Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Leroy op 18 februari 2015 - 10:58:48
Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 10:54:00
met het succes van Ricciardo en de dominantie van Mercedes waren ze wellicht bereid wat meer risico te nemen.


Lijkt mij eigenlijk ook ja... ze hebben momenteel toch niet zoveel te verliezen... of je zet een relatief onervaren coureur en je zorgt voor doorstroming van de jongere coureurs ... met als gevolg dat je het opleidings programma toch serieus neemt ...

of je neemt een ervaren coureur die centen wilt zien ...
een jaar eerder zou Alonso er gratis getekend hebben, afgelopen jaar was RBR voor Alonso totaal niet aantrekkelijk meer. hooguit met een enorme zak geld. Dat zullen ze bij RBR wel geweten hebben.

Leroy

hehe ... ja gratis Sure! en tweede rijder naast de wereldkampioen ? xD

0634

Citaat van: Kootje op 18 februari 2015 - 10:19:27
Ik zeg ook niet dat ze die filosofie niet hebben, dat geloof ik best, maar die filosofie is niet heilig zoals jij ons wil doen geloven. Het feit dat ze vorig jaar nog Kimi aan probeerden te trekken is wat dat betreft voor mij alleszeggend. Daarom ben ik ervan overtuigd dat als een Alonso beschikbaar was geweest, ze dan geprobeerd hadden hem aan te trekken. Echter was die niet op de markt en ja .... dan hoef je 'm ook niet meer te overwegen en kun je makkelijk roepen dat het niet in je filosofie past, diezelfde filosofie die men al heeft sinds de oprichting van STR en 'n jaar eerder ook al niet heilig bleek.

Kootje: lees even terug. Ik zeg juist expliciet dat ze vast niet voor 100% van hun eigen visie uitgaan. Dus die is niet heilig. Als je dan je post begint met te beweren dat ik dat wel zeg, houdt het voor mij op.

0634

Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 10:54:00
Citaat van: Kootje op 18 februari 2015 - 10:19:27
Ik zeg ook niet dat ze die filosofie niet hebben, dat geloof ik best, maar die filosofie is niet heilig zoals jij ons wil doen geloven. Het feit dat ze vorig jaar nog Kimi aan probeerden te trekken is wat dat betreft voor mij alleszeggend. Daarom ben ik ervan overtuigd dat als een Alonso beschikbaar was geweest, ze dan geprobeerd hadden hem aan te trekken. Echter was die niet op de markt en ja .... dan hoef je 'm ook niet meer te overwegen en kun je makkelijk roepen dat het niet in je filosofie past, diezelfde filosofie die men al heeft sinds de oprichting van STR en 'n jaar eerder ook al niet heilig bleek.
en de jaren ervoor ook, want hoe vaak hebben ze Webber niet een nieuw contract gegeven terwijl hij al dik in de 30 was? natuurlijk viel daar van alles voor te zeggen, maar dat geeft wel aan dat je Horner zn uitspraak met een korreltje zout moet nemen. Maar goed, met het succes van Ricciardo en de dominantie van Mercedes waren ze wellicht bereid wat meer risico te nemen.

Wat heeft een contractverlenging er nou weer mee te maken?

Iig niks met waar ik het over heb.

0634

Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 12:19:17
Citaat van: Leroy op 18 februari 2015 - 10:58:48
Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 10:54:00
met het succes van Ricciardo en de dominantie van Mercedes waren ze wellicht bereid wat meer risico te nemen.


Lijkt mij eigenlijk ook ja... ze hebben momenteel toch niet zoveel te verliezen... of je zet een relatief onervaren coureur en je zorgt voor doorstroming van de jongere coureurs ... met als gevolg dat je het opleidings programma toch serieus neemt ...

of je neemt een ervaren coureur die centen wilt zien ...
een jaar eerder zou Alonso er gratis getekend hebben, afgelopen jaar was RBR voor Alonso totaal niet aantrekkelijk meer. hooguit met een enorme zak geld. Dat zullen ze bij RBR wel geweten hebben.

Totaal niet aantrekkelijk idd, een absoluut topteam dat tweede wordt en als enige buiten Merc races wint.

Tuesday

Citaat van: Leroy op 18 februari 2015 - 12:24:09
hehe ... ja gratis Sure! en tweede rijder naast de wereldkampioen ? xD
in de RBR van 2013 of de Mercedes van vorig jaar? ik denk dat Alonso daar heel wat miljoentjes voor zou willen inleveren. Maar goed, wat ik bedoelde is dat RBR een jaar eerder nog Alonso zn eerste keus zou zijn geweest, afgelopen jaar had ie zn zinnen duidelijk gezet op McLaren en Mercedes. Een RBR waar Newey een stapje terug heeft gedaan en met een inferieure motor, daar zat Alonso niet meer echt op te wachten. Horner kan dan wel heel stoer allerlei dingen gaan roepen, maar feit is gewoon dat ze geen eerste keus meer zijn voor topcoureurs.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 februari 2015 - 12:32:20
Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 12:19:17
Citaat van: Leroy op 18 februari 2015 - 10:58:48
Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 10:54:00
met het succes van Ricciardo en de dominantie van Mercedes waren ze wellicht bereid wat meer risico te nemen.


Lijkt mij eigenlijk ook ja... ze hebben momenteel toch niet zoveel te verliezen... of je zet een relatief onervaren coureur en je zorgt voor doorstroming van de jongere coureurs ... met als gevolg dat je het opleidings programma toch serieus neemt ...

of je neemt een ervaren coureur die centen wilt zien ...
een jaar eerder zou Alonso er gratis getekend hebben, afgelopen jaar was RBR voor Alonso totaal niet aantrekkelijk meer. hooguit met een enorme zak geld. Dat zullen ze bij RBR wel geweten hebben.

Totaal niet aantrekkelijk idd, een absoluut topteam dat tweede wordt en als enige buiten Merc races wint.
met geen enkel uitzicht op de wereldtitel. Dat heeft ie de afgelopen jaren al vaker meegemaakt.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 februari 2015 - 12:30:45
Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 10:54:00
Citaat van: Kootje op 18 februari 2015 - 10:19:27
Ik zeg ook niet dat ze die filosofie niet hebben, dat geloof ik best, maar die filosofie is niet heilig zoals jij ons wil doen geloven. Het feit dat ze vorig jaar nog Kimi aan probeerden te trekken is wat dat betreft voor mij alleszeggend. Daarom ben ik ervan overtuigd dat als een Alonso beschikbaar was geweest, ze dan geprobeerd hadden hem aan te trekken. Echter was die niet op de markt en ja .... dan hoef je 'm ook niet meer te overwegen en kun je makkelijk roepen dat het niet in je filosofie past, diezelfde filosofie die men al heeft sinds de oprichting van STR en 'n jaar eerder ook al niet heilig bleek.
en de jaren ervoor ook, want hoe vaak hebben ze Webber niet een nieuw contract gegeven terwijl hij al dik in de 30 was? natuurlijk viel daar van alles voor te zeggen, maar dat geeft wel aan dat je Horner zn uitspraak met een korreltje zout moet nemen. Maar goed, met het succes van Ricciardo en de dominantie van Mercedes waren ze wellicht bereid wat meer risico te nemen.

Wat heeft een contractverlenging er nou weer mee te maken?

Iig niks met waar ik het over heb.
nou, in het citaat van Horner dat je aanhaalde stond dat ze de jeugd een kans wilden geven. Webber was 37 toen hij stopte. Nogmaals, daar viel van alles voor te zeggen, maar strookt niet helemaal met de uitspraken die hij vorig jaar deed. Natuurlijk kan er het 1 en ander veranderd zijn, maar ik denk dat Horner ook wel een beetje praat zoals het hem uitkomt. Als je die uitspraak van Marko er naast legt denk ik dat je een beter beeld hebt van de situatie en is de keus voor Kvyat logisch en verklaarbaar.

0634

Hij kiest voor jeugd als er een vacature is ja. Niet als een zittende rijder gewoon voldoet.

0634

Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 12:43:57
Citaat van: Jeroen op 18 februari 2015 - 12:32:20
Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 12:19:17
Citaat van: Leroy op 18 februari 2015 - 10:58:48
Citaat van: Tuesday op 18 februari 2015 - 10:54:00
met het succes van Ricciardo en de dominantie van Mercedes waren ze wellicht bereid wat meer risico te nemen.


Lijkt mij eigenlijk ook ja... ze hebben momenteel toch niet zoveel te verliezen... of je zet een relatief onervaren coureur en je zorgt voor doorstroming van de jongere coureurs ... met als gevolg dat je het opleidings programma toch serieus neemt ...

of je neemt een ervaren coureur die centen wilt zien ...
een jaar eerder zou Alonso er gratis getekend hebben, afgelopen jaar was RBR voor Alonso totaal niet aantrekkelijk meer. hooguit met een enorme zak geld. Dat zullen ze bij RBR wel geweten hebben.

Totaal niet aantrekkelijk idd, een absoluut topteam dat tweede wordt en als enige buiten Merc races wint.
met geen enkel uitzicht op de wereldtitel. Dat heeft ie de afgelopen jaren al vaker meegemaakt.

Maar bij McLaren Honda ligt de titel voor het grijpen volgens jou?

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 februari 2015 - 20:10:48
Hij kiest voor jeugd als er een vacature is ja. Niet als een zittende rijder gewoon voldoet.
ok, dat valt me van ze tegen dan.

0634

Zo zijn ze. Hun drankje valt ook tegen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 19 februari 2015 - 00:26:10
Zo zijn ze. Hun drankje valt ook tegen.
idd, 5 miljard blikjes per jaar is behoorlijk teleurstellend.

0634

O nu ik dat weet vind ik het ineens heel lekker.

Franky R.