Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Dit weekend zijn Macau, zijn laatste Formule 3-race.

Ben benieuwd!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Na het verlies van zowel de titel als de vice-titel denk ik dat Max daar nog een keer alles uit de kast gaat halen om te bewijzen waarom hij nu al een F1 zitje heeft en die andere twee niet.

Zou sowieso een mooi puntje op de i zijn nadat hij ook al de masters won

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Breaktest

Citaat van: Kootje op 07 november 2014 - 18:04:46
Citaat van: NielsD op 07 november 2014 - 17:02:45
Hij wordt volgend jaar kampioen.

Ik ga ervanuit dat dat met 'n knipoog bedoeld was, want dat lijkt me toch iets te voorbarig. Alle lof voor Max, maar ik denk zelfs dat hij bij aardig wat incidentjes betrokken zal raken. Zijn agressieve manier van rijden en inhalen op plekken waar dat eigenlijk niet kan was leuk voor de F3 en zéér bewonderenswaardig, maar kijkend naar andere F1 coureurs (de Villeneuves, Montoya, Hamilton etc.) die eenzelfde agressie tentoon stellen, zie ik het net zo vaak fout als goed aflopen. Dat geeft verder niet, ik hou van dat type coureurs, maar 'n titel in z'n eerste jaar .... dat zie ik niet snel gebeuren.


Citaat van: Jeroen op 07 november 2014 - 18:02:39
Die foutjes komen natuurlijk omdat hij de limiet zoekt. Die kan je niet vinden zonder er ooit overheen te gaan.

Inderdaad.
Ik verwacht ook dat een paar gearriveerde coureurs het niet kunnen laten om Max zijn plaats te wijzen, op en naast de baan. Zo gaat het vaak bij new kids on the block.
"If you have problems, you come to me. Than we talk about it."

NielsD

Citaat van: Breaktest op 11 november 2014 - 23:00:26
Citaat van: Kootje op 07 november 2014 - 18:04:46
Citaat van: NielsD op 07 november 2014 - 17:02:45
Hij wordt volgend jaar kampioen.

Ik ga ervanuit dat dat met 'n knipoog bedoeld was, want dat lijkt me toch iets te voorbarig. Alle lof voor Max, maar ik denk zelfs dat hij bij aardig wat incidentjes betrokken zal raken. Zijn agressieve manier van rijden en inhalen op plekken waar dat eigenlijk niet kan was leuk voor de F3 en zéér bewonderenswaardig, maar kijkend naar andere F1 coureurs (de Villeneuves, Montoya, Hamilton etc.) die eenzelfde agressie tentoon stellen, zie ik het net zo vaak fout als goed aflopen. Dat geeft verder niet, ik hou van dat type coureurs, maar 'n titel in z'n eerste jaar .... dat zie ik niet snel gebeuren.


Citaat van: Jeroen op 07 november 2014 - 18:02:39
Die foutjes komen natuurlijk omdat hij de limiet zoekt. Die kan je niet vinden zonder er ooit overheen te gaan.

Inderdaad.
Ik verwacht ook dat een paar gearriveerde coureurs het niet kunnen laten om Max zijn plaats te wijzen, op en naast de baan. Zo gaat het vaak bij new kids on the block.
"If you have problems, you come to me. Than we talk about it."

Gelukkig heeft hij zijn papa aan zijn zijde, die vertelt hem wel wat wel en niet moet.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Verstappen 3e in de kwalificatie, maar 5e op de grid vanwege de gridstraf. Deze twee plaatsen kunnen hem net duur komen te staan.

gloudiesaurus

Hij zegt zelf dat de auto nu wat  beter is en hij ziet kansen tot inhalen. Het heeft hem parten gespeeld dat Van Amersfoort Racing niet veel ervaring heeft op Macau, minder dan andere teams.

Inhalen. Dat is juist de uitdaging in Macau. Het zal niet makkelijk worden. Hopelijk kan hij morgen wat mensen passeren in de race, dan heeft hij kans.
Zeker de start is morgen belangrijk.
En wie weet is er nog wel iemand die voor hem een foutje maakt.

Zelf moet hij geen fouten maken want dan zijn de kansen meteen verkeken...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2014 - 13:31:58
Hij zegt zelf dat de auto nu wat  beter is en hij ziet kansen tot inhalen. Het heeft hem parten gespeeld dat Van Amersfoort Racing niet veel ervaring heeft op Macau, minder dan andere teams.

Inhalen. Dat is juist de uitdaging in Macau. Het zal niet makkelijk worden. Hopelijk kan hij morgen wat mensen passeren in de race, dan heeft hij kans.
Zeker de start is morgen belangrijk.
En wie weet is er nog wel iemand die voor hem een foutje maakt.

Zelf moet hij geen fouten maken want dan zijn de kansen meteen verkeken...
In ieder geval, mocht ie op het podium komen, dan heeft ie het niet cadeau gekregen.

Matthijs

Inhalen kan wel op Macau, want je kunt er goed slipstreamen. Het wordt echter voor Verstappen essentieel of hij de topsnelheid van Imola heeft (waar hij erg hard ging op het rechte stuk) of de laatste race in Hockenheim (waar hij juist top miste).

Hamilton#44

Worden de races nog ergens uitgezonden? Behalve op betaalzenders?


Sphinx

Heb op de site van Eurosport gezien dat ze op Eurosport 2 de GP Macau live uitzenden
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Hamilton#44

Klopt inderdaad, thanx  :)

gloudiesaurus

Er is ook een livestream...
MACAU Grand Prix 2014 720p on USTREAM: . Racen

Morgen om 6:45 is de kwalificatierace.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje


Jehoentelaar

Wat een tijdstippen. Dat geloof ik wel weer, kijk de race op een later tijdstip.

Sabai

Race is ook altijd terug te zien op YouTube.