Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Kootje

Zelfs met het beste excuus vd wereld is het geen goede reclame natuurlijk. Logisch dus dat hij er niet mee te koop gaat lopen.

Wings

Inderdaad. Kritiek zou ik aan de anderen over laten en je site als uithangbord gebruiken om jezelf te verkopen.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


FolkertE

Hij gaat een stoeltje voor dit jaar al passen? Hij gaat niet nu al racen?

Jehoentelaar

Hij zou wel wat trainingen gaan doen, toch? Dan is het logisch dat 'ie een stoeltje past.

Wings

Inderdaad! Was ik weer vergeten (toe aan vakantie!! :) ).

0634

En dan zeg jij wat van mij? :D :D :D ;)

Wings


gloudiesaurus



Max haalt vandaag zijn superlicentie op Adria.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Max zijn prestaties in F3 zijn al genoeg om z'n superlicentie op te halen, dus die km's die hij nu op Adria maakt zijn meer 'n bonus dan noodzaak. Uiteraard 'n welkome bonus, iedere km is er ééntje, maar toch ... ;)

Perton

Als het gerucht klopt dat hij in Japan al instapt, heeft hij "in de afgelopen twee seizoenen" nog steeds geen top drie-klassering in het Formule 3-kampioenschap behaald (ook al is het duidelijk dat het wel gaat gebeuren uiteraard) en heeft hij de kilometers dus wel degelijk nodig. Het is slechts een detail, maar wel een belangrijke. Als hij echter, zoals door Marko geroepen, inderdaad pas in Austin instapt, dan zijn ze voor de licentie inderdaad overbodig.

Kootje

Dat dan zijn 3e plek in het EK F3 nog geen zekerheid is klopt ook. Maar zelfs als hij nog zou kelderen tot P5, wat theoretisch mogelijk is, dan nog maakt dat niet uit. Zolang hij niet racet, is 'n superlicentie niet nodig, wat bewezen werd door Mehri die in Monza VT1 afwerkte zonder in het bezit te zijn van. En aangezien hij slechts in VT1 in actie zou gaankomen volgens die geruchten ...

Perton

Was dat van Merhi niet een uitzondering? Meer omdat hij ooit wel een superlicentie heeft gehad als F3-kampioen, maar dat deze inmiddels was verlopen? Ik vraag het omdat ik het niet weet ;)

Kootje

Geen idee. Enige dat ik weet is dat hij er geen heeft en gewoon VT1 mocht rijden.