Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Breaktest

Potdorie, wat een move van Verstappen op Ocon (3e race, 11e ronde). wielen in elkaar hakend en nog niet knipperen met de ogen.

FolkertE

Citaat van: Breaktest op 19 oktober 2014 - 11:40:07
Potdorie, wat een move van Verstappen op Ocon (3e race, 11e ronde). wielen in elkaar hakend en nog niet knipperen met de ogen.
Inderdaad. Wat een inhaal actie. Geweldig.

Breaktest

#1577
Citaat van: F1fan2987 op 19 oktober 2014 - 11:54:31
Citaat van: Breaktest op 19 oktober 2014 - 11:40:07
Potdorie, wat een move van Verstappen op Ocon (3e race, 11e ronde). wielen in elkaar hakend en nog niet knipperen met de ogen.
Inderdaad. Wat een inhaal actie. Geweldig.
Mooiste actie. Kleine troost op het verliezen van de 2e plaats. Terugkijkend denk ik dat ie het vorige week in Imola (1e race) heeft laten liggen. Maar dan nog, wat een seizoen! Ik heb genoten van die jongen.

Sabai

Citaat van: Breaktest op 19 oktober 2014 - 11:58:23
Citaat van: F1fan2987 op 19 oktober 2014 - 11:54:31
Citaat van: Breaktest op 19 oktober 2014 - 11:40:07
Potdorie, wat een move van Verstappen op Ocon (3e race, 11e ronde). wielen in elkaar hakend en nog niet knipperen met de ogen.
Inderdaad. Wat een inhaal actie. Geweldig.
Mooiste actie. Kleine troost op het verliezen van de 2e plaats. Terugkijkend denk ik dat ie het vorige week in Imola (1e race) heeft laten liggen. Maar dan nog, wat een seizoen! Ik heb genoten van die jongen.

Het is eerder de betrouwbaarheid van de auto die hem de 2 plaats en zoniet het kampioenschap gekost heeft.

Breaktest

Citaat van: Sabai op 19 oktober 2014 - 12:40:43
Citaat van: Breaktest op 19 oktober 2014 - 11:58:23
Citaat van: F1fan2987 op 19 oktober 2014 - 11:54:31
Citaat van: Breaktest op 19 oktober 2014 - 11:40:07
Potdorie, wat een move van Verstappen op Ocon (3e race, 11e ronde). wielen in elkaar hakend en nog niet knipperen met de ogen.
Inderdaad. Wat een inhaal actie. Geweldig.
Mooiste actie. Kleine troost op het verliezen van de 2e plaats. Terugkijkend denk ik dat ie het vorige week in Imola (1e race) heeft laten liggen. Maar dan nog, wat een seizoen! Ik heb genoten van die jongen.

Het is eerder de betrouwbaarheid van de auto die hem de 2 plaats en zoniet het kampioenschap gekost heeft.
Dat sowieso, 2e plaats dan, kampioenschap denk ik niet. Ocon heeft ook wel eens pech gehad, en zijn degelijkheid vond ik toch ook wel indrukwekkend. Ik heb het idee dat Ocon net iets aardiger voor zijn auto is. Hoewel gezegd wordt dat hij slimmer is heb ik de indruk dat Max aardig de rijstijl van zijn vader aan het nabootsen is. 

Sabai

Ik vind Max alleen wel iets intelligenter rijder dan zijn vader. Al kunnen we dat pas echt beoordelen als hij F1 rijd.

gloudiesaurus

Die motorwissel heeft hem veel gekost.

En eerder in het seizoen was het weekend in Pau dramatisch. Daarnaast was er ook nog een race in Hockenheim waar hij vanaf Pole startte maar waar de auto al in de warm-up ronde stiel viel. Maar ach Max heeft een goed seizoen gehad, het was ook een seizoen om vooral van te leren. En kijk waar hij nu staat, volgend jaar al in de Formule 1.

Al blijft het jammer van die 3e plek in het kampioenschap.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: Breaktest op 19 oktober 2014 - 12:48:12
Citaat van: Sabai op 19 oktober 2014 - 12:40:43
Citaat van: Breaktest op 19 oktober 2014 - 11:58:23
Citaat van: F1fan2987 op 19 oktober 2014 - 11:54:31
Citaat van: Breaktest op 19 oktober 2014 - 11:40:07
Potdorie, wat een move van Verstappen op Ocon (3e race, 11e ronde). wielen in elkaar hakend en nog niet knipperen met de ogen.
Inderdaad. Wat een inhaal actie. Geweldig.
Mooiste actie. Kleine troost op het verliezen van de 2e plaats. Terugkijkend denk ik dat ie het vorige week in Imola (1e race) heeft laten liggen. Maar dan nog, wat een seizoen! Ik heb genoten van die jongen.

Het is eerder de betrouwbaarheid van de auto die hem de 2 plaats en zoniet het kampioenschap gekost heeft.
Dat sowieso, 2e plaats dan, kampioenschap denk ik niet. Ocon heeft ook wel eens pech gehad, en zijn degelijkheid vond ik toch ook wel indrukwekkend. Ik heb het idee dat Ocon net iets aardiger voor zijn auto is. Hoewel gezegd wordt dat hij slimmer is heb ik de indruk dat Max aardig de rijstijl van zijn vader aan het nabootsen is.
Het is inderdaad geen zekerheid dat Max zonder pech de titel had gewonnen, maar het was veel spannender geworden.

Arthur

Ik vind dit al een geweldige prestatie en verheug me op volgend jaar ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Ik heb het al eens eerder gezegd: Zowel Ocon als Verstappen mogen blij zijn dat ze tegen elkaar gereden hebben dit jaar. Voor beide partijen was dit gunstig voor hun imago. Ten eerste omdat het niveau van de F3 dit jaar erg hoog wordt geacht, maar ook omdat Ocon kan zeggen: ik was de beste dit jaar, beter dan Verstappen. Terwijl Verstappen kan zeggen: ik was de snelste dit jaar, sneller dan Ocon!

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 20 oktober 2014 - 08:35:28
Ik heb het al eens eerder gezegd: Zowel Ocon als Verstappen mogen blij zijn dat ze tegen elkaar gereden hebben dit jaar. Voor beide partijen was dit gunstig voor hun imago. Ten eerste omdat het niveau van de F3 dit jaar erg hoog wordt geacht, maar ook omdat Ocon kan zeggen: ik was de beste dit jaar, beter dan Verstappen. Terwijl Verstappen kan zeggen: ik was de snelste dit jaar, sneller dan Ocon!
Zou inderdaad goed zijn voor hun imago. Top teams zullen dan sneller zeggen: Jullie Max? Wij Estaban. Ik Zou die  strijd tussen die 2 graag een vervolg zien maken in de F1. En Lotus met Mercedessen in hun achterwerk, kan een betere partij bieden tegen de STR's.

NielsD

P1, P2, P3. Die Max rijdt volgend jaar F1 en dat kan Ocon niet zeggen. Het was een mooi seizoen, maar de hoofdprijs is en was allang voor Max!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 20 oktober 2014 - 12:54:49
P1, P2, P3. Die Max rijdt volgend jaar F1 en dat kan Ocon niet zeggen. Het was een mooi seizoen, maar de hoofdprijs is en was allang voor Max!


Het geeft mij een soort Bianchi vs Frijns-gevoel...Frijns werd WSR 3.5 kampioen, maar Bianchi mocht instappen bij Marussia.

Jehoentelaar

Toch gaat die vergelijking enigszins mank, aangezien Bianchi (zover ik weet) al gelinkt was aan de Ferrari Academy en Frijns op dat punt al bezig was zich onmogelijk te maken voor de hele autosportwereld (en dus zonder steun zat). Max en Ocon hebben nu allebei een dergelijke steun.

Kootje

Overigens schijnt Ocon één vd kanshebbers te zijn voor het 2e Lotus zitje volgend jaar. Mocht dat waar zijn, dan kan Ocon het dus nog niet zeggen. ;)