Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Sphinx

Ach, leven die zuurpruimen ook nog? Nog geen minuut naar hun live-zelfhulpgroepje gekeken. Dat soort lui kun je maar op een manier behandelen:

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Tuesday

ok, die opmerkingen van Gijp slaan nergens op, maar het is wel enorme selectieve verontwaardiging van die Lammers zeg. Blijkbaar zijn Jos en Max inmiddels heilig ofzo? zag het gisteren op twitter via Grandprixradio, die waren het volledig eens met Lammers, maar posten dezelfde dag wel een crashoverzicht van Maldonado. Kortom, iemand die ooit 2 podia behaalde mag je niet bashen, maar iemand die een race heeft gewonnen wel? Van mij hoeft dat bashen sowieso niet, maar als ik reactie's her en der lees vind ik het toch ook wel weer erg schijnheilig allemaal. Beetje triest dat Lammers aan die paar seconden VI zoveel woorden vuil moet maken. In de F1 is het vrij normaal dat ouders zo prominent aanwezig zijn, in andere sporten is dat toch een stuk minder normaal volgens mij, dus in die zin is het niet zo raar wat ze zeggen. Door Max is de F1 weer veel meer gaan leven in NL, dat heeft zn voor en zn nadelen. Wellicht hebben Gijp en Derksen er over een jaartje wat meer kijk op ;) Ik blijf het gewoon kijken iig.

Franky R.

@Tuesday,


Het verschil is al vaker uitgelegd...Maldonado heeft gewoon een bord voor zijn kop, terwijl Jos ook maar wordt gezocht door de media. En wordt je niet een beetje moe van de associatie Verstappen met grind?


Meer zeg ik er niet over. Lees het repliek van Jan Lammers, die verwoordt het perfect!

0634

Citaat van: Fietser op 10 april 2015 - 09:21:08
Citaat van: Jeroen op 30 maart 2015 - 18:51:25
Citaat van: Fietser op 30 maart 2015 - 10:19:08
Citaat van: Matthijs op 30 maart 2015 - 09:34:38
Verstappen voldoet aan mijn (torenhoge) verwachtingen en Sainz overtreft mijn (minder hoge) verwachtingen. Op dit moment doen ze het allebei supergoed. Maar ik ga me niet wagen aan wie beter is, dat is nu helemaal niet relevant. Laten we dat maar eens bekijken halverwege het seizoen.

Mooi geformuleerd. Ik denk dat Sainz heel velen (pijnlijk?) verrast.

Hij verrast mij eigenlijk in het geheel niet. Ik was eerder wat verrast door de lage verwachtingen hier voorafgaand aan dit seizoen. Het is ook heel positief voor Verstappen, dus waarom het überhaupt pijnlijk zou zijn weet ik niet.

Weet/snap je dat echt niet?
Overigens snap ik, op mijn beurt, nooit wat er zo positief is aan het feit dat je teamgenoot je het vuur aan de schenen legt. Dat 'elkaar pushen to the limit' klinkt zeer romantisch, maar heeft minstens net zoveel na- als voordelen.

Nee, dat weet/snap ik echt niet.

SanderD

Wat een malloot is die Maldonado toch. Kan er helemaal niks van en is knettergek. Maar wel eventjes lekker een Grand Prix op je naam schrijven.

Ik geef tuesday gelijk. Waarom wel mag Maldonado met de grond gelijk gemaakt worden, maar worden mensen direct verontwaardigd als iemand een kinderachtig grapje over Jos Verstappen maakt. Alleen omdat Jos Nederlandse trots is?

0634

Je mag iedereen belachelijk maken als je dat wil. Alleen mogen andere mensen dan weer wat van dat belachelijk maken vinden.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 10 april 2015 - 17:14:22
Je mag iedereen belachelijk maken als je dat wil. Alleen mogen andere mensen dan weer wat van dat belachelijk maken vinden.
en die gaan dan zelf weer in de overtreffende trap beledigen. Hou het dan op zn minst zelf wel netjes (Lammers).

SanderD

Maar wees dan wel consequent en wordt niet boos als iemand je lievelingetje belachelijk maakt terwijl je zelf ook eens iemand voor schut zet. Anders zou het natuurlijk een beetje hypocriet zijn.

Deze post is niet voor een specifiek iemand mocht iemand zich aangesproken voelen. Vindt alleen dat er een beetje overtrokken gereageerd wordt.

0634

Ieder zijn ding. Ik heb weinig problemen met Gijp (al vind ik de grindbak grappen wel erg passé, maar dat is meer vanwege het ontbreken van humor) maar ik heb al even weinig problemen met mensen die voor hun 'held' opkomen.

Kootje

Citaat van: SanderD op 10 april 2015 - 17:11:54
Wat een malloot is die Maldonado toch. Kan er helemaal niks van en is knettergek. Maar wel eventjes lekker een Grand Prix op je naam schrijven.

Ik geef tuesday gelijk. Waarom wel mag Maldonado met de grond gelijk gemaakt worden, maar worden mensen direct verontwaardigd als iemand een kinderachtig grapje over Jos Verstappen maakt. Alleen omdat Jos Nederlandse trots is?

Precies daarom dus. In Venezuela kunnen ze niet tegen commentaar op "hun" Pastor en wij houden niet van commentaar op "ons" Joske en al helemaal niet van ongefundeerd commentaar van 'n stel azijnzeikers die geen flauw benul hebben waar ze nu eigenlijk over praten.

Perton

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 10 april 2015 - 09:46:38
Ik maak er mezelf nooit zo druk om wat mensen zonder verstand van F1 er van vinden. Wij weten wel beter en laat ze maar lekker bij dat schijt voetbal blijven.
Dit dus. Verder heeft een vriend van me die biografie van Gijp en zijn mening is (na het boek gelezen te hebben) dat het een heel zielige, eenzame, treurige meneer is. Ik gun hem dit soort pleziertjes dan ook maar.


Heb het fragment verder overigens na een paar seconden afgezet, omdat mijn mening over de heer Van der Gijp is dat ie tegenwoordig vooral een karikatuur van zichzelf is geworden. Ik kan dan ook niet 1 minuut en 38 seconden naar he luisteren, daar waar ik dat vroeger wel kon. Voor de rest, lekker laten lullen.

Arthur

Citaat van: Perton op 10 april 2015 - 18:42:18
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 10 april 2015 - 09:46:38
Ik maak er mezelf nooit zo druk om wat mensen zonder verstand van F1 er van vinden. Wij weten wel beter en laat ze maar lekker bij dat schijt voetbal blijven.
Dit dus. Verder heeft een vriend van me die biografie van Gijp en zijn mening is (na het boek gelezen te hebben) dat het een heel zielige, eenzame, treurige meneer is. Ik gun hem dit soort pleziertjes dan ook maar.


Heb het fragment verder overigens na een paar seconden afgezet, omdat mijn mening over de heer Van der Gijp is dat ie tegenwoordig vooral een karikatuur van zichzelf is geworden. Ik kan dan ook niet 1 minuut en 38 seconden naar he luisteren, daar waar ik dat vroeger wel kon. Voor de rest, lekker laten lullen.

Ach, goedkoop TV maken met iemand zijn ash trashen. Volgens mij heeft Gijp nog nooit een F1 race gezien [voordat Jos de sport bekend maakte voor het grote publiek] dus laat hij en Derksen vooral twee keer per week een paar uur onzin lullen over onze Mickey Mouse competitie...  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Perton op 10 april 2015 - 18:42:18
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 10 april 2015 - 09:46:38
Ik maak er mezelf nooit zo druk om wat mensen zonder verstand van F1 er van vinden. Wij weten wel beter en laat ze maar lekker bij dat schijt voetbal blijven.
Dit dus. Verder heeft een vriend van me die biografie van Gijp en zijn mening is (na het boek gelezen te hebben) dat het een heel zielige, eenzame, treurige meneer is. Ik gun hem dit soort pleziertjes dan ook maar.
dat eenzame dat haalde ik er idd ook wel uit, maar dat is een bewuste keuze van hem, daar voelt ie zich prettig bij. Zielig en treurig zou ik het daarom niet direct willen noemen.

Perton

Oké ik heb het boek zelf niet gelezen, dus ik kan daar uiteraard ook verder geen mening over geven.

Fietser

#2189
Hierboven, en ook elders, lees ik over de column – eigenlijk meer een chagrijnig stukje tekst – van Jan Lammers. Het gaat over de kritiek op de Verstappens. Velen zijn het (daarom?) met hem eens.
Ik heb Lammers hoog zitten om zijn vaak intelligente commentaren en goede inzichten, maar humor leek mij nooit zijn sterkste eigenschap. En dat bewijst de Zandvoorter hier maar weer eens. Want hoe is het mogelijk dat hij de fratsen van de VI-jongens serieus neemt? Het betreft hier immers een spel van simpel jongens/mannen-entertainment, dus waar maak je je druk over. Jawel, het betreft humor die vaak over de rug gaat van anderen, maar dat geldt toch voor de helft van alle humor?! (Dit forum zit er ook vol van.) Een Van 't Hek is er miljonair door geworden. Dus kom op Janneman (en vele andere Verstappen-fans), neem jezelf en 'jouw' sport alsjeblieft niet al te serieus en laat jezelf niet zo kennen, dan wel beetnemen!