Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Gerard

Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2014 - 12:42:35
http://www.gppits.net/nieuws/fia_geeft_verstappen_superlicentie/

Yes de superlicentie is binnen. Max rijdt aanstaande vrijdag in Japan.

Heel mooi!
STR heeft het inderdaad bevestigd ;)

FolkertE

Citaat van: Franky R. op 29 september 2014 - 12:55:48
CitaatDaar hebben critici al over nagedacht. Toto Wolff: F1 is geen speeltuin. M.a.w. leren doe je maar in je eigen tijd. Stap je in de F1, dan hoor je er al min of meer te staan. Anders gezegd: je moet niet alleen kunnen meekomen in het veld, maar je moet ook al dicht tegen je maximale potentie aanzitten; F1 stoeltjes zijn nu eenmaal te kostbaar en te zeldzaam om er een leerschool van te maken.


Eens, maar de FIA heeft het testen zwaar beperkt. Hoe moet een belofte dan ervaring opdoen? De VT1 van elke GP verplicht laten afwerken door talentjes zou een leuk idee zijn. Maar of de teams dat ook vinden?
Mee eens, de FIA beperkt de mogelijkheden voor het ontwikkelen van talent en ze de mogelijkheid geven om zich goed te bewijzen in een F1 auto.
Maar ben het niet helemaal eens met Toto, dat je al dicht tegen je maximale potentie moet aanzitten. Dat zou betekenen dat ervaring helemaal niks voorstelt en dat je zelfs met jaren lange ervaring het verschil niet kunt maken op beslissende momenten. Zoals titel druk, of de druk om te winnen.


Citaat van: Gerard op 29 september 2014 - 13:58:38
Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2014 - 12:42:35
http://www.gppits.net/nieuws/fia_geeft_verstappen_superlicentie/

Yes de superlicentie is binnen. Max rijdt aanstaande vrijdag in Japan.

Heel mooi!
STR heeft het inderdaad bevestigd ;)

Dat word misschien toch maar extra vroeg me nest uit om de trainingen te kijken ;D. Toevallig dat Rosalie toch naar de kinderopvang gaat en ik daarna gewoon weer kan bij slapen ;D

Tuesday

Citaat van: Perton op 29 september 2014 - 13:47:13
Geen idee wat Wolff bedoelde, mijn reactie was op de post van Breaktest. Die noemde Wolff zijn uitspraak als argument. Als Breaktest het dan anders heeft uitgelegd dan hoe Wolff dat bedoelde / de uitspraak van Wolff verkeerd als argument gebruikte, kan ik daar verder ook vrij weinig aan doen.
dan moet je niet zeggen dat Wolff een denkfout maakt. Verder wat het niet alleen aan jouw gericht hoor ;)

Perton

Ik snap je punt, maar binnen de context die Breaktest me gaf zou het een denkfout zijn ;) Op die manier bedoelde ik het. Wolff zal er inderdaad best goede argumenten voor hebben gehad.

Kootje

#1399
CitaatDat word misschien toch maar extra vroeg me nest uit om de trainingen te kijken ;D. Toevallig dat Rosalie toch naar de kinderopvang gaat en ik daarna gewoon weer kan bij slapen ;D

Om 3 uur 's nachts? ???

Maikel0230

#1400
Citaat van: Kootje op 29 september 2014 - 17:00:05
CitaatDat word misschien toch maar extra vroeg me nest uit om de trainingen te kijken ;D. Toevallig dat Rosalie toch naar de kinderopvang gaat en ik daarna gewoon weer kan bij slapen ;D

Om 3 uur 's nachts? ???

Ik vermoed dat hij gaat

1.Opstaan en kijken
2.wakker blijven
3.dochter naar de opvang brengen
4.Slapen!

;)

Ik ga gewoon lekker de BBC opnemen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Citaat van: Maikel0230 op 29 september 2014 - 18:31:08
Citaat van: Kootje op 29 september 2014 - 17:00:05
Dat word misschien toch maar extra vroeg me nest uit om de trainingen te kijken ;D. Toevallig dat Rosalie toch naar de kinderopvang gaat en ik daarna gewoon weer kan bij slapen ;D

Om 3 uur 's nachts? ???

Ik vermoed dat hij gaat

1.Opstaan en kijken
2.wakker blijven
3.dochter naar de opvang brengen
4.Slapen!

;)

Ik ga gewoon lekker de BBC opnemen.
[/quote]
Hahah, was inderdaad misschien een beetje onduidelijk, maar klopt inderdaad. Al twijfel ik of ik me aan punt 2 kan houden. Misschien dat ik van half 5 tot half 7 nog 2 uurtjes mee pik, opsta en Rosalie te eten geef en daarna nog paar uur slaap pak. ;D
Maar de optie van opnemen is natuurlijk ook mogelijk.

rafael25

Dit wordt voor mij de eerste keer de wekker zetten(3uur) voor een vrije training om Max te zien... veel bak koffie dus!! :o :o

Arthur

Ik druk gewoon op REC op mijn AB. Geen gedoe dus voor de VT ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Ik ga daar niet 's nachts voor opblijven of anderhalf uur suf rondjes rijden terugkijken op m'n vrijdag.

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 29 september 2014 - 21:10:57
Ik ga daar niet 's nachts voor opblijven of anderhalf uur suf rondjes rijden terugkijken op m'n vrijdag.

Idem. Ik kijk sowieso zelden naar de VT; ik hou het doorgaans bij de kwalificatie en de race. Enkel in het begin van het seizoen, wanneer mijn F1-'honger' nog vrij groot is na de winterstop, durf ik wel eens een VT meepakken. Anders laat ik het meestal aan mij voorbij gaan en lees ik de uitslag wel op internet. Er gebeurt wmb te weinig om daar 2 x 90 minuten voor te gaan zitten kijken, in uitgesteld relais (op het moment van de VT zit ik doorgaans te werken).

0634

Ik ook niet om eerlijk te zijn. Vind het leuk hoor, racen, maar wil ik een VT zien, dan is dat alleen als ik tijd over heb.

Arthur

Eens. Daarom die knop de AB. Of ik het vervolgens nog kijk is dan weer een andere vraag.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Ja ik neem t ook wel op, kijk dan als ik terug ben van t werk wel een stukje. VT zet ik soms op de achtergrond op t werk weleens aan :)
Voor de rest kijk ik wel op de bekende F1 sites voor de uitslag.

Maikel0230

Iedereen moet dat zelf weten natuurlijk, ik kijk meestal via een stream naar de herhalingen want wie heeft in godsnaam tijd om op Vrijdag naar die dingen te kijken, er is meestal toch geen bal op TV 's avonds en dan komt me dat nog wel goed uit maar het is geen noodzaak voor mij om ze allemaal gezien te hebben, ik mis ze soms ook wel eens.

Zolang ik de Quali en Race maar ongestoord kan bekijken ben ik al blij ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25