Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings


Perton

Gezien de inflatie van boetes de afgelopen jaren hier in Nederland zou het me niks verbazen als zijn eerste snelheidsovertreding op de openbare weg nog duurder blijkt te zijn.

Hamilton#44

Citaat van: gloudiesaurus op 30 oktober 2014 - 20:43:26
Precies. Als ze Vergne dumpen dan kun je beter Verstappen laten rijden.
Zo ervaren is Kvyat ook nog niet... daarnaast weet Toro Rosso ook wel zonder Vergne hoe men het optreden van Max moet beoordelen.

Natuurlijk maakt dat wel uit, er zijn vrijwel geen teams die met twee rookies aan een seizoen beginnen.
Vergne is een goed ijkpunt. Een rookie is de 1e helft van het seizoen alleen maar bezig met zichzelf en is dat al helemaal als zijn teamgenoot ook nog eens een rookie is want dan moet hij zich direct bewijzen.
De kans dat dat spaak loopt zowel op als naast de baan is levensgroot, helemaal met zulke jonge jongens.

Breaktest

#1653
Zesde tijd. Weliswaar 1e vrije training, maar toch. Maxie Jongen, wat doe je ons aan!! :D
En belangrijker nog: slechts 1/10e van Kvyat

gloudiesaurus

Netjes hoor!

Wel 2 kleine foutjes maar ook die wist hij goed op te vangen. Heel volwassen gereden weer  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: Breaktest op 07 november 2014 - 15:03:20
En belangrijker nog: slechts 1/10e van Kvyat

Hij reed naar eigen zeggen ook nog op de motorstand met het minste vermogen, terwijl Kvyat met vol vermogen reed. Hij wordt volgend jaar kampioen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 07 november 2014 - 15:32:01
Netjes hoor!

Wel 2 kleine foutjes maar ook die wist hij goed op te vangen. Heel volwassen gereden weer  8)

Dit foutjes komen natuurlijk omdat hij de limiet zoekt. Die kan je niet vinden zonder er ooit overheen te gaan.

Kootje

Citaat van: NielsD op 07 november 2014 - 17:02:45
Hij wordt volgend jaar kampioen.

Ik ga ervanuit dat dat met 'n knipoog bedoeld was, want dat lijkt me toch iets te voorbarig. Alle lof voor Max, maar ik denk zelfs dat hij bij aardig wat incidentjes betrokken zal raken. Zijn agressieve manier van rijden en inhalen op plekken waar dat eigenlijk niet kan was leuk voor de F3 en zéér bewonderenswaardig, maar kijkend naar andere F1 coureurs (de Villeneuves, Montoya, Hamilton etc.) die eenzelfde agressie tentoon stellen, zie ik het net zo vaak fout als goed aflopen. Dat geeft verder niet, ik hou van dat type coureurs, maar 'n titel in z'n eerste jaar .... dat zie ik niet snel gebeuren.


Citaat van: Jeroen op 07 november 2014 - 18:02:39
Die foutjes komen natuurlijk omdat hij de limiet zoekt. Die kan je niet vinden zonder er ooit overheen te gaan.

Inderdaad.

NielsD

Citaat van: Kootje op 07 november 2014 - 18:04:46
Citaat van: NielsD op 07 november 2014 - 17:02:45
Hij wordt volgend jaar kampioen.

Ik ga ervanuit dat dat met 'n knipoog bedoeld was, want dat lijkt me toch iets te voorbarig. Alle lof voor Max, maar ik denk zelfs dat hij bij aardig wat incidentjes betrokken zal raken. Zijn agressieve manier van rijden en inhalen op plekken waar dat eigenlijk niet kan was leuk voor de F3 en zéér bewonderenswaardig, maar kijkend naar andere F1 coureurs (de Villeneuves, Montoya, Hamilton etc.) die eenzelfde agressie tentoon stellen, zie ik het net zo vaak fout als goed aflopen. Dat geeft verder niet, ik hou van dat type coureurs, maar 'n titel in z'n eerste jaar .... dat zie ik niet snel gebeuren.

Hahaha uiteraard is dit met een knipoog bedoeld. Ben benieuwd hoe hij zich worstelt in het Formule 1-veld, maar aangezien hij niet vaak is betrokken bij incidentjes in de Formule 3, waar ze toch wat agressiever rijden, dan denk ik dat het wel mee gaat vallen. Maar die titel was een geintje natuurlijk ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Breaktest

Citaat van: NielsD op 07 november 2014 - 17:02:45
Citaat van: Breaktest op 07 november 2014 - 15:03:20
En belangrijker nog: slechts 1/10e van Kvyat

Hij reed naar eigen zeggen ook nog op de motorstand met het minste vermogen, terwijl Kvyat met vol vermogen reed. Hij wordt volgend jaar kampioen.
Waarbij ik me wel afvraag hoe hij weet met welke motorstand Kvyat reed? Ziet ie dat op zijn display? Kreeg ie dat van zijn crew te horen? En is Kvyat niet in staat dat tijdens het rijden te veranderen?

NielsD

Citaat van: Breaktest op 07 november 2014 - 19:18:49
Citaat van: NielsD op 07 november 2014 - 17:02:45
Citaat van: Breaktest op 07 november 2014 - 15:03:20
En belangrijker nog: slechts 1/10e van Kvyat

Hij reed naar eigen zeggen ook nog op de motorstand met het minste vermogen, terwijl Kvyat met vol vermogen reed. Hij wordt volgend jaar kampioen.
Waarbij ik me wel afvraag hoe hij weet met welke motorstand Kvyat reed? Ziet ie dat op zijn display? Kreeg ie dat van zijn crew te horen? En is Kvyat niet in staat dat tijdens het rijden te veranderen?

Ik denk dat hij dat gezien heeft toen ze data aan het vergelijken waren en tijdens het rijden kan hij het denk ik veranderen, alleen lijkt me dat het team daar het laatste woord in heeft ivm dingen testen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Citaat van: Kootje op 07 november 2014 - 18:04:46
Citaat van: NielsD op 07 november 2014 - 17:02:45
Hij wordt volgend jaar kampioen.

Ik ga ervanuit dat dat met 'n knipoog bedoeld was, want dat lijkt me toch iets te voorbarig. Alle lof voor Max, maar ik denk zelfs dat hij bij aardig wat incidentjes betrokken zal raken. Zijn agressieve manier van rijden en inhalen op plekken waar dat eigenlijk niet kan was leuk voor de F3 en zéér bewonderenswaardig, maar kijkend naar andere F1 coureurs (de Villeneuves, Montoya, Hamilton etc.) die eenzelfde agressie tentoon stellen, zie ik het net zo vaak fout als goed aflopen. Dat geeft verder niet, ik hou van dat type coureurs, maar 'n titel in z'n eerste jaar .... dat zie ik niet snel gebeuren.
Ik verwacht exact hetzelfde. Wat ik overigens helemaal niet erg vind, ik ben alleen een beetje bang voor al het 'grindbakkencoureur'-gezeik dat er het gevolg van zal zijn.

Kootje

Wees daar maar niet bang voor, dat gaat er echt niet komen. Daar zijn namelijk grindbakken voor nodig en die zijn er (bijna) niet meer. :P

Tuesday



volgens mij kun je dat filmpje ook zonder facebook account bekijken, anders staat hier nog een iets andere versie;

0634

Ik had hem gezien inderdaad, geweldige drift uiteraard. Alesi is er niks bij.