Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

Heb geen aversie tegen Sainz. Ik vind hem alleen Een vrij matige coureur, die toevallig in 2014 eens een keer een goede prestatie wist te leveren. Hij is niet voor niets al twee keer gepasseerd door Marko.

De enige aversie die ik tegen hem heb is eigenlijk tegen Marko die sommige coureurs na een moeilijk jaar dumpt (felix da costa, blomqvist, etc) of zelfs na een titel (wickens, bortolotti) terwijl Sainz wel jaren mag blijven aanmodderen. Ik vraag me dan af wat daar de reden van is.

Voor de rest leuk voor sainz en idd goed voor max als die leuke prestaties levert.

Perton

En voor de rest ging ik er vanuit dat mijn vorige post een vrij overduidelijke grappig bedoelde zelfspot was.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:54:53
Sainz is gewoon een aardige coureur. En dat is goed, want Max heeft tegenstand nodig. Ik snap jouw aversie tegen hem nooit zo heel erg.
Ach ja, zo iets zul je altijd hebben. Ik had ook grote aversie tegen Vettel jaren geleden. Al snap ik het ook niet helemaal, maar goed ieder zijn mening.

Overigens, het kan zijn dat ik oud word, maar toen ik Vettel vanochtend uit de garage weg zou rijden had ik toch minder problemen met hem dan ik vroeger had ;D.

gloudiesaurus

Sainz maakt nu wel de sier met zijn P8, en terecht. Knap gedaan.

Max maakte een foutje in bocht 5, zonde wat anders had hij de top 10 wel gehaald denk ik.
Max is meer een racer dus ik heb goede hoop voor morgen. Hij heeft kans op punten.

Genieten vanmorgen, eindelijk weer een Nederlander in de Formule 1 die competitief is!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 14 maart 2015 - 09:54:22
Citaat van: Jeroen op 14 maart 2015 - 08:54:53
Sainz is gewoon een aardige coureur. En dat is goed, want Max heeft tegenstand nodig. Ik snap jouw aversie tegen hem nooit zo heel erg.
Ach ja, zo iets zul je altijd hebben. Ik had ook grote aversie tegen Vettel jaren geleden. Al snap ik het ook niet helemaal, maar goed ieder zijn mening.

Overigens, het kan zijn dat ik oud word, maar toen ik Vettel vanochtend uit de garage weg zou rijden had ik toch minder problemen met hem dan ik vroeger had ;D .


Ach,


Het slijt idd met de jaren...Ik was zelf uitgesproken anti-Schumacher [al kwam dat meer door zijn 'fans'], maar in zijn tweede carrière kon ik hem veel beter pruimen. Vettel iets minder omdat deze vertrok bij Red Bull na een jaar van tegenslag.


Net zoals ik Ricciardo graag zie slagen bij Red Bull, terwijl ik dat team vaak genoeg heb verguist.

Jehoentelaar

Nu de combinatie van Vettel en Red Bull niet meer bestaat heb ik niet echt meer iets tegen een van de twee. Red Bull heeft twee leuke coureurs in dienst en Vettel is eigenlijk best een prima gozer. Niet dat ik het fijn zou vinden als die Ferrari ineens een prima auto blijkt te zijn, maar dan is dat maar weer zo. Die derde titel van Alonso geloof ik niet meer in.

Jozef

Bedankt net dit: als Verstappen nou onverhoopt een keer op het podium belandt (en dan niet in een race in het Midden-Oosten), zouden ze dan de fles champagne voor zijn neus weg komen halen? ;D

janke

Citaat van: Jozef op 14 maart 2015 - 22:26:51
Bedankt net dit: als Verstappen nou onverhoopt een keer op het podium belandt (en dan niet in een race in het Midden-Oosten), zouden ze dan de fles champagne voor zijn neus weg komen halen? ;D

In Duitsland misschien. Maar of er daar dit jaar een F1 race is staat in de sterren geschreven.
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

In Duitsland, Oostenrijk en België mag hij drinken, daar is de leeftijd 16. In zowat alle andere landen met een GP is het echter 18 jaar.

Nu ja, als het dit jaar niet lukt, heeft hij nog 3 jaar om het in de VS te flikken, want daar is de leeftijd om te mogen drinken 21. :P

Kootje

Dan zal hij idd geen champagne krijgen in die landen.

janke

Knappe race vandaag tot.. Hij hoeft zich nergens voor te schamen. Reed niemand in de weg en had een constante snelheid in zijn auto, erg jammer. Maar dit is pas race 1. Komt volgens mij wel goed met punten scoren ook al is de grid weer compleet.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Ik was een beetje bezorgd toen Nasr met Ricciardo, Riakkonen en Sainz in het begin nogal flotjes van hem wegreden. Ik had pas laat door dat hij op mediums was gestart. Was wel best benieuwd wat hij nog had kunnen doen met die softs....

Hoeft zich inderdaad nergens voor te schamen, zette in de race geen poot fout, het uitvallen is puur aan Renault te danken.

Bekijke het positief zou ik zo zeggen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Maar het was zondag... sws geen school.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25