Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Franky R.


Franky R.

Citaat van: Kootje op 16 maart 2015 - 18:21:16
Tsja ... zo sprak ik vandaag ook iemand die beweerde dat Max het niet goed had gedaan, want hij was uitgevallen. Toen ik hem vroeg hoe dat dan zijn schuld was, was het antwoord: "Euh .... weet nie."


Oftewel, dom lullen zonder kennis van zaken... ::) ...je wordt als fan best moe van zulke kansloze figuren.

FolkertE

Ik weet niet of het hier al is genoemd of niet. Maar Max reed 2013 niet voor de Ferrari winterseries? Zou hij nog connecties hebben en zou Ferrari nog steeds een oogje open houden naar Max?

gloudiesaurus

Citaat van: FolkertE op 22 maart 2015 - 16:15:52
Ik weet niet of het hier al is genoemd of niet. Maar Max reed 2013 niet voor de Ferrari winterseries? Zou hij nog connecties hebben en zou Ferrari nog steeds een oogje open houden naar Max?

Nah dat lijkt me ver gezocht. Sowieso waren er toen ook wat kleine akkefietjes  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Racingnews365

de hele formule 1 wereld kijkt naar mannen als Sainz, Nasr en Verstappen. De grote teams, niet alleen Red Bull, houdt alle prestaties nauwlettend in de gaten. Denk aan Ferrari, Williams, McLaren, Red Bull en ook teams als Lotus.

Veel fabrieksteams hebben rijders met aflopende contracten.
Ferrari: Raikkonen
Williams: Massa
Lotus: beide contracten
Red Bull: Altijd een optie als Kvyat door het ijs zakt
McLaren: Button

Kortom: Het is aan Max om te presteren.
Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

Zeeuw

We zitten wel in een periode dat mannen als Alonso, Button, Raikonnen, Massa richting het einde van de carriere gaan. Denk dat er wel al wat draaiboeken klaarliggen mbt; de opvolging. Zaak om je te laten zien dus inderdaad :)

0634

Ik denk dat de houdbaarheid van Alonso nog gewoon 3 tot 5 jaar is om eerlijk te zijn.

FolkertE

Ligt er natuurlijk wel aan hoe hard het waait natuurlijk. Voor je het weet waait zijn carrière van de baan.

Zeeuw

Sneller dan zijn teammaat in VT2 en ook de snelste tijd van de twee geklokt, waar Sainz jr. sneller was in VT1.

Matthijs

Volgens mij had Sainz problemen in FP2, maar desalniettemin een prima prestatie van Verstappen!

0634

Het gaat allemaal niet zo om die tijden. Wat positiever is is dat Max een flinke stint heeft kunnen maken op de zachtere banden. Redelijk consistente tijden. Daar zit wel wat muziek in zo te zien.

gloudiesaurus

Jep in VT2 ging het lekker. Een lange stint dat heeft hij nodig. Die lange stint was volgens Toro Rosso overigens nog niet fantastisch.

Sainz had geen problemen maar traffic in VT2 toen hij met option banden reed.

Hopen dat Verstappen dit in VT3 kan doortrekken. En dan in de kwalificatie Sainz voorblijven?

Zoals het er nu uit ziet heeft Toro Rosso weer kans op punten in Maleisië.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/11/kubi_digr_vett_f3euro_macau_2005.jpg
http://www.f1fanatic.co.uk/lewis-hamilton/lewis-hamilton-formula-renault-2003/
http://www.f1enestadopuro.com/wp-content/uploads/2010/04/1998-e1272586556217.jpg

iets wat ik me net Realiseerde. Max is met 17 de jongste rijder ooit, maar hoe of wat deden Alonso, Button , Hamilton en Vettel toen zij 17 waren.
Hier boven 3 foto's van 3 rijders van dit moment, toen zij 17 waren. Voor mij is het best onvoorstelbaar dat kampioenen van nu, niet eens in de buurt van hun F1 debuut zaten toen zij 17 waren. Vooral Vettel en Alonso vind ik er erg jong uit zien.

0634

Niet veel jonger dan Max vind ik.

FolkertE

Nee, dat zeker niet. Het ging mij meer om het verschil tussen 17 jarige Hamilton, Vettel en Alonso met hoe ze nu zijn en in vergelijk hoe jong Max eigenlijk is.