Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 12 oktober 2014 - 16:16:19
Niet dat er verder veel actie is momenteel.

safety car... voor de 2x
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Wow buitenom bij Fuoco!
Wat een move van Verstappen!!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Move van Rosenqvist is mooier.

gloudiesaurus

Mooie overwinning van Max, Ocon pakt het kampioenschap.
Toch was Max de snellere dit jaar  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

En tussen de bedrijven door kan Max nog even een spookoverwinning op zijn conto schrijven.
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/23193778/.html

Perton

Toch raar dat De Telegraaf zulke achterlijke fouten maakt, ook al met Rosberg, maar toch wisten te melden dat Verstappen F1 zou gaan rijden voor Toro Rosso...

FolkertE

Citaat van: Perton op 13 oktober 2014 - 13:24:16
Toch raar dat De Telegraaf zulke achterlijke fouten maakt, ook al met Rosberg, maar toch wisten te melden dat Verstappen F1 zou gaan rijden voor Toro Rosso...
Ik heb de originele artikelen niet gelezen, maar dat met die motor heb ik slechts in commentaren voor bij zien komen. Toen ik het artikel las, was het al aangepast.

Misschien dat Hamilton volgende race wint zonder in de auto te zitten?
Of Vettel die podium rijd zonder voorbanden.
Ik wist wel dat de techniek zo ingrijpend is veranderd, maar dit had ik nooit zien aankomen.

Leroy

dan zou caterham de eerste zijn zonder voorbanden ! aangezien pirelli die toch niet gaat leveren ! xD

Breaktest

Citaat van: F1fan2987 op 13 oktober 2014 - 13:57:08
Citaat van: Perton op 13 oktober 2014 - 13:24:16
Toch raar dat De Telegraaf zulke achterlijke fouten maakt, ook al met Rosberg, maar toch wisten te melden dat Verstappen F1 zou gaan rijden voor Toro Rosso...
Ik heb de originele artikelen niet gelezen, maar dat met die motor heb ik slechts in commentaren voor bij zien komen. Toen ik het artikel las, was het al aangepast.

Misschien dat Hamilton volgende race wint zonder in de auto te zitten?
Of Vettel die podium rijd zonder voorbanden.
Ik wist wel dat de techniek zo ingrijpend is veranderd, maar dit had ik nooit zien aankomen.
Ik zie ook dat het inmiddels is aangepast, maar for the record, er stond: "Max Verstappen won afgelopen weekeinde 2 van de 3 races"
En dat het geen typfout was, maar meer desinteresse waar je mee bezig bent, merk je wel aan de correctie.

Perton

Onder de foto staat het nog steeds: "Max Verstappen viert zijn twee overwinningen op het circuit van Imola, maar moet de titel aan Esteban Ocon laten." Twee is daar voluit geschreven, het is niet het getal 2 dat per ongeluk ipv het getal 1 is ingetypt (wat je bij de intro van de tekst nog zou kunnen vermoeden).

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 13 oktober 2014 - 20:33:09

Ik zie ook dat het inmiddels is aangepast, maar for the record, er stond: "Max Verstappen won afgelopen weekeinde 2 van de 3 races"
En dat het geen typfout was, maar meer desinteresse waar je mee bezig bent, merk je wel aan de correctie.
Desinteresse is toch de norm bij de Televaag? 8)

Kootje

Dit weekend het laatste F3 weekend van het seizoen waar de strijd om P2 nog in volle gang is. Kijken of Max z'n voorsprong van 3 punten op Blomqvist uit kan bouwen, of dat hij toch genoegen moet nemen met de 3e plaats in het EK. Gezien de kwalificaties gaat het nog 'n pittige klus worden.


De livestreams beginnen om:

Zat. 18-10 om 10.25 uur RACE 1
Verstappen op pole
Auer P2
Blomqvist P3

Zat. 18-10 om 16.10 uur RACE 2
Blomqvist op pole
Auer P3
Verstappen P9

Zon. 19-10 om 11.05 uur RACE 3
Blomqvist op pole
Auer P3
Verstappen P8


Auer staat ertussen omdat hij nog 'n theoretische kans maakt op de 2e plek, al moet hij 'n gat van 61 punten zien te dichten. Die strijd kan dus na race 1 al gestreden zijn.

gloudiesaurus

Vreemd dat verschil van Max tussen kwalificatie 1 (pole) en 2 en 3.
Word nog een gevecht om Blomqvist voor te blijven...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Kwali voor race 2 en 3 is natuurlijk maar één sessie waarin de twee snelste tijden tellen, maar inderdaad .... best 'n groot verschil. Het ging duidelijk niet zoals gepland die 2e sessie. En gelukkig maar .... krijgen wij iig weer 'n paar mooie inhaalraces voorgeschoteld.  8)

FolkertE

hum. Op de site stond dat het pas om 11:15 begon. Ik begon met kijken om 10:56, zo'n 2 ronde voor het eind.