Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

Klopt, alleen zal dat er wel een keer uit moeten. Als hij altijd wild blijft, dan zie ik die overstap naar Red Bull niet komen. Er is een reden dat ze Ricciardo een dergelijke kans wél hebben gegeven. Dit is overigens geen kritiek op Verstappen, want ik vind dat hij het allemaal goed doet voor iemand van zijn leeftijd en met zijn ervaring, maar net als Breaktest zag ik het al wel gebeuren dat hij ergens zou crashen. Nuja jammer, maar met Rosenqvist als winnaar (ga ik toch wel een beetje vanuit dat dat morgen zal gebeuren) hebben we sowieso iemand die het vooral op ervaring doet en niet zozeer op talent, dus ik denk ook niet dat het verder een grote gemiste kans ofzo is voor Verstappen.

Maikel0230

Ik vind wel dat er iemand hem eens serieus aan zijn oren moet trekken, verder rijden met zo'n schade aan zijn wagen en dan ook nog eens achteruit rijden op de racebaan!

Sorry maar dat moet ie in de F1 niet gaan flikken want dan heeft een andere coureur hem bij zijn vel...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Ja dat was inderdaad een verkeerde inschatting, Maikel

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 15 november 2014 - 15:56:24
Ik vind wel dat er iemand hem eens serieus aan zijn oren moet trekken, verder rijden met zo'n schade aan zijn wagen en dan ook nog eens achteruit rijden op de racebaan!

Sorry maar dat moet ie in de F1 niet gaan flikken want dan heeft een andere coureur hem bij zijn vel...


Gilles Villeneuve...Zandvoort 1979... :P
;)

Sphinx

Max en Ocon staan nu quite. Auer verremde zich bij lisboa en ging wijd, Blomqvist en Ocon knokten voor de leiding en de Fransman schoot de Zweedse Brit eraf. Ook Cao, Yu en Goddard werden in de chaos meegesleurd, mooie noodlanding van Yu trouwens (bovenop de bandenstapels). Minder dan tien minuten tot de herstart.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

Felix Rosenquist heeft de GP van Macau 2014 gewonnen. In de eerste poging om te starten was de Zweed langzaam weg, maar daardoor raakte hij niet betrokken bij de chaos die een crash van Ocon en Blomqvist veroorzaakte. Bij de herstart lette hij wel op en had tot Lisboa alleen iets van Lucas Auer te duchten, die voor de tweede keer wijd ging, maar nu door kon. Nick Cassidy was de hele race met de Oostenrijker in gevecht voor plek 2 en 3 terwijl Rosenquist weg kon lopen. Cassidy moest Auer in het slot alsnog voorbij laten en kreeg het ook nog met Roberto Mehri aan de stok, die hem nog zijn derde plek af probeerde te pakken, maar dat lukte niet meer.
Max Verstappen reed grotendeels buiten beeld een mooie inhaalrace. In de eerste poging wist hij al van 24 naar 14 op te klimmen, maar hij moest als 18e vertrekken bij de herstart. Zodra hij maar even vrij baan had gingen de rondetijden omlaag en hoewel een overall podium er niet meer inzat, maakte hij zo ongeveer een plaats per ronde goed tot hij achter Stefano Colletti zat, die zesde werde. Max dus zevende en alsnog naar het podium voor de snelste ronde.

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

#1701
Citaat van: Sphinx op 16 november 2014 - 11:12:58
Max Verstappen reed grotendeels buiten beeld een mooie inhaalrace. In de eerste poging wist hij al van 24 naar 14 op te klimmen, maar hij moest als 18e vertrekken bij de herstart. Zodra hij maar even vrij baan had gingen de rondetijden omlaag en hoewel een overall podium er niet meer inzat, maakte hij zo ongeveer een plaats per ronde goed tot hij achter Stefano Colletti zat, die zesde werde. Max dus zevende en alsnog naar het podium voor de snelste ronde.
Toch nog met opgeheven hoofd F3 verlatend. Het grote avontuur kan beginnen.

0634

Knap eerherstel. Wel zonde van gisteren, maar ja, no point crying over spilled milk.

Perton


gloudiesaurus

Knap gedaan van Max, hij had echt de pace vandaag.

Blijft jammer van de kwalificatie-race van gisteren...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Lijkt erop dat Max niet in Abu Dhabi rijdt.
Toro Rosso wil Vergne alle kans geven nu er dubbele punten te verdienen zijn...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Hij ligt 25 punten achter op Pérez. Dan zou hij dus een podiumplek moeten pakken om nog een plaats in het kampioenschap te winnen. Bovendien staat ie 14 punten voor op Grosjean en Kvyat. Het zou verbazingwekkend zijn als Grosjean in een keer zesde werd en Kvyat zou Vergne sowieso wel voor moeten kunnen blijven, anders is ie zijn stoeltje misschien ook niet waard.

Dus het lijkt me niet dat het om Vergne zijn kansen draait, maar om die van Toro Rosso zelf. En die moeten 20 punten verdedigen ten opzichte van Lotus. Nou, sorry, maar als Toro Rosso dat niet kan, dan zijn ze die zevende plek ook niet waard. Ik snap dat ze geen risico willen nemen, maar de kans dat Lotus nog voorbij komt lijkt mij minimaal.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 18 november 2014 - 13:58:13
Hij ligt 25 punten achter op Pérez. Dan zou hij dus een podiumplek moeten pakken om nog een plaats in het kampioenschap te winnen. Bovendien staat ie 14 punten voor op Grosjean en Kvyat. Het zou verbazingwekkend zijn als Grosjean in een keer zesde werd en Kvyat zou Vergne sowieso wel voor moeten kunnen blijven, anders is ie zijn stoeltje misschien ook niet waard.

Dus het lijkt me niet dat het om Vergne zijn kansen draait, maar om die van Toro Rosso zelf. En die moeten 20 punten verdedigen ten opzichte van Lotus. Nou, sorry, maar als Toro Rosso dat niet kan, dan zijn ze die zevende plek ook niet waard. Ik snap dat ze geen risico willen nemen, maar de kans dat Lotus nog voorbij komt lijkt mij minimaal.

Ik denk dat ze geen enkel risico willen nemen... Het gaat om miljoenen.
En Verstappen kan na de vrijdagsessie nog 2 hele dagen testen in Abu Dhabi, misschien dat dit ook meespeelt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ze hebben Verstappen toch een stoeltje aangeboden vanaf 2015? Ik zie niet in waarom ze hem nu al zouden moeten inzetten. Alsof je Vettel nu alvast in de Ferrari zou zetten omdat hij er toch volgend jaar heen gaat...

Ja, Marcus Ericsson haalt dat soort grappen uit. Maar daar kan ik maar weinig begrip voor opbrengen.

Maikel0230

Citaat van: Jozef op 18 november 2014 - 19:16:30
Ze hebben Verstappen toch een stoeltje aangeboden vanaf 2015? Ik zie niet in waarom ze hem nu al zouden moeten inzetten. Alsof je Vettel nu alvast in de Ferrari zou zetten omdat hij er toch volgend jaar heen gaat...

Ja, Marcus Ericsson haalt dat soort grappen uit. Maar daar kan ik maar weinig begrip voor opbrengen.

Max is een rookie, logisch toch dat hij veel kilometers wil maken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25