Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Jep Max is een rookie en moet zoveel mogelijk kilometers maken. Wat dat betreft logisch dat ze hem er dan nu al inzetten  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Maar hij doet dus juist geen VT in Abu Dhabi.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 18 november 2014 - 21:25:53
Maar hij doet dus juist geen VT in Abu Dhabi.

Ik heb nog geen bevestiging gezien van STR dat hij niet zal rijden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Autosprint en Speedweek meldden het, net als dat Ocon wel zal rijden. Wat er van waar is zal blijken.

Matthijs

Het is bevestigd. Jammer, maar de twee testdagen na de race zijn natuurlijk belangrijker.

Of ze zijn bang dat Verstappen en Ocon elkaar van de baan rijden ;)

0634

Zijn teamgenoot lijkt toch echt Sainz te worden. Marca meent het inmiddels helemaal zeker te weten.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 24 november 2014 - 22:38:32
Zijn teamgenoot lijkt toch echt Sainz te worden. Marca meent het inmiddels helemaal zeker te weten.

Marca is niet altijd betrouwbaar  ;)

Opvallend als het toch Sainz zal worden.
Na al zijn uitspraken tegen Red Bull in de media...

Ik prefereer Vergne. Een ervaren teamgenoot voor stabiliteit bij Toro Rosso.
En een mooie maatstaaf voor Max.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Volgens de Beeb heeft Vergne alsnog te horen gekregen dat er voor hem geen plaats is volgend jaar. In dat geval vind ik Saintz ook de beste optie om z'n teamgenoot te worden, al had ik vanwege zijn ervaring ook liever Vergne nog 'n jaartje gezien. Ik denk dat dat uiteindelijk beter voor Verstappen zou zijn geweest.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 25 november 2014 - 01:37:45
Citaat van: Jeroen op 24 november 2014 - 22:38:32
Zijn teamgenoot lijkt toch echt Sainz te worden. Marca meent het inmiddels helemaal zeker te weten.

Marca is niet altijd betrouwbaar  ;)

Opvallend als het toch Sainz zal worden.
Na al zijn uitspraken tegen Red Bull in de media...

Ik prefereer Vergne. Een ervaren teamgenoot voor stabiliteit bij Toro Rosso.
En een mooie maatstaaf voor Max.

Nee, niet helemaal betrouwbaar, maar wel redelijk goed op het gebied van Spaanse sport hoor. Bovendien met alle gebeurtenissen van de laatste dagen erbij opgeteld is de kans dat het Sainz wordt wel groot. Maar inderdaad, we zullen zeker moeten afwachten.

Matthijs

Hoewel ik het Vergne wel gun past zijn aanblijven natuurlijk helemaal niet in de filosofie van Red Bull. Naast Ricciardo en Kvyat is hij door Red Bull gewogen en te licht bevonden, bovendien staan er veel andere talenten te trappelen. En het is voor Red Bull geen probleem om twee jonge onervaren gastjes samen te laten rijden, met Buemi en Alguersuari en met Vergne en Ricciardo hebben ze het ook altijd zo gedaan.

0634

Dat ben ik wel met je eens. Van mij mag Vergne blijven, maar gezien de bedoeling van STR is het niet logisch. Het blijft een opleidingsteam en dan houdt het op een bepaald moment op. Je blijft ook niet tot je 25e in de jeugd bij Ajax spelen. Op een gegeven moment moet je óf verder groeien óf afscheid nemen.

Hamilton#44

Je doet nu net alsof Vergne bejaard is  ;D ;)

Jehoentelaar

In de context is 'ie dat eigenlijk wel, ja.

0634

Zo is het inderdaad. Bij normale teams, geen probleem, maar de doelstelling van STR is anders.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/toro_rosso_bevestigt_sainz/

Sainz is het geworden. De teamgenoot van Max in 2015.

Zal voor Max zeker niet makkelijk worden om hem te verslaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is