Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Kwali mis ik de helft van de keren ook. Daarom ben ik ook zo blij met Japan: op dat vroege tijdstip kan ik heerlijk kijken.

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 29 september 2014 - 23:56:43
Iedereen moet dat zelf weten natuurlijk, ik kijk meestal via een stream naar de herhalingen want wie heeft in godsnaam tijd om op Vrijdag naar die dingen te kijken, er is meestal toch geen bal op TV 's avonds en dan komt me dat nog wel goed uit maar het is geen noodzaak voor mij om ze allemaal gezien te hebben, ik mis ze soms ook wel eens.

Zolang ik de Quali en Race maar ongestoord kan bekijken ben ik al blij ;)

Mocht F1 het enige zijn wat ik volgde zou ik er misschien anders over denken, maar er is ook zoveel te zien... Het weekend dat hierna komt bv. is er F1 in Rusland én MotoGP in Japan én V8's in Bathurst... En het huishouden staat ondertussen ook nog ongeduldig op me te wachten. Afijn, je begrijpt het wel.  ;)

FolkertE

Citaat van: Maikel0230 op 29 september 2014 - 23:56:43
Iedereen moet dat zelf weten natuurlijk, ik kijk meestal via een stream naar de herhalingen want wie heeft in godsnaam tijd om op Vrijdag naar die dingen te kijken, er is meestal toch geen bal op TV 's avonds en dan komt me dat nog wel goed uit maar het is geen noodzaak voor mij om ze allemaal gezien te hebben, ik mis ze soms ook wel eens.

Zolang ik de Quali en Race maar ongestoord kan bekijken ben ik al blij ;)
Ik helaas. Ookal moet ik er vaak zijn voor me vriendin en Rosalie, ik heb altijd wel even tijd te kijken.

Jehoentelaar

Oh de kwalificaties heb ik inmiddels laten varen, zaterdagmiddagen (vrije middagen) zijn vrij kostbaar en dan ga ik niet zo graag voor de buis zitten. :)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Moet ik vertalen wat er staat? Nee? Oké. Dan niet. :-*

Arthur

Citaat van: Wings op 01 oktober 2014 - 16:49:19
Moet ik vertalen wat er staat? Nee? Oké. Dan niet. :-*

Feel free ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Wings op 01 oktober 2014 - 16:49:19
Moet ik vertalen wat er staat? Nee? Oké. Dan niet. :-*


Ik doe een gok..."Zo vader zo zoon?"
:)

SDG

Vanmiddag voor de lol nog eens de eerste pagina's van deze draad gelezen en je blijft er je toch over verbazen hoe waanzinnig snel de dingen gegaan zijn. Eén jaar terug sprak men nog voorzichtig over een test met een Renault Formule 2.0 en nu overmorgen maakt Verstappen al zijn Formule 1-debuut in een vrije training tijdens een officieel Grand Prix-weekend...

gloudiesaurus

Max is wereldnieuws nu, zeker morgen  ;)

En het is zeker snel gegaan... Wel gaaf hoor. Eindelijk weer een Nederlander in de Formule 1 bij een competitief team.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Nou ja, zo competitief is STR ook weer niet. De verwachtingen zijn inmiddels zo sky-high, dat als hij nooit de kans bij Red Bull krijgt hij eigenlijk faalt. Misschien niet terecht, maar we moeten wel inmiddels erkennen dat er wel sprake is van een hype. Het is gewoon een jong toptalent. Zeker. Maar hoeveel jonge toptalenten zijn gesneuveld voordat ze tot bloei kwamen? Heel veel. Misschien wel meer dan andersom.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2014 - 22:13:08
Nou ja, zo competitief is STR ook weer niet. De verwachtingen zijn inmiddels zo sky-high, dat als hij nooit de kans bij Red Bull krijgt hij eigenlijk faalt. Misschien niet terecht, maar we moeten wel inmiddels erkennen dat er wel sprake is van een hype. Het is gewoon een jong toptalent. Zeker. Maar hoeveel jonge toptalenten zijn gesneuveld voordat ze tot bloei kwamen? Heel veel. Misschien wel meer dan andersom.

True, maar met de Toro Rosso kun je af en toe een puntje scoren.
Dat is lang geleden dat een Nederlandse coureur dit kon (Verstappen in 2001 bij Arrows?)

Wonderen verwacht ik niet, en echt topcoureurs zijn er ook maar weinig.
Laten we hopen dat Max het red. Tot nu toe heeft hij steeds indruk op me gemaakt en geloof ik er in.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 01 oktober 2014 - 22:43:20
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2014 - 22:13:08
Nou ja, zo competitief is STR ook weer niet. De verwachtingen zijn inmiddels zo sky-high, dat als hij nooit de kans bij Red Bull krijgt hij eigenlijk faalt. Misschien niet terecht, maar we moeten wel inmiddels erkennen dat er wel sprake is van een hype. Het is gewoon een jong toptalent. Zeker. Maar hoeveel jonge toptalenten zijn gesneuveld voordat ze tot bloei kwamen? Heel veel. Misschien wel meer dan andersom.

True, maar met de Toro Rosso kun je af en toe een puntje scoren.
Dat is lang geleden dat een Nederlandse coureur dit kon (Verstappen in 2001 bij Arrows?)

Wonderen verwacht ik niet, en echt topcoureurs zijn er ook maar weinig.
Laten we hopen dat Max het red. Tot nu toe heeft hij steeds indruk op me gemaakt en geloof ik er in.

Ergens tussen P5 - en P10 moet haalbaar zijn denk ik...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Waarom denk je dat P5 haalbaar is? Sinds 2008 heeft STR dat resultaat niet meer behaald, en hoezeer dat team ook sterk bezig is de laatste jaren, Mercedes, Red Bull, Ferrari zijn volgend jaar drie (semi-)fabrieksteams waarvan ik verwacht dat ze hun problemen van dit jaar wel hebben opgelost. Force India en Williams acht ik nog altijd sterker dan STR. Dan laat ik McLaren er nog buiten. Realistisch gezien, op races met flink wat uitvallers na, of waar een bepaalde motor voor geen meter loopt, is P8-P10 een mooi streven.

Het lijkt me meer een mooie wens omdat het Verstappen betreft, dan dat STR serieus in staat zou moeten zijn dergelijke resultaten te behalen in 2015. Vooral omdat ze zelf zeggen pas vanaf 2016 een mooie stap naar voren te maken wanneer de verbouwing van de fabriek klaar is. En als een team verwacht dat in jaar X te doen, weet je dat het pas in jaar Z misschien eens gaat gebeuren.

Arthur

Tussen P5 en P10 schreef ik... P5 als uitschieter en P10 zeker haalbaar. Niet geheel onrealistisch denk ik. Maar P8 overall zou keurig zijn.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel