Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Zonde  >:(

De opmars begon goed...maar kwestie van teveel willen denk ik.
Hopelijk verloopt race 2 beter, ook dan heeft hij nog een gridpenalty.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Bwhaha prachtig als Blomqvist Verstappen nog verslaat dit jaar. Gedumpt door Red Bull, omdat hij in een Sauber-achtige auto geen F3-kampioen wist te worden en dan een jaar later alsnog de nieuwe wunderboy van Red Bull verslaan wanneer puntje bij paaltje komt.

Los daarvan hoop ik natuurlijk dat Verstappen wel vice-kampioen zal worden.

Kootje

Vooralsnog staat Blomqvist er nu voor en met de gridpenalty voor race 2 zal Max waarschijnlijk nog wat extra achterstand oplopen. Dan heeft hij nog 4 races om dat recht te zetten. Moet lukken. ;)

Jehoentelaar

Per ongeluk het topic aangeklikt want ik wilde de race later terugkijken, maar ik heb dus weinig gemist. Kijk morgen race 2 wel. :P

Kootje

Max heeft de 2 snelste tijden gereden in Q voor race 2 & 3, maar helaas ... hij heeft nog 'n straf tegoed voor z'n motorwissel tijdens het vorige raceweekend. Hierdoor mag hij race 2 vanaf P11 aanvangen, daar waar Blomqvist pole position erft. Rasce 3 heeft hij wel de pole voor, maar ... dankzij z'n aanvaring met Nissany en 'n paar eerdere incidenten dit seizoen, heeft hij wel 'n voorwaardelijke schorsing van één race aan z'n broek hangen. Het is dus vooral in race 2 zaak om niet bij 'n incident betrokken te raken, want anders is z'n weekend direct voorbij.

Perton

Ik heb het niet gezien, dus ik ben natuurlijk niet geheel objectief, maar wel een beetje apart dat Fuoco een drive through krijgt en Verstappen een voorwaardelijke schorsing. Was het zo erg wat ie deed dan?

Kootje

Dat heb ik ook net gemist om eerlijk te zijn, maar volgens mij niet. Tenminste ... niet voor Nissany die geen plek verloor en gewoon door kon rijden, daar waar het voor Max zelf einde oefening betekende. Maar zoals ik het begreep is het 'n optelsom van meerdere aanvaringen die hij gedurende het seizoen gehad heeft en was het incident met Nissany slechts de druppel.

Kootje

Verstappen heeft vleugels.

Heeft zich van P11 opgeknokt naar P2 en heeft in 'n direct gevecht Ocon te grazen genomen. Nu zal die laatste niet alles gegeven hebben, finishen in de punten is genoeg voor hem, maar voor Verstappen was het de laatste strohalm om z'n titelkansen in leven te houden. Hij zal echter wel alles moeten winnen en Ocon mag dan niet meer dan 4 punten pakken, maar toch ...

Mooiste was trouwens z'n actie op Giovannazi voor P2. Gewoon nog ff op start/finish z'n neus ervoor steken en 0.019 sec. sneller zijn. ;D

0634

Max heeft zn hoofdprijs allang binnen. Een titel voor Ocon is niets zonder F1 zitje.

Breaktest

Citaat van: Perton op 11 oktober 2014 - 12:54:16
Bwhaha prachtig als Blomqvist Verstappen nog verslaat dit jaar. Gedumpt door Red Bull, omdat hij in een Sauber-achtige auto geen F3-kampioen wist te worden en dan een jaar later alsnog de nieuwe wunderboy van Red Bull verslaan wanneer puntje bij paaltje komt.

Los daarvan hoop ik natuurlijk dat Verstappen wel vice-kampioen zal worden.
Hoop ik ook Perton, maar dan om een andere reden. Aan het begin van het seizoen had ik voorspeld dat Verstappen 3e in de eindstand zou worden; als ik me goed herinner had jij ingezet op de 5e stek. Dus als dit uitkomt kan ik officieel mijn waarzeggersdiploma ophalen. (En wordt ie 2e dan tik ik ook wel een flesje open).
Natuurlijk had ik ook voorzien dat ie binnen een jaar naar de formule 1 overgeheveld zou worden, maar omdat niemand mij daarover heeft gevraagd heb ik dat voor mezelf gehouden ;).

Perton

Citaat van: Kootje op 12 oktober 2014 - 10:00:51
Dat heb ik ook net gemist om eerlijk te zijn, maar volgens mij niet. Tenminste ... niet voor Nissany die geen plek verloor en gewoon door kon rijden, daar waar het voor Max zelf einde oefening betekende. Maar zoals ik het begreep is het 'n optelsom van meerdere aanvaringen die hij gedurende het seizoen gehad heeft en was het incident met Nissany slechts de druppel.
Oké, had later de botsing nog gezien, vond de straf al overdreven, maar als optelsom snap ik em wel.

Perton

Citaat van: Breaktest op 12 oktober 2014 - 11:20:55
Citaat van: Perton op 11 oktober 2014 - 12:54:16
Bwhaha prachtig als Blomqvist Verstappen nog verslaat dit jaar. Gedumpt door Red Bull, omdat hij in een Sauber-achtige auto geen F3-kampioen wist te worden en dan een jaar later alsnog de nieuwe wunderboy van Red Bull verslaan wanneer puntje bij paaltje komt.

Los daarvan hoop ik natuurlijk dat Verstappen wel vice-kampioen zal worden.
Hoop ik ook Perton, maar dan om een andere reden. Aan het begin van het seizoen had ik voorspeld dat Verstappen 3e in de eindstand zou worden; als ik me goed herinner had jij ingezet op de 5e stek. Dus als dit uitkomt kan ik officieel mijn waarzeggersdiploma ophalen. (En wordt ie 2e dan tik ik ook wel een flesje open).
Natuurlijk had ik ook voorzien dat ie binnen een jaar naar de formule 1 overgeheveld zou worden, maar omdat niemand mij daarover heeft gevraagd heb ik dat voor mezelf gehouden ;).
Haha, ja dat laatste zal het zijn ja :P

Volgens mij zei ik dat ie het goed zou doen als ie top tien zou halen in zijn debuutseizoen, ik denk niet dat ik heb gezegd dat ie 5e zou worden. Nuja, hij heeft de top tien gehaald, en heeft daarmee F1-promotie afgedwongen, dus ik heb geen ongelijk gehad.

Kootje

 >:( >:( >:(

Stream voor race 3 doet 't niet.

>:( >:( >:(

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Niet dat er verder veel actie is momenteel.