Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 25 februari 2015 - 12:56:00
Citaat van: Matthijs op 25 februari 2015 - 07:05:43
Nogmaals, de formule 1 in Nederland heeft enorm geprofiteerd van de hype rondom Jos Verstappen destijds. Hij kon het (om meerdere redenen) niet waarmaken, maar dankzij Jos werden twee nieuwe F1-bladen uitgebracht, kwamen 100.000 mensen naar de Marlboro Masters en schoten kartbanen als paddenstoelen uit de grond. Racen leefde in de jaren '90 in Nederland en vooral door Jos.

Ik ben dus blij met de hype rondom Verstappen (sr of jr) omdat ik denk dat de racerij in Nederland ervan profiteert. Ik heb dus geen problemen met de berichtgeving over Max. Of de hype goed is voor de coureur zelf zal nog moeten blijken.

Helemaal met je eens. Ik hoop dat deze tijden met Max weer terug komen  :)
Wat niet helpt is dat de Formule 1 nu niet meer op het open net te zien is. Daardoor zullen er minder mensen kijken...

Maar Max blijft rustig en zegt zich niet teveel van alles aan te trekken. Dat is goed. Denk dat hij de hype dan ook wel zal overleven.
Maar we moeten realistisch blijven, een puntje scoren in de Toro Rosso zou al heel knap zijn.
Zijn grootste uitdaging wordt het finishen en Carlos Sainz verslaan.

Ik krijg sowieso niet echt een goede indruk van de Toro Rosso met Renault. Het zou wel eens tegen kunnen vallen dit jaar....

Matthijs

Al zou de TR enorm tegenvallen, dan nog is het niet zo heel erg. Als Verstappen Sainz weet te verslaan, dan is het duidelijk dat het niet aan hem ligt en dan heeft hij een toekomst bij Red Bull. Het eerste jaar hoeven er echt nog geen podia gereden worden.

0634

Naja, wil je in het tweede jaar kampioen worden, lijkt het me wel wijs nu alvast een podiumpje of wat mee te pikken.

Matthijs


0634

Nou ik zou het eigenlijk wel heel leuk vinden ;).

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 01 maart 2015 - 21:17:25
Nou ik zou het eigenlijk wel heel leuk vinden ;).
Inderdaad, zowel als grapje als realiteit.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 01 maart 2015 - 20:13:25
Al zou de TR enorm tegenvallen, dan nog is het niet zo heel erg. Als Verstappen Sainz weet te verslaan, dan is het duidelijk dat het niet aan hem ligt en dan heeft hij een toekomst bij Red Bull. Het eerste jaar hoeven er echt nog geen podia gereden worden.

Mee eens. Sowieso zijn de verschillen klein. Zeker in het middenveld.

Ik denk dat teams als Sauber, Force India, en Lotus zeker af en toe verslagen kunnen worden door Toro Rosso.
McLaren heeft nog problemen. Dat zijn in totaal al 8 auto's. Dus een puntje scoren moet af en toe mogelijk zijn  ;)

Maar een duidelijk beeld vormen van STR is moeilijk. Ik verwacht het middenveld.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Ik durf sowieso niet te zeggen wie de rode lantaarn draagt (na Manor dan). Volgens mij kunnen in het begin van het seizoen de verhoudingen tussen Toro Rosso, McLaren, Sauber, Lotus en Force India per race verschillen.

FolkertE

Noem me maar optimist, maar ik zie die STR nog wel heel goed gaan. Ik zie ze nog wel vaste Q3 klant worden.

Hamilton#44

Ik weet niet wat ik van die Renault motor moet denken.  :-\

Charrel

De Toro Rosso zal in het begin achter de teams als Force India, Lotus, en Sauber etc finishen. De Renault motor loopt nog flink achter.. Hopen dat iedereen wel positief kan blijven, top 10 zou top prestatie zijn.

Kootje

Citaat van: FolkertE op 02 maart 2015 - 08:39:26
Noem me maar optimist, maar ik zie die STR nog wel heel goed gaan. Ik zie ze nog wel vaste Q3 klant worden.

Optimist :P

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 02 maart 2015 - 08:39:26
Noem me maar optimist, maar ik zie die STR nog wel heel goed gaan. Ik zie ze nog wel vaste Q3 klant worden.


Vaste Q3-klant vind ik wat te hoog gegrepen, maar af en toe een STR in de top 10....waarom niet?

0634

Eens. Moet best ns kunnen.

gloudiesaurus

Citaat van: Charrel op 02 maart 2015 - 16:25:27
De Toro Rosso zal in het begin achter de teams als Force India, Lotus, en Sauber etc finishen. De Renault motor loopt nog flink achter.. Hopen dat iedereen wel positief kan blijven, top 10 zou top prestatie zijn.

Renault is wel wat ingelopen hoor.
En Force India heeft amper gereden dus gaat het zwaar hebben in Australiƫ, evenals McLaren...

Toro Rosso is wel betrouwbaar gebleken. Dat biedt ook perspectief.
Af en toe top 10 why not  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is