Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Kootje op 20 oktober 2014 - 18:01:00
Overigens schijnt Ocon één vd kanshebbers te zijn voor het 2e Lotus zitje volgend jaar. Mocht dat waar zijn, dan kan Ocon het dus nog niet zeggen. ;)

Ik vind Ocon veel te jong.







;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Vieze baas

Kwam deze tegen, weet niet of die al bekend is. Maar een jaar geleden was het plan om 4 jaar in de lagere klasses te zitten  :D


Breaktest

Citaat van: NielsD op 20 oktober 2014 - 18:15:49
Citaat van: Kootje op 20 oktober 2014 - 18:01:00
Overigens schijnt Ocon één vd kanshebbers te zijn voor het 2e Lotus zitje volgend jaar. Mocht dat waar zijn, dan kan Ocon het dus nog niet zeggen. ;)

Ik vind Ocon veel te jong.

;D
En ik vind dat Sainz achter Frijns moet aansluiten en niet mag voordringen.

Hamilton#44

Hoe spijtig ook, denk dat Frijns zijn kans gemist heeft.

Matthijs

Denk ik ook, maar laten we die discussie niet opnieuw voeren.

0634

Die komt nooit meer in de F1, daar geloof ik inderdaad ook niks van. Gepasseerd station.

Kootje

Tenzij hij ineens 'n 10 tot 15 miljoen bij elkaar weet te schrapen, is zijn kans idd verkeken. Jammer, want 't is 'n groot talent, maar dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.

Perton

Tsja het momentum is ook weg voor Frijns natuurlijk. Er is inmiddels een ander talent uit Nederland dat F1 gaat rijden, en Van der Garde heeft altijd nog wel kansen op een stoeltje (de reden daarvoor is verder wat irrelevant). Frijns is dus helemaal niet zo interessant als eventuele derde Nederlander.

Qua talent is het natuurlijk jammer dat hij de F1 niet heeft gehaald, maar de afgelopen zeven jaar (sinds ik de juniorklassen begon te volgen, vandaar dit random getal) zijn er genoeg coureurs geweest waarvan ik het compleet belachelijk heb gevonden dat ze überhaupt nooit in de buurt van de F1 zijn gekomen, dus om me nu druk te maken om de volgende coureur uit dat lijstje... neuh.


Jehoentelaar

Ik vind het persoonlijk jammer van Frijns omdat ik hem een aantal keer in actie heb gezien, dus dan had ik het leuk gevonden als 'ie uiteindelijk ook de Formule 1 zou halen na die reeks juniorklassen. Maar we zijn nu weer een tijdje verder en we hebben een aantal Nederlanders met minstens het talent van Frijns die geen rare fratsen hebben uitgehaald, dus ik lig er niet (meer) wakker van.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 21 oktober 2014 - 18:17:06
Tenzij hij ineens 'n 10 tot 15 miljoen bij elkaar weet te schrapen, is zijn kans idd verkeken. Jammer, want 't is 'n groot talent, maar dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.
Ik doneer hem wel 1,50 voor komende 3 jaar Formule 1, daar moet hij het wel mee redden. ;D.

Zag laatst trouwens een filmpje over Max en al zijn hoogte punten van Kart tot zijn laatste race in de F3. Waren enkele inhaal acties en verdedigende acties van Max die werden vergeleken met Senna's manier van racen en zelfs Senna's "grootheid".
Het was overigens geen Nederlandse montage, dus geen Nederlandse chauvinisme. 

gloudiesaurus

Citaat van: F1fan2987 op 22 oktober 2014 - 17:30:29
Citaat van: Kootje op 21 oktober 2014 - 18:17:06
Tenzij hij ineens 'n 10 tot 15 miljoen bij elkaar weet te schrapen, is zijn kans idd verkeken. Jammer, want 't is 'n groot talent, maar dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.
Ik doneer hem wel 1,50 voor komende 3 jaar Formule 1, daar moet hij het wel mee redden. ;D.

Zag laatst trouwens een filmpje over Max en al zijn hoogte punten van Kart tot zijn laatste race in de F3. Waren enkele inhaal acties en verdedigende acties van Max die werden vergeleken met Senna's manier van racen en zelfs Senna's "grootheid".
Het was overigens geen Nederlandse montage, dus geen Nederlandse chauvinisme.

Waar stond dat filmpje? Kun je het hier posten?
Ben wel benieuwd...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens bereid Verstappen zich voor op Macau.
Zou vet zijn als hij dit als eerste Nederlander kan winnen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Zou leuk zijn, denk alleen wel afgaande op voorgaande jaren dat ervaring een ontzettend groot voordeel oplevert in Macau. Wat dat betreft acht ik de kans groter dat Ocon wint. Then again, Verstappen heeft inmiddels wel bewezen snel te leren, dus als hij zorgt dat hij de kwalificatierace een beetje goed doorkomt en uiteindelijk vanaf de eerste rij start, heel misschien de derde startplek, dan geloof ik ook wel dat ie em kan winnen.

Hamilton#44

Als hij top 3 start wint ie em denk ik.

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 22 oktober 2014 - 19:56:55
Citaat van: F1fan2987 op 22 oktober 2014 - 17:30:29
Citaat van: Kootje op 21 oktober 2014 - 18:17:06
Tenzij hij ineens 'n 10 tot 15 miljoen bij elkaar weet te schrapen, is zijn kans idd verkeken. Jammer, want 't is 'n groot talent, maar dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.
Ik doneer hem wel 1,50 voor komende 3 jaar Formule 1, daar moet hij het wel mee redden. ;D.

Zag laatst trouwens een filmpje over Max en al zijn hoogte punten van Kart tot zijn laatste race in de F3. Waren enkele inhaal acties en verdedigende acties van Max die werden vergeleken met Senna's manier van racen en zelfs Senna's "grootheid".
Het was overigens geen Nederlandse montage, dus geen Nederlandse chauvinisme.

Waar stond dat filmpje? Kun je het hier posten?
Ben wel benieuwd...
Ik ben aan het zoeken, maar ik weet echt niet meer waar ik het heb gevonden. Zal vanavond nog eens een poging wagen.