Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Kootje op 18 oktober 2014 - 18:21:13
;D

Ik heb medelij met je. ;D
Hahah, dankje, Donaties voor het goede doel "Vul mijn portemonnee" mogen van af nu gestort worden. PM me maar voor mijn rekening nr :P

Kootje

Zoveel meelij heb ik nu ook weer niet. :-X

:D

Perton

Nou, dat wordt dus 2 puntjes goedmaken morgen. Zie ik niet gebeuren. Jammer, toch een smetje op zijn seizoen dat hij tegen het einde die tweede plek is kwijtgeraakt. Desondanks een prima seizoen gedraaid natuurlijk.

FolkertE

Hehe, Jammer Jammer.
Citaat van: Perton op 18 oktober 2014 - 21:49:29
Nou, dat wordt dus 2 puntjes goedmaken morgen. Zie ik niet gebeuren. Jammer, toch een smetje op zijn seizoen dat hij tegen het einde die tweede plek is kwijtgeraakt. Desondanks een prima seizoen gedraaid natuurlijk.
inderdaad. Jammer. Al wil ik het geen smetje noemen eigenlijk. Nog steeds erg knappe prestatie.

Matthijs

Grappig, ik voorspelde een plek buiten de top 3 maar wel beste rookie. Dubbel fout want Ocon is beste rookie  :P

Perton

Citaat van: F1fan2987 op 18 oktober 2014 - 21:50:33
Hehe, Jammer Jammer.
Citaat van: Perton op 18 oktober 2014 - 21:49:29
Nou, dat wordt dus 2 puntjes goedmaken morgen. Zie ik niet gebeuren. Jammer, toch een smetje op zijn seizoen dat hij tegen het einde die tweede plek is kwijtgeraakt. Desondanks een prima seizoen gedraaid natuurlijk.
inderdaad. Jammer. Al wil ik het geen smetje noemen eigenlijk. Nog steeds erg knappe prestatie.
In de eindfase van het kampioenschap nog een belangrijke positie verliezen, vind ik best wel een smetje. Vooral omdat degene die hem verslaat een jaar geleden niet goed genoeg werd geacht door Red Bull en uit het programma werd gegooid.

0634

Ze moeten nog rijden hoor ;).

Bovendien: Max reed maar voor één doel. Dat doel is reeds bereikt.

Perton

Ik weet dat ze nog moeten rijden, maar gezien de uitgangspositie en het resultaat van vandaag, is het meer dan aannemelijk dat Blomqvist die tweede plek behoudt - uitvalbeurten daargelaten. En Verstappen heeft in de aanloop naar dit weekend nog gezegd dat ie absoluut tweede wil worden, dus of zijn doel dan bereikt is, ik denk niet. Zo kan elke verloren strijd natuurlijk wel worden weggewuifd "omdat hij toch al in de Formule 1 rijdt."

Het is verder ook niet erg ofzo, zijn prestaties dit jaar blijven indrukwekkend en ik denk nog steeds dat ie in de Formule 1 absoluut gaat slagen, maar de tweede plek verliezen vind ik alsnog zonde.

0634

Jammer. Meerniet. Tweede is verder ook niks.

Kootje

Dat vind jij, dat vind ik, maar daar denkt Max duidelijk anders over. Niet alleen heeft hij gezegd dat hij koste wat het kost die 2e plek wil, maar aan z'n hele houding op het rooky podium was ook duidelijk te zien dat hij absoluut niet tevreden was. Dus ondanks dat z'n doel om F1 te rijden al gehaald is, wil hij nog steeds het maximaal haalbare en dat is die 2e plek in het EK. Lukt dat niet, waar het alle schijn van heeft, dan is hij geen happy chappy.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 19 oktober 2014 - 07:58:36
Dat vind jij, dat vind ik, maar daar denkt Max duidelijk anders over. Niet alleen heeft hij gezegd dat hij koste wat het kost die 2e plek wil, maar aan z'n hele houding op het rooky podium was ook duidelijk te zien dat hij absoluut niet tevreden was. Dus ondanks dat z'n doel om F1 te rijden al gehaald is, wil hij nog steeds het maximaal haalbare en dat is die 2e plek in het EK. Lukt dat niet, waar het alle schijn van heeft, dan is hij geen happy chappy.
Inderdaad, en dat kenmerkt ook zijn manier van rijden en zijn motivatie.
"Ik wil ten alletijden het hoogst haalbare halen." En dat is nu 2de plek. Ik weet zeker dat Max met een sjaggo kop op het podium staat als hij slechts 3de is geworden in het EK.

0634

Nuja, dat siert hem dan wel. En we weten meteen waarom hij Max heet.

Maar toch, tweede of derde worden in deze raceklasse, het boeit geen reet m.i..

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 19 oktober 2014 - 09:45:47
Nuja, dat siert hem dan wel. En we weten meteen waarom hij Max heet.

Maar toch, tweede of derde worden in deze raceklasse, het boeit geen reet m.i..
Zou de zoon van Albers dan Maximum gaan heten? ;D

Maar het boeit niet heel veel nee, maar voor Max toch wel de max

FolkertE

Citaat van: Kootje op 18 oktober 2014 - 20:37:37
Zoveel meelij heb ik nu ook weer niet. :-X

:D
Het is gelukt, ik mag kijken. Al moet ik tijdens de race wel mee spelen met Cars en Planes autootjes. ;D