humoristisch. En dan kom ik, of in dit geval Jan, in het verweer.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 11 april 2015 - 11:24:41
Het gaat mij dan ook niet om de grind tussen z'n billengrap, want hoewel zwaar afgezaagd zie ik daar de lol nog wel van in. Het gaat mij (en Jan en al die andere Verstappen fans denk ik) vooral om Gijps uitlatingen dat Jos gewoon op moet rotten. Dat was serieus bedoeld, niet humoristisch. En dan kom ik, of in dit geval Jan, in het verweer.
Precies, de hele tendense was gewoon kansloos. Hoe hij het bracht was alles behalve grappig. In mijn ogen kwam hij ook zwaar gefrustreerd over en schreeuwde meer dan dat hij wat leuks zei. Dat vond ik het probleem.

Sabai

Dat sloeg idd nergens op. Maarja wat kan je anders van die kansloze stakker verwachten.

Fietser

Citaat van: Sabai op 11 april 2015 - 12:12:24
Dat sloeg idd nergens op. Maarja wat kan je anders van die kansloze stakker verwachten.

Ik ben geen grote V.d.Gijp-liefhebber, maar een 'kansloze stakker' zou ik hem niet noemen gezien zijn successen her en der in medialand. Daarbij wil ik of nog even kwijt dat Gijp heel vaak zegt 'rot toch op' of iets in de geest. Bobo's, coaches, spelers, andere presentatoren, iedereen krijgt soms een veeg uit de pan. Dus ik snap de ophef niet als het nu pappa Verstappen betreft. 'Oprotten' is een deel van het spel dat onlangs zelfs werd gespeeld door de burgemeester van Rotterdam, waarvoor hij als beloning een reisje naar Washington kreeg aangeboden.

Franky R.

Citaat van: Fietser op 11 april 2015 - 10:29:14
Hierboven, en ook elders, lees ik over de column – eigenlijk meer een chagrijnig stukje tekst – van Jan Lammers. Het gaat over de kritiek op de Verstappens. Velen zijn het (daarom?) met hem eens.
Ik heb Lammers hoog zitten om zijn vaak intelligente commentaren en goede inzichten, maar humor leek mij nooit zijn sterkste eigenschap. En dat bewijst de Zandvoorter hier maar weer eens. Want hoe is het mogelijk dat hij de fratsen van de VI-jongens serieus neemt? Het betreft hier immers een spel van simpel jongens/mannen-entertainment, dus waar maak je je druk over. Jawel, het betreft humor die vaak over de rug gaat van anderen, maar dat geldt toch voor de helft van alle humor?! (Dit forum zit er ook vol van.) Een Van 't Hek is er miljonair door geworden. Dus kom op Janneman (en vele andere Verstappen-fans), neem jezelf en 'jouw' sport alsjeblieft niet al te serieus en laat jezelf niet zo kennen, dan wel beetnemen!


Jan Lammers sloot heel goed af, met het volgende:
CitaatWat die twee betweters trouwens ook vergeten is dat veel van die mensen, die ze vanwege een of ander incidenteel sport foutje bij het grove vuil zetten, wel vaak kinderen hebben die de volgende dag weer naar school moeten!!


Is het dan nog steeds een spelletje, een geintje? Humor? Ik vind van niet...

0634

Nou daar zie ik de relevantie dan weer niet van. Dus omdat iemand kinderen heeft mag je niks over ze zeggen?

Tuesday

ach ja, Lammers heeft geluk dat ie veel bijval krijgt omdat veel autosportfans niks van voetbal of voetbal international moeten hebben, maar ik vind het persoonlijk inhoudelijk een enorm slecht stuk tekst. Daar moet hij zich eigenlijk kapot voor schamen vind ik. Het van Gaal en Manolev bashen vond ik zelf tenenkrommend en met dat soort dingen hebben ze bij VI de schijn aardig tegen, maar uiteindelijk hebben ze over Verstappen niet zoveel verkeerds gezegd. In vergelijking met Max stelde Jos gewoon niet zoveel voor maar hij was wel continu in beeld. Ik heb daar zelf verder geen problemen mee en Jos kan daar zelf misschien ook niet zoveel aan doen, maar ook Jos heeft in t verleden dingen gedaan waardoor andere mensen het misschien niet zo op hem hebben. Ik heb zelf dat stukje een paar weken geleden live gezien en ik vond het juist mooi dat Gijp en Genee ook gewoon de race hadden gekeken. Die grindbakgrappen zijn natuurlijk flauw, maar die zie je overal langs komen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 april 2015 - 15:47:21
Nou daar zie ik de relevantie dan weer niet van. Dus omdat iemand kinderen heeft mag je niks over ze zeggen?


Het afslachten gaat in sommige gevallen verder dan degene die ze op de korrel hebben...of zeg je dan "Tja, je pappa de topsporter is bekend, dus slik het maar?"

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: Fietser op 11 april 2015 - 12:25:31
Citaat van: Sabai op 11 april 2015 - 12:12:24
Dat sloeg idd nergens op. Maarja wat kan je anders van die kansloze stakker verwachten.

Ik ben geen grote V.d.Gijp-liefhebber, maar een 'kansloze stakker' zou ik hem niet noemen gezien zijn successen her en der in medialand. Daarbij wil ik of nog even kwijt dat Gijp heel vaak zegt 'rot toch op' of iets in de geest. Bobo's, coaches, spelers, andere presentatoren, iedereen krijgt soms een veeg uit de pan. Dus ik snap de ophef niet als het nu pappa Verstappen betreft. 'Oprotten' is een deel van het spel dat onlangs zelfs werd gespeeld door de burgemeester van Rotterdam, waarvoor hij als beloning een reisje naar Washington kreeg aangeboden.

Ik weet niet wat hij en die andere gasten daar allemaal roepen. Dat programma is ver onder mijn niveau dus kijk nooit naar dat popie jopie gelul van die kansloze stakkers.

SanderD

'Kansloze stakkers'

Armoedig taalgebruik voor iemand van 'jouw niveau'. Je zegt zelf dat de heren van vi ver onder jouw niveau liggen maar dat soort termen heb ik ze nooit en te nimmer horen gebruiken.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 11 april 2015 - 18:01:47
Citaat van: Fietser op 11 april 2015 - 12:25:31
Citaat van: Sabai op 11 april 2015 - 12:12:24
Dat sloeg idd nergens op. Maarja wat kan je anders van die kansloze stakker verwachten.

Ik ben geen grote V.d.Gijp-liefhebber, maar een 'kansloze stakker' zou ik hem niet noemen gezien zijn successen her en der in medialand. Daarbij wil ik of nog even kwijt dat Gijp heel vaak zegt 'rot toch op' of iets in de geest. Bobo's, coaches, spelers, andere presentatoren, iedereen krijgt soms een veeg uit de pan. Dus ik snap de ophef niet als het nu pappa Verstappen betreft. 'Oprotten' is een deel van het spel dat onlangs zelfs werd gespeeld door de burgemeester van Rotterdam, waarvoor hij als beloning een reisje naar Washington kreeg aangeboden.

Ik weet niet wat hij en die andere gasten daar allemaal roepen. Dat programma is ver onder mijn niveau dus kijk nooit naar dat popie jopie gelul van die kansloze stakkers.
heeft niks met niveau te maken. Je vind het leuk of niet.

0634

Citaat van: SanderD op 11 april 2015 - 18:07:04
'Kansloze stakkers'

Armoedig taalgebruik voor iemand van 'jouw niveau'. Je zegt zelf dat de heren van vi ver onder jouw niveau liggen maar dat soort termen heb ik ze nooit en te nimmer horen gebruiken.

Dan kijk je niet vaak. VI gebruikt enorme scheldkanonnades waar nodig. Denk alleen aan de termen die Derksen richting Van Gaal gebruikt.

0634

Citaat van: Franky R. op 11 april 2015 - 16:07:38
Citaat van: Jeroen op 11 april 2015 - 15:47:21
Nou daar zie ik de relevantie dan weer niet van. Dus omdat iemand kinderen heeft mag je niks over ze zeggen?


Het afslachten gaat in sommige gevallen verder dan degene die ze op de korrel hebben...of zeg je dan "Tja, je pappa de topsporter is bekend, dus slik het maar?"

Dus bepaalde woorden mag je gebruiken, maar alleen tegen kinderloze mensen?