Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Enzo

Ik hoop het voor STR en Max, maar voorlopig lijkt het alsof de Mercedes en Ferrari aangedreven teams het beter voor elkaar hebben.
It's only testing I know... :-X

FolkertE

Citaat van: Franky R.  8)link=topic=12648.msg424819#msg424819 date=1425327875
Citaat van: FolkertE op 02 maart 2015 - 08:39:26
Noem me maar optimist, maar ik zie die STR nog wel heel goed gaan. Ik zie ze nog wel vaste Q3 klant worden.


Vaste Q3-klant vind ik wat te hoog gegrepen, maar af en toe een STR in de top 10....waarom niet?
heey, je bent optimistisch of je bent het niet ;D.
En als jullie dachten dat ik erg was met Hamilton, moeten jullie eens zien hoe erg het word met Max.  :P 8) ;D

Jozef

Ik weet niet of Renault ingelopen is, uit de tests blijkt het niet echt. Ferrari zo te zien wel. Sauber kwam toch verrassend goed voor de dag, al weet je nooit met dat soort teams in de wintertests.

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 02 maart 2015 - 23:10:38
Citaat van: Franky R.  8)link=topic=12648.msg424819#msg424819 date=1425327875
Citaat van: FolkertE op 02 maart 2015 - 08:39:26
Noem me maar optimist, maar ik zie die STR nog wel heel goed gaan. Ik zie ze nog wel vaste Q3 klant worden.


Vaste Q3-klant vind ik wat te hoog gegrepen, maar af en toe een STR in de top 10....waarom niet?
heey, je bent optimistisch of je bent het niet ;D .
En als jullie dachten dat ik erg was met Hamilton, moeten jullie eens zien hoe erg het word met Max.  :P 8) ;D
;D ;D ;D

Racingnews365

Zou mooi zijn als Toro Rosso de 30 wk punten van 2014 weer kan evenaren. Nadeel dat ze hebben is dat de fabrieksteams het wat beter voor elkaar lijken te hebben tov 2014.

Vorig jaar was Renault wel slechter dan de Mercedes, maar gelijk aan de Ferrari. Het is te hopen dat ze nu wat dichter bij de Mercedes zijn gekomen, waarbij Ferrari nu ook sterker lijkt.

Toro rosso kon niet echt imponeren tijdens de tests. Eerste races zullen voor Force India en McLaren moeilijk zijn. Het is te hopen dat ze bij Toro Rosso een betrouwbare auto hebben, lijkt het wel op, die een goede racepace heeft. Sowieso scoort Toro Rosso normaal gesproken, gezien de historie, 25-35 WK punten.

Voor Max geldt: Zijn ding doen, WK punten scoren als daar kansen voor zijn.

Ik verwacht niet dat Max bijvoorbeeld 10x door kan dringen naar Q3 of 10 keer in de WK punten eindigt in 2015. Hopen doen we het wel he :)
Fan, volger en journalist van/over formule1, motogp, Dakar.

Kootje

Het enige dat ik van Max verwacht is dat hij het doorgaans beter doet dan z'n teamgenoot. Dan doet hij het gewoon goed en meer kun je imo ook niet verwachten eigenlijk. Weet hij zich ook zo nu en dan naar Q3 te trainen en her en der wat puntjes te sprokkelen, dan is dat mooi meegenomen. Maar van 'n rooky, hoe getalenteerd ook, in 'n middelmatige wagen mag je echt geen wonderen verwachten.

NielsD

Citaat van: Kootje op 09 maart 2015 - 15:37:25
Maar van 'n rooky, hoe getalenteerd ook, in 'n middelmatige wagen mag je echt geen wonderen verwachten.

Niet mee eens. Ik verwacht juist spektakel van een heel getalenteerd iemand, die hebben net dat beetje extra. Kijk naar een Alonso en een Senna. Met een mindere auto, toch toffe dingen doen. Helemaal in het geval van Fernando. Ik vergelijk ze niet met elkaar, maar dat Max erg veel talent heeft staat vast, dus ik verwacht zeker af en toe een wonder.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Alonso viel best mee. Pakte eens een 19e startplek maar dat was het wel. Het was duidelijk dat hij heel erg goed was,maar ook hij verrichte geen wonderen

NielsD

Citaat van: Perton op 09 maart 2015 - 22:25:29
Alonso viel best mee. Pakte eens een 19e startplek maar dat was het wel. Het was duidelijk dat hij heel erg goed was,maar ook hij verrichte geen wonderen

Ik bedoel meer wat hij in de Ferrari deed. En de Toro Rosso van nu, is iets beter dan de Minardi van toentertijd. Ik verwacht geen podiumplekken, maar wel P4-P5 en regelmatig Q3.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Euh ja maar bij Ferrari was Alonso al een gelouterde coureur. Kootje heeft het specifiek over rookies. En nu was 1984 ver voor mijn tijd, maar behalve Monaco hoor ik eigenlijk nooit iets over dat jaar wat betreft Senna.

Dus tsja, leuk dat Senna en Alonso het later in hun carrière erg goed deden in mindere auto's, maar dat heeft alsnog vrij weinig te maken met wat Kootje zegt.

Jozef

P4-5 met die Toro Rosso is echt onmogelijk in de huidige pikorde van de F1, tenzij het halve veld crasht of in een regenloterij.

De Renault-motor zal ook niet helpen wat dat betreft.

0634

Citaat van: Perton op 09 maart 2015 - 23:48:18
Euh ja maar bij Ferrari was Alonso al een gelouterde coureur. Kootje heeft het specifiek over rookies. En nu was 1984 ver voor mijn tijd, maar behalve Monaco hoor ik eigenlijk nooit iets over dat jaar wat betreft Senna.

Dus tsja, leuk dat Senna en Alonso het later in hun carrière erg goed deden in mindere auto's, maar dat heeft alsnog vrij weinig te maken met wat Kootje zegt.

Senna reed dat jaar als rookie drie keer naar het podium in zijn Toleman. Vind ik best wel wat. In ieder geval meer dan nooit iets.

Perton

Oké, dat heeft ie dan inderdaad best netjes gedaan.

Kootje

Was natuurlijk prachtig dat Senna dat deed, maar dat is nog geen reden om hetzelfde van Max te verwachten.

0634

Nope. Die gaat het podium niet halen. Wel verwacht ik, zoals hierboven ergens gesteld werd, van een groot talent dat er soms uitschieters tussen zullen zitten. Dat zal dan geen P3 zijn, maar wel eens hier en daar een keer Q3 halen of een P7 positie.