Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 29 oktober 2014 - 20:26:33
Vrijdag weer een vrije training voor Max.
Ik ben benieuwd  :)
in plaats van wie eigenlijk? normaal gesproken zou dat Vergne geweest zijn denk ik, omdat hij weg zou gaan en Kvyat zou blijven, maar nu is bekend dat juist Kvyat weggaat en Vergne misschien wel blijft.

gloudiesaurus

In plaats van Vergne heb ik begrepen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Ja opvallend, al zal dit altijd het plan geweest zijn. Ik neem toch aan dat hij de resterende twee races in de auto van Daniil stapt.

Hamilton#44

Ik denk dat Vergne nog een jaar blijft, al is het alleen maar om Verstappen goed te kunnen beoordelen.
Dus dan zou het uit het oogpunt van STR beter zijn om Kvyat zijn plek te laten opgeven maar weet niet of big brother Red Bull daar ook zo over denkt, die bepalen uiteindelijk wel denk ik.

Jehoentelaar

Kvyat is al bevestigd bij Red Bull geloof ik.

Hamilton#44

Misschien laten ze Kvyat dan alvast de auto van Vettel overnemen.

Tuesday

Citaat van: Hamilton#44 op 30 oktober 2014 - 10:49:31
Ik denk dat Vergne nog een jaar blijft, al is het alleen maar om Verstappen goed te kunnen beoordelen.
Dus dan zou het uit het oogpunt van STR beter zijn om Kvyat zijn plek te laten opgeven maar weet niet of big brother Red Bull daar ook zo over denkt, die bepalen uiteindelijk wel denk ik.
idd, vanuit STR oogpunt zou Kvyat zn plek moeten afstaan, maar hij is ook nog maar n rookie van 19 of 20 en moet binnenkort de overstap maken naar big brother RBR, dus hij kan de kilometers ook wel goed gebruiken. We gaan het zien morgen.

gloudiesaurus

Precies. Als ze Vergne dumpen dan kun je beter Verstappen laten rijden.
Zo ervaren is Kvyat ook nog niet... daarnaast weet Toro Rosso ook wel zonder Vergne hoe men het optreden van Max moet beoordelen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Matthijs

#1644
Ik vind het niet eerlijk om Sainz aan te vallen. Natuurlijk is het niet slim om verongelijkt en verwijtend over te komen in de media (en we weten allemaal dat Helmut Marko hier niet van houdt), maar ik zou ook balen als ik hem was. Ik kan me voorstellen dat hij het hele jaar leefde met de veronderstelling: als ik kampioen word dan zit in in de Toro Rosso. Ik vind hem niet één van de grootste talenten, maar ik vind het logisch dat hij dat wel van zichzelf vindt.

Red Bull weet dondersgoed dat ze werken met tieners (al is Sainz nu 20). Van tieners kan je verwachten dat ze af en toe iets doms zeggen of doen. Dat geldt ook voor Verstappen en Ocon.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 31 oktober 2014 - 11:35:20
Ik vind het niet eerlijk om Sainz aan te vallen. Natuurlijk is het niet slim om verongelijkt en verwijtend over te komen in de media (en we weten allemaal dat Helmut Marko hier niet van houdt), maar ik zou ook balen als ik hem was. Ik kan me voorstellen dat hij het hele jaar leefde met de veronderstelling: als ik kampioen word dan zit in in de Toro Rosso. Ik vind hem niet één van de grootste talenten, maar ik vind het logisch dat hij dat wel van zichzelf vindt.

Red Bull weet dondersgoed dat ze werken met tieners (al is Sainz nu 20). Van tieners kan je verwachten dat ze af en toe iets doms zeggen of doen. Dat geldt ook voor Verstappen en Ocon.


Ook voor Frijns? Maar die kreeg wel de deksel op de neus...En zoals ik het eerder stelde in het artikel: Sainz jr. rijdt alweer vier jaar rond in de promotionele klassen. Dan moet je niet op je borstkas rammelen dat je 'oh zo' dominant was in de WSR... Ze zijn bij RBR niet vergeten waar Carlos stond terwijl Kvyat kampioen werd in de GP3.  ;)

Perton

Plus die dominantie valt ook wel mee, zoals ik in dit of een ander topic heb aangetoond. Hij won vooral veel, maar buiten het behalen van de zeges presteerde hij niet zoveel. Eigenlijk heel wisselvallig dus. Nu kan dat snelheid bewijzen, maar goed, dat had Felix da Costa ook, en die is ook uit het programma gegooid. Dat mensen nog wat naïef in zijn F1-kansen geloofden omdat hij als semi-goedmakertje een DTM-stoeltje kreeg, verandert daar niet veel aan.

Kootje

@Franky,

Ja ... dat geld ook voor Frijns, die bedankte zelf voor Red Bull. ;)

Franky R.


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25