Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Hamilton#44 op 12 maart 2015 - 16:17:33
Als je naar zijn loopbaan kijkt is er in ieder geval geen reden om aan te nemen dat hij het niet goed zou doen.

Snap ook niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan over zijn leeftijd, als je goed genoeg bent, ben je klaar.
In motogp rijden toch ook gasten van 15-16 op die motorfietsen rond
nou, in Moto 3 misschien, maar dat lijkt me nou niet echt een equivalent van de F1. Dat lijkt me meer vergelijkbaar met F3 oid.
Verder snap ik ook niet dat er moeilijk over gedaan wordt. Nou, ik snap het op zich wel, maar ik ben het er niet mee eens.

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 12 maart 2015 - 16:17:33
Als je naar zijn loopbaan kijkt is er in ieder geval geen reden om aan te nemen dat hij het niet goed zou doen.

Snap ook niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan over zijn leeftijd, als je goed genoeg bent, ben je klaar.
In motogp rijden toch ook gasten van 15-16 op die motorfietsen rond
15 lijkt me sterk, aangezien je voor de Moto3 al minimaal 16 moet zijn. Ik kan me zo voorstellen dat de minimumleeftijd in de MotoGP al wat hoger zal liggen. Misschien ook niet, maar dan zal het wel op natuurlijke wijze zo zijn dat er in de MotoGP zelf niet zulke jongen gasten rijden. Je zal immers niet direct in de MotoGP debuteren maar (normaalgesproken) minstens een jaar Moto3 en minstens een jaar Moto2 rijden, dus dan ben je al gauw 18. Uitzonderingen daargelaten.

Zeeuw

Heeft vandaag beetje pech gehad in zijn laatste sessie, maar de TR heeft laten zien dat er veel potentie in de auto zit. Die Sainz lijkt zijn draai in ieder geval ook wel gevonden te hebben, al had die ook nog wel een spin te pakken.

FolkertE

Citaat van: Zeeuw op 13 maart 2015 - 08:52:58
Heeft vandaag beetje pech gehad in zijn laatste sessie, maar de TR heeft laten zien dat er veel potentie in de auto zit. Die Sainz lijkt zijn draai in ieder geval ook wel gevonden te hebben, al had die ook nog wel een spin te pakken.
4de en 7de. Ookal is het vrije trainingen, best netjes voor Saintz en STR. Wel grote verschillen tussen 2 en 3, 4 en 5, 5 en 6.

Pancake Shield

Ik wilde een grapje maken over het feit dat Verstappen in beide trainingen onder Sainz stond, maar een rondgang op verschillende websites liet zien dat er al een hele hoop mensen serieus zeggen: "Zie je nu wel".

Nu hoop ik eigenlijk gewoon dat hij zaterdag en zondag Sainz op een hoopje rijdt :P
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 13 maart 2015 - 11:01:37
Ik wilde een grapje maken over het feit dat Verstappen in beide trainingen onder Sainz stond, maar een rondgang op verschillende websites liet zien dat er al een hele hoop mensen serieus zeggen: "Zie je nu wel".

Nu hoop ik eigenlijk gewoon dat hij zaterdag en zondag Sainz op een hoopje rijdt :P


Dat zijn de teletekstfans met nauwelijks verstand van de sport, die hoef je niet eens serieus te nemen...

Miguel

Citaat van: Franky R. op 13 maart 2015 - 13:53:30
Dat zijn de teletekstfans met nauwelijks verstand van de sport, die hoef je niet eens serieus te nemen...

Beetje zoals de internetfans die je ook niet op de circuits ziet rondlopen. OH SNAP!
Peace out yo.

Franky R.

Citaat van: Miguel op 13 maart 2015 - 15:15:37
Citaat van: Franky R. op 13 maart 2015 - 13:53:30
Dat zijn de teletekstfans met nauwelijks verstand van de sport, die hoef je niet eens serieus te nemen...

Beetje zoals de internetfans die je ook niet op de circuits ziet rondlopen. OH SNAP!
Touché, maar je snapt mij hopelijk wel als ik zeg dat mensen die nu al 'zie je wel' roepen over Max, er niet echt kijk op hebben?

Miguel

Uiteraard. Vind het alleen altijd zo'n rare uitspraak, 'de teletextfan'. Beetje 'no true Scotsman'. Persoonlijk noem ik mensen die debiele dingen roepen doorgaans debielen.
Peace out yo.

Franky R.

Citaat van: Miguel op 13 maart 2015 - 17:11:04
Uiteraard. Vind het alleen altijd zo'n rare uitspraak, 'de teletextfan'. Beetje 'no true Scotsman'. Persoonlijk noem ik mensen die debiele dingen roepen doorgaans debielen.


Ik vind het wel nepfans, want als Max -misschien dit jaar nog- op het podium staat met een P3, dan schreeuwen dezelfde mensen dat ze er 'altijd in hadden geloofd'... ::)

Sabai

Het Verstappen effect is wel duidelijk merkbaar . F1 leeft weer onder de mensen.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 13 maart 2015 - 18:45:39
Het Verstappen effect is wel duidelijk merkbaar . F1 leeft weer onder de mensen.

Klopt, en de Toro Rosso heeft potentie dus het kan een leuk jaar worden!

Verschil in VT1 was mega klein. Jammer van VT2.

Hopelijk kan hij in VT3 kilometers maken en in de kwalificatie Sainz voor blijven.
Het wordt spannend morgenvroeg!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Appel valt niet ver van de boom. Dezelfde zgn fans en kenners had zijn vader ook. Doet natuurlijk niets af aan de kwaliteiten van de fam Verstappen. Het zijn beide geen amateurtjes, vader en zoon niet.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Voor iedereen die weet hoe erg ik Sainz altijd bekritiseerd heb: Magnussen deed het vorig jaar in Australië ook beter dan Button.

Zo, mijn argumentatie voor dit weekend, mocht Sainz het beter doen, is alvast klaar. Ik mis de race, dus dit is alvast mijn weerwoord dat jullie de hele zondag mogen herhalen mocht Sainz een beter resultaat behalen!

0634

Sainz is gewoon een aardige coureur. En dat is goed, want Max heeft tegenstand nodig. Ik snap jouw aversie tegen hem nooit zo heel erg.