Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Matthijs

Ik wacht nog steeds op het moment dat Verstappen mijn verwachtingen NIET overtreft, maar dat moment is nog steeds niet aangebroken.

gloudiesaurus

Hij gaat volgend jaar als debutant vast en zeker ook foutjes maken  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 07 oktober 2014 - 10:33:54
Hij gaat volgend jaar als debutant vast en zeker ook foutjes maken  :)
Ik verwacht best veel, dus hopelijk overtreft hij wederom (in positieve zin) mijn verwachtingen ;)

BMW.WilliamsF1

Momenteel staat ie netjes aan kop bij de F3 test op Imola die vandaag gaande is :)
Ocon staat 7e. Het is jammer dat ie de komende 2 races 10 plekken terug moet op de grid.

FolkertE

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 07 oktober 2014 - 13:06:17
Momenteel staat ie netjes aan kop bij de F3 test op Imola die vandaag gaande is :)
Ocon staat 7e. Het is jammer dat ie de komende 2 races 10 plekken terug moet op de grid.
Wie moet 10 plekken terug?
Verstappen van wegen die motorwissel toch?

Figge

Citaat van: F1fan2987 op 07 oktober 2014 - 13:23:01
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 07 oktober 2014 - 13:06:17
Momenteel staat ie netjes aan kop bij de F3 test op Imola die vandaag gaande is :)
Ocon staat 7e. Het is jammer dat ie de komende 2 races 10 plekken terug moet op de grid.
Wie moet 10 plekken terug?
Verstappen van wegen die motorwissel toch?

Dit in het kader van de vraagstellen is em beantwoorden :P

Breaktest

Citaat van: Matthijs op 07 oktober 2014 - 10:29:12
Ik wacht nog steeds op het moment dat Verstappen mijn verwachtingen NIET overtreft, maar dat moment is nog steeds niet aangebroken.
Nou doe maar een voorspelling:
1. Hoeveelste GP kwalificeert ie zich voor Sainz?
2. Hoeveelste GP haalt ie Q2?
3. Hoeveelste GP haalt ie Q1?
4. Hoeveelste GP gaat ie punten pakken?
5. Welke plaats eindigt ie in de eindstand?

Perton

1. Australië
2. Australië
3. Australië aangezien Q1 de eerste sessie is, hij moet wel incapabel zijn wil hij dat zelfs niet halen. Ik vermoed dan ook dat je Q3 bedoelde, dan zet ik die op de derde race van het jaar, wanneer er wat issues zijn bij de topteams.
4. Laatste race aan het begin van het seizoen voor we naar Europa gaan
5. 13e

Matthijs

Zo specifiek wil ik deze vragen nog niet gokken omdat ik nog geen idee heb hoe goed de auto voor 2015 is. Wel ga ik er vanuit dat hij Sainz (ruimschoots) verslaat aan het eind van het seizoen. Trouwens, ook al aan het begin van het seizoen.

BMW.WilliamsF1

Citaat van: F1fan2987 op 07 oktober 2014 - 13:23:01
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 07 oktober 2014 - 13:06:17
Momenteel staat ie netjes aan kop bij de F3 test op Imola die vandaag gaande is :)
Ocon staat 7e. Het is jammer dat ie de komende 2 races 10 plekken terug moet op de grid.
Wie moet 10 plekken terug?
Verstappen van wegen die motorwissel toch?

Ja Max idd. Het staat er misschien een beetje raar ;)

0634

Citaat van: Matthijs op 07 oktober 2014 - 13:54:35
Zo specifiek wil ik deze vragen nog niet gokken omdat ik nog geen idee heb hoe goed de auto voor 2015 is. Wel ga ik er vanuit dat hij Sainz (ruimschoots) verslaat aan het eind van het seizoen. Trouwens, ook al aan het begin van het seizoen.

Wordt Sainz zijn teamgenoot dan?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2014 - 18:15:31
Citaat van: Matthijs op 07 oktober 2014 - 13:54:35
Zo specifiek wil ik deze vragen nog niet gokken omdat ik nog geen idee heb hoe goed de auto voor 2015 is. Wel ga ik er vanuit dat hij Sainz (ruimschoots) verslaat aan het eind van het seizoen. Trouwens, ook al aan het begin van het seizoen.

Wordt Sainz zijn teamgenoot dan?


Vergne wordt het volgens mij niet...die heeft drie jaar de tijd gehad en weer inmiddels alweer voor de tweede keer gepasseerd door Red Bull voor het stoeltje van Vettel.


Sainz jr. daartegen wordt straks kampioen in de WSR3.5 en dan zou ik het raar vind als ze hem niet promoveren naar de tweede stoeltje van Toro Rosso.
Tenzij Sainz jr. a lá Robind Frijns tekeer is gegaan in de media. Maar ik heb niet echt zoiets opgevangen? ???

Sphinx

 Het zegt eigenlijk al genoeg dat ze Sainz nog aan boord wilden houden, want volgens mij was Plan A STR  en Plan B Caterham met een versnellingsbakdeal als betaling. Maar Caterham lijkt al op omvallen te staan dus dat zit er niet meer in, en Kvyat is nu doorgeschoven. Enige echte concurrent die Sainz lijkt te hebben is Alex Lynn, die ook een goed seizoen in de GP3 draait. Als Sainz "gewoon" de titel pakt (iets wat nog geen enkele RBR Junior gelukt is in de WSR) dan is het redelijk zeker.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

Citaat van: Perton op 07 oktober 2014 - 13:43:21
1. Australië
2. Australië
3. Australië aangezien Q1 de eerste sessie is, hij moet wel incapabel zijn wil hij dat zelfs niet halen. Ik vermoed dan ook dat je Q3 bedoelde, dan zet ik die op de derde race van het jaar, wanneer er wat issues zijn bij de topteams.
4. Laatste race aan het begin van het seizoen voor we naar Europa gaan
5. 13e
Q3 bedoelde ik inderdaad. Ik denk dat ie zijn 6e race voor het eerst in Q3 eindigt en diezelfde race zijn eerste punten pakt. Qua eindstand verwacht ik de 11e plaats.

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 07 oktober 2014 - 21:30:38
Het zegt eigenlijk al genoeg dat ze Sainz nog aan boord wilden houden, want volgens mij was Plan A STR  en Plan B Caterham met een versnellingsbakdeal als betaling. Maar Caterham lijkt al op omvallen te staan dus dat zit er niet meer in, en Kvyat is nu doorgeschoven. Enige echte concurrent die Sainz lijkt te hebben is Alex Lynn, die ook een goed seizoen in de GP3 draait. Als Sainz "gewoon" de titel pakt (iets wat nog geen enkele RBR Junior gelukt is in de WSR) dan is het redelijk zeker.

Denk ik ook. Toro Rosso word dus wel een erg onervaren team dan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is