Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Misschien krijgen ze wat geld toegestopt van Sport 1?

Tuesday

ik denk eerder dat de telegraaf gewoon een graantje mee wil pikken van de verstappen hype. Die hoeft momenteel echt niet meer gepusht te worden.

0634

Citaat van: Jozef op 01 december 2014 - 14:53:52
Inderdaad, want des te meer bekendheid nu, des te groter kunnen ze uitpakken bij de eerste domme crash waar ze ongetwijfeld op zitten te wachten. :P

Dat is wel heel erg uitgaan van het slechte.

Jehoentelaar

Ik geloof het zelf ook niet zo maar het zou kunnen meespelen - een krant kan een verwachting hebben van hoe zaken lopen (positief en negatief) en dan kan in de voorbereiding daarop voorgaand nieuws groter worden gebracht dan anders. Lekker theoretisch allemaal, maar goed.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 01 december 2014 - 20:06:20
Ik geloof het zelf ook niet zo maar het zou kunnen meespelen - een krant kan een verwachting hebben van hoe zaken lopen (positief en negatief) en dan kan in de voorbereiding daarop voorgaand nieuws groter worden gebracht dan anders. Lekker theoretisch allemaal, maar goed.
als verwachtingen meespelen, dan zou het juist dom zijn om het grootste Nederlandse talent ooit bij de eerste de beste domme crash de grond in te boren. De verwachting is nl dat dit weleens de eerste NL'se GP winnaar en misschien wel WK gaat worden.

Jehoentelaar

Naja zonder hoog van de toren te blazen baseerde ik het losjes op wat voorbij kwam in een oersaai wetenschappelijk artikel wat ik moest bestuderen laatst. Verder met je eens.

Maikel0230

Citaat van: Tuesday op 01 december 2014 - 20:26:18
Citaat van: Jehoentelaar op 01 december 2014 - 20:06:20
Ik geloof het zelf ook niet zo maar het zou kunnen meespelen - een krant kan een verwachting hebben van hoe zaken lopen (positief en negatief) en dan kan in de voorbereiding daarop voorgaand nieuws groter worden gebracht dan anders. Lekker theoretisch allemaal, maar goed.
als verwachtingen meespelen, dan zou het juist dom zijn om het grootste Nederlandse talent ooit bij de eerste de beste domme crash de grond in te boren. De verwachting is nl dat dit weleens de eerste NL'se GP winnaar en misschien wel WK gaat worden.

Wow, hold your horses! Laat hem maar eens eerst indruk maken in zijn debuutseizoen. Winnen kan later nog wel ;)

Die verwachtingen zou ik nog een klein beetje temperen als ik de NL's pers was.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Waarom? Wat is hun belang daarvan? Een hype verkoopt kranten, bladen en trekt viewers.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 01 december 2014 - 21:11:31
Waarom? Wat is hun belang daarvan? Een hype verkoopt kranten, bladen en trekt viewers.

Omdat het mij meer een keuze voor de korte termijn lijkt te zijn, je verkoopt nu meer maar als het later toch geen wereldwonder blijkt te zijn gaat het je weer veel kosten. Als je de hype langzaam laat broeien in zijn schelp ga je op de lange duur meer baat bij hebben.

Maar goed ik kan me vergissen natuurlijk, marketing is niet mijn sterkste punt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Negatief nieuws verkoopt in de regel beter dan positief nieuws.

0634

Precies. De weg der geleidelijkheid verkoopt niet zo'n enorme oplage. Nu hypen verkoopt. Daarna hele goede prestaties van Max ook, maar vreselijk miskleunen ook. Wat niet verkoopt is een kleurloze deelnemer.

NielsD

Interview met Sainz Jr. en Verstappen op ServusTV was ook weinig spannend. Snap niet waarom ze niet even wat meer ingaan op de teamgenotenstrijd voor volgend jaar. Het was erg oppervlakkig.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Wel grappig dat Sainz heeft moet rijden voor Max Verstappen omdat deze nog geen rijbewijs heeft.
En dan Max volgend jaar Sainz om de oren rijden  ;D ;D

Maar zonder gekheid, een Nederlander in de Formule 1 komt niet zo vaak voor.
De telegraaf is qua autosport en Nederlanders altijd erg sterk.
In de Verstappen-tijd pakte ze eerder ook altijd groot uit  :)
En terecht vind ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 01 december 2014 - 20:39:12
Citaat van: Tuesday op 01 december 2014 - 20:26:18
Citaat van: Jehoentelaar op 01 december 2014 - 20:06:20
Ik geloof het zelf ook niet zo maar het zou kunnen meespelen - een krant kan een verwachting hebben van hoe zaken lopen (positief en negatief) en dan kan in de voorbereiding daarop voorgaand nieuws groter worden gebracht dan anders. Lekker theoretisch allemaal, maar goed.
als verwachtingen meespelen, dan zou het juist dom zijn om het grootste Nederlandse talent ooit bij de eerste de beste domme crash de grond in te boren. De verwachting is nl dat dit weleens de eerste NL'se GP winnaar en misschien wel WK gaat worden.

Wow, hold your horses! Laat hem maar eens eerst indruk maken in zijn debuutseizoen. Winnen kan later nog wel ;)

Die verwachtingen zou ik nog een klein beetje temperen als ik de NL's pers was.
ik zei het nogal voorzichtig Maikel ;)