Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Fietser op 30 maart 2015 - 12:43:39

Eerlijk gezegd denk ik dat ook 'de beter ingevoerde fans' nogal verrast zijn over de snelheid van Sainz, zeker in een landje aan de Noordzee. Een terzijde: waarom heb ik Carlos senior - een echt grote in de autosport - nog nergens voorbij zien komen terwijl ik pappa's Verstappen en Massa geregeld in beeld zag?

Hij zal wel niet zo vaak bij de races zijn. Papa Rosberg, ook geen kleintje, zie ik eigenlijk ook niet heel vaak. Papa Button, wel een kleine coureur, zagen we altijd heel prominent, papa Hamilton ook. Het heeft een beetje te maken met de papa zelf denk ik.

janke

#2161
Verstappen maakt promotie en zal in China racen met de RBR. Mateschitz heeft hem naar het team gehaald.

Bron, Olav Mol. Vandaag is het ook 1 april. ;D
Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Citaat van: janke op 01 april 2015 - 14:13:23
Verstappen maakt promotie en zal in China racen met de RBR. Mateschitz heeft hem naar het team gehaald.

Bron, Olav Mol. Vandaag is het ook 1 april. ;D
Haha, ik kwam er pas achter dat het "1 april" was, toen ik Franky's bericht las van het aangepaste Spa. ;D. Ik ben er al jaren niet meer mee bezig eigenlijk.

Perton

Ik las ook al verhaaltje dat Sainz en Verstappen (senior in beide gevallen) de eerste training in China mochten rijden. Ik vind het oprecht nog wel jammer ook dat dit een 1 april-grap is. Ik ga er maar vanuit dat het een grap is, je weet maar nooit met Red Bull :P

FolkertE

Dat zou gaaf zijn ja. Blijkt Jos ineens sneller dan Max.

Maar ik vraag me altijd af hoe vaders/moeders zich voelen. Natuurlijk ook super trots en blij dat hun kind het heel goed doet, maar ik kan me best voorstellen dat er toch wel wat jaloezie bij komt kijken. Gezonde Jaloezie dan.

Sphinx

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2015 - 18:53:27

Hij zal wel niet zo vaak bij de races zijn. Papa Rosberg, ook geen kleintje, zie ik eigenlijk ook niet heel vaak. Papa Button, wel een kleine coureur, zagen we altijd heel prominent, papa Hamilton ook. Het heeft een beetje te maken met de papa zelf denk ik.

Zowel Keke Rosberg als vorig jaar Jan Magnussen hebben aangegeven dat ze liever niet bij races van hun zoons aanwezig zijn. Voor Jan lag het nog iets anders omdat hij meestal in de weekenden dat Kevin racete zelf ook verplichtingen, maar ook toen hij een keer vrij was, is ie gewoon thuis gebleven, omdat ie zijn zoon niet op de vingers wilde kijken. Zelfde gold voor Keke, die toen Nico begon wel advies gaf, maar Nico merkte zelf dat hij er meteen tegenin ging. Wat betreft management zaken adviseert Keke zijn zoon nog steeds, maar qua races blijft het volgens hen meestal bij napraten over bepaalde acties (zoals bv het beroemde spa akkefietje)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/video_verstappen_heeft_nog_steeds_grind_tussen_de_billen/


...zucht...Spuit 11 met vieze man Derkesen en leipo Gijpvogel moeten ook nog effe scoren over de rug van Max Verstappen. Nou, van mij mag Jos nog één keer een goede 'peer' uitdelen...wat een zwakke afzeikerts, zeg! >:(

Jehoentelaar

Nou nou, wat vervelend zo'n grapje.

CitaatVerder blijken de twee, een wat viezige oude man en een voormalig (?) psychiatrisch patiënt, niet al te veel verstand te hebben van de autosport. Ze hadden al geen verstand van voetbal.
Zegt meer over jezelf dan over hen, denk ik zo.

Jozef

#2168
Topniveau ook dat artikel van jou. ::) ::)

Als je vindt dat ze niets moeten zeggen over autosport, waarom zet je het dan op deze site?

Edit: oh ja, ik heb ook geen enkele grap "over de rug van Max" gehoord.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 10 april 2015 - 00:58:50
Nou nou, wat vervelend zo'n grapje.

CitaatVerder blijken de twee, een wat viezige oude man en een voormalig (?) psychiatrisch patiënt, niet al te veel verstand te hebben van de autosport. Ze hadden al geen verstand van voetbal.
Zegt meer over jezelf dan over hen, denk ik zo.


Tja, ik vind het afzeik-tv...mijn mening. En grappen over de rug van Jos Verstappen, ik kan het mij niet heugen dat ik heb geschreven 'over de rug van Max'? ::)

Zeeuw

Goedkoop scoren wat ze daar doen, maar dat is toch algemeen bekend? Een discussie op basis van feiten zullen ze toch nooit aangaan, het gaat om de entertainmentwaarde ;)

Fietser

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2015 - 18:51:25
Citaat van: Fietser op 30 maart 2015 - 10:19:08
Citaat van: Matthijs op 30 maart 2015 - 09:34:38
Verstappen voldoet aan mijn (torenhoge) verwachtingen en Sainz overtreft mijn (minder hoge) verwachtingen. Op dit moment doen ze het allebei supergoed. Maar ik ga me niet wagen aan wie beter is, dat is nu helemaal niet relevant. Laten we dat maar eens bekijken halverwege het seizoen.

Mooi geformuleerd. Ik denk dat Sainz heel velen (pijnlijk?) verrast.

Hij verrast mij eigenlijk in het geheel niet. Ik was eerder wat verrast door de lage verwachtingen hier voorafgaand aan dit seizoen. Het is ook heel positief voor Verstappen, dus waarom het überhaupt pijnlijk zou zijn weet ik niet.

Weet/snap je dat echt niet?
Overigens snap ik, op mijn beurt, nooit wat er zo positief is aan het feit dat je teamgenoot je het vuur aan de schenen legt. Dat 'elkaar pushen to the limit' klinkt zeer romantisch, maar heeft minstens net zoveel na- als voordelen.

Sphinx

CitaatOverigens snap ik, op mijn beurt, nooit wat er zo positief is aan het feit dat je teamgenoot je het vuur aan de schenen legt. Dat 'elkaar pushen to the limit' klinkt zeer romantisch, maar heeft minstens net zoveel na- als voordelen.

De voordelen van elkaar pushen kúnnen zijn dat je van elkaar leert, dat je elkaar scherp houdt, niet tevreden bent maar hongerig blijft naar beter resultaten. En ach, de nadelen kun je bij Mercedes zien, waar ze mekaar na de race niet eens aankijken als de baas het niet zegt, of vroeger bij Prost en Senna. Maar wat heb je eraan om een zwakke teamgenoot of supertalent te koppelen aan een groot talent? Ja, een confidence boost op korte termijn dat je de baas binnen het team bent. Ook sommige sterren konden er wat van: Senna blokte de komst van Derrick Warwick en kreeg Lord John Crichton Stewart, alias Jonny Dumfries, naast zich. Of Nelson Piquet, die de held mocht spelen tegenover rijdende sponsorbuidels Ricardo Zuninho en Hector Rebaque.

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 10 april 2015 - 00:58:50
Nou nou, wat vervelend zo'n grapje.

CitaatVerder blijken de twee, een wat viezige oude man en een voormalig (?) psychiatrisch patiënt, niet al te veel verstand te hebben van de autosport. Ze hadden al geen verstand van voetbal.
Zegt meer over jezelf dan over hen, denk ik zo.
Ik ben het eigenlijk helemaal met Franky eens. dit was niet eens een grapje, dit was gewoon afzeiken van Jos. Hij heeft totaal geen idee wat Jos allemaal voor Max heeft betekend en wat hij voor hem doet. Jos moet maar oprotten omdat hij nog steeds grind tussen de billen heeft. Hij dat daar maar een beetje gefrustreerd te roepen hoe slecht Jos was. Nou sorry, maar dat vind ik gewoon triest sensatie niveau.

BMW.WilliamsF1

Ik maak er mezelf nooit zo druk om wat mensen zonder verstand van F1 er van vinden. Wij weten wel beter en laat ze maar lekker bij dat schijt voetbal blijven.