Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Kootje

Dan heb je denk ik niet goed gekeken, bij mij stond er iig gewoon 10.25 zoals ik eerder al postte. Vanmiddag om 16.10 uur de herkansing. ;)


Voor diegenen die zelfs het einde gemist hebben, Verstappen wint, vóór Auer en Blomqvist en stelt daarmee iig de 3e plaats in het EK veilig. Z'n voorsprong op Blomqvist bedraagt nu 13 punten. Mocht Blomqvist, die beide races op pole start, de laatste 2 races winnen, dan is het zilver voor hem. Wint hij niet, dan heeft Max nog alle kans om het zilver te pakken, maar hij zal flink aan de bak moeten de laatste races.

Jehoentelaar

Minstens de derde plek, wauw. Ik weet hoe ik begin dit jaar iedereen die riep dat Verstappen wel even de top tien binnen zou rijden onderuit aan het halen was. Zal je mij nu niet gauw meer zien doen - al is het talent van Max wel buitensporig uniek.

Kootje

Scheelt .... je stond daarin niet alleen. ;D

FolkertE

Citaat van: Kootje op 18 oktober 2014 - 11:13:20
Dan heb je denk ik niet goed gekeken, bij mij stond er iig gewoon 10.25 zoals ik eerder al postte. Vanmiddag om 16.10 uur de herkansing. ;)


Voor diegenen die zelfs het einde gemist hebben, Verstappen wint, vóór Auer en Blomqvist en stelt daarmee iig de 3e plaats in het EK veilig. Z'n voorsprong op Blomqvist bedraagt nu 13 punten. Mocht Blomqvist, die beide races op pole start, de laatste 2 races winnen, dan is het zilver voor hem. Wint hij niet, dan heeft Max nog alle kans om het zilver te pakken, maar hij zal flink aan de bak moeten de laatste races.
Ja maar jou post zag ik te laat, dus is het jou schuld ;D.

Maar of ik ben gek, maar er stond toch echt 11:15 op de officiële site.
Any hoe, kijken had er toch niet in gezeten, want er moest hoe dan ook Tinkerbel gekeken worden  >:( :'(


FolkertE

yep. Daar. Ik weet het bijna zeker. En ik kan me nog wel herinneren dat er meer keer is voorgekomen dat de tijd niet helemaal klopte.

Maar nu ga ik gewoon kwart voor 4 er voor zitten en dan zie ik het wel ;D.
Of tinkerbell moet weer aan ;D.

Kootje

Vreemd, want daar heb ik vanochtend juist die tijd van 10.25 uur vandaan. Ik denk daarom dat je je vergist met de race van morgenochtend. Die is namelijk om 11.05 uur. Anders kan ik het ook niet verklaren. Niet dat dat nog veel uitmaakt, het is toch al te laat, maar toch ...

Vanmiddag is de race overigens om 16.10 uur en niet al om kwart voor. Dus mocht Rosalie je toestemming geven .... ;) :P :D ;D

FolkertE

Citaat van: Kootje op 18 oktober 2014 - 15:00:14
Vreemd, want daar heb ik vanochtend juist die tijd van 10.25 uur vandaan. Ik denk daarom dat je je vergist met de race van morgenochtend. Die is namelijk om 11.05 uur. Anders kan ik het ook niet verklaren. Niet dat dat nog veel uitmaakt, het is toch al te laat, maar toch ...

Vanmiddag is de race overigens om 16.10 uur en niet al om kwart voor. Dus mocht Rosalie je toestemming geven .... ;) :P :D ;D
Haha, ja misschien heb ik iets anders gezien dan.
Maar ik ga al kwart voor 4 klaar zitten, zodat ik zeker weet dat ik op tijd ben ;D.

Maar ik ga het zo vragen, voor zo'n klein iemand heeft ze toch behoorlijk de broek aan hier  ::) ;D


Kootje

Blomqvist wint, Verstappen wordt 5e. Dit brengt ze in punten exact gelijk en Max zal dus vóór Blomqvist moeten finishen om die (niet zo) felbegeerde 2e plek in het EK veilig te stellen. Onmogelijk? Nee! Onwaarschijnlijk? Ja!

FolkertE

Ze was me goed gezind en ik mocht de race kijken. ;D

Kootje

Maar morgenochtend weer Tinkerbell  :P

FolkertE

Morgen ochtend, morgen middag, morgen avond.
Kan beter zeggen 2013-2015/2016.

Kootje

 ;D

Ik heb medelij met je. ;D

Breaktest

#1559
Citaat van: Jehoentelaar op 18 oktober 2014 - 12:35:13
Minstens de derde plek, wauw. Ik weet hoe ik begin dit jaar iedereen die riep dat Verstappen wel even de top tien binnen zou rijden onderuit aan het halen was. Zal je mij nu niet gauw meer zien doen - al is het talent van Max wel buitensporig uniek.

Ik was geloof ik de enige die voorspelde dat Max de top 3 zou halen: 
Re: Max Verstappen topic
« Reactie #186 Gepost op: 04 maart 2014 - 13:59:28 »

"Het zat er al een beetje aan te komen, maar toch een gewaagde stap. Ik denk dat ie bij Van Amersfoort in goede handen is. Ik verwacht dat ie in de top 3 eindigt."

Best leuk om die discussie van destijds nog eens terug te lezen.