Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2014 - 22:28:14
Citaat van: rafael25 op 31 augustus 2014 - 21:51:33
Ik ben wel formule 1 fan maar ik ga niet naar een demonstratie zitten kijken. Hoewel met de dominantie van Mercedes op het ogenblik veel van de races ook wel demonstraties lijken. Soory hoor

Helemaal met je eens. Ik heb ook niets met dit soort demonstraties. Paar donuts, paar keer toeren laten razen, wat rokende banden. Wordt er niet warm of koud van als het niet in raceverband is. Maar goed, ieder zijn lolletje en aangezien er veel publiek zullen anderen het wel waarderen blijkbaar.

Ik vind het allemaal prima maar voor mij gelden alleen de raceweekends. Dit is allemaal promotie etc. Niets mis mee maar ik ga er niet heen en doe me verder weinig.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 31 augustus 2014 - 21:42:29
Citaat van: NielsD op 31 augustus 2014 - 16:29:05
Laat de flauwe grapjes maar komen:



Je vraagt er bijna om... flauw hoor...!!!

Ach a, zo bedoelde ik het niet, maar goed..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2014 - 22:26:15
Citaat van: NielsD op 31 augustus 2014 - 20:48:21
Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2014 - 20:27:26
Tjonge... wat een overdreven heisa zeg. Die gozer zit koud in een F1 wagen en maakt een foutje. Nou, poehpoeh zeg.

Twitter al bekeken?
Zeg dat maar tegen Kootje, die is het blijkbaar allemaal wat ontgaan ;).

Tsja ... als je geen twitter, facebook en dat soort shit hebt ....  :-\


Kootje

Daarbij dacht ik ook dat je hier op het forum bedoelde en dat valt wel mee toch?

0634

Wij zijn met zijn allen inderdaad altijd zeer redelijk en rationeel. Een voorbeeld voor de wereld.

FolkertE

Raar foutje van Max, maar meer ook niet. Het is niet dat hij de controle verliest, maar meer de dingens euh? Heb niet alles gelezen, maar er lijkt nog al beetje een ophef te zijn over het ongelukje?

Breaktest

#1297
Wat mij wel stoort is dat 'het momentje'  zorgvuldig door orkest Verstappen wordt weg gedirigeerd. Geen woord van Max zelf over wat er nu precies gebeurde, geen foto op zijn website, alsof het allemaal niet bestaan heeft. Sterker, de fotoserie begint met een ongeschonden neus  ;).
Snap dat wegkijk-gedrag niet. Of je het leuk vindt of niet, en hoe onschuldig ook, zo'n moment is een wel een high light in het event (en heb geen twitter nodig om te weten dat dat zo is).

Wat overigens niets zegt over zijn wagenbeheersing. In dit fragment gooit ie de donuts er even makkelijk linksom als rechtsom uit om vervolgens te driften aan het begin en het eind van de bocht (zie ook 0.11-0.14). Koud een uur F1 ervaring, en nu al spelen met het vermogen. Best indrukwekkend.
http://youtu.be/DPmjb2UDnG8?t=1m51s

Perton

Volgens mij had Sauber het er ook niet over dat Kobayashi een toeschouwer aanreed of Williams dat Maldonado crashte. Dus dat Verstappen dat nu ook niet doet... ik zie het probleem niet zo.

Breaktest

#1299
Citaat van: Perton op 01 september 2014 - 10:48:45
Volgens mij had Sauber het er ook niet over dat Kobayashi een toeschouwer aanreed of Williams dat Maldonado crashte. Dus dat Verstappen dat nu ook niet doet... ik zie het probleem niet zo.
Het is geen probleem maar een highlight in het event - zo wordt dat ervaren door de aanwezigen, en het lijkt met niet erg constructief om dat nu te gaan ontkennen. Daarnaast gaat het niet om commentaar van Torro Rosso maar van de coureur zelf die de veroorzaker is.
Overigens zie ik zojuist dat mijn punt van kritiek al weer is recht gezet. Goed zo, Max.
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/23026833/__Verstappen_vleugel__.html

Perton

Waar wordt het ontkend dan? Zijn website is gewoon een PR-dingetje, het is niet een algehele informatiebron voor de fan ofzo. Logisch dat het daar allemaal wat rooskleuriger opstaat. Dat doet elke coureur, elk team, elke vereniging al zolang het internet bestaat. En waarschijnlijk een stuk langer al. Ik snap nog steeds niet waarom het nu plotseling een issue is wanneer het een kleine touché van Max Verstappen betreft.

Wings

Citaat van: Breaktest op 01 september 2014 - 10:43:24
Wat mij wel stoort is dat 'het momentje'  zorgvuldig door orkest Verstappen wordt weg gedirigeerd. Geen woord van Max zelf over wat er nu precies gebeurde, geen foto op zijn website, alsof het allemaal niet bestaan heeft. Sterker, de fotoserie begint met een ongeschonden neus  ;).
Snap dat wegkijk-gedrag niet. Of je het leuk vindt of niet, en hoe onschuldig ook, zo'n moment is een wel een high light in het event (en heb geen twitter nodig om te weten dat dat zo is).

Een schildersbedrijf projecteert toch alleen de succesverhalen? Een site is de showroom van een coureur. Waarom zou je deze volstoppen met dingen wat misgingen? Dat is het zelfde als Nike voeten gaat plaatsen met blaren. Want ook dat komt voor. Bovendien is het al groot weergegeven op sites en zelfs op het nieuws dat het niet erg is de aandacht te leggen op dat wat belangrijk is.

FolkertE

Citaat van: Wings op 01 september 2014 - 18:00:02
Citaat van: Breaktest op 01 september 2014 - 10:43:24
Wat mij wel stoort is dat 'het momentje'  zorgvuldig door orkest Verstappen wordt weg gedirigeerd. Geen woord van Max zelf over wat er nu precies gebeurde, geen foto op zijn website, alsof het allemaal niet bestaan heeft. Sterker, de fotoserie begint met een ongeschonden neus  ;).
Snap dat wegkijk-gedrag niet. Of je het leuk vindt of niet, en hoe onschuldig ook, zo'n moment is een wel een high light in het event (en heb geen twitter nodig om te weten dat dat zo is).

Een schildersbedrijf projecteert toch alleen de succesverhalen? Een site is de showroom van een coureur. Waarom zou je deze volstoppen met dingen wat misgingen? Dat is het zelfde als Nike voeten gaat plaatsen met blaren. Want ook dat komt voor. Bovendien is het al groot weergegeven op sites en zelfs op het nieuws dat het niet erg is de aandacht te leggen op dat wat belangrijk is.
Niet helemaal te vergelijken denk ik. Iedereen die de sport volgt weet dat het gebeurt is en als het dan niet op zijn eigen site is, dan vinden ze het wel ergens anders. Iedereen kent Max, niet iedereen kent Schilder A. En bij Schilder B zul je niks negatiefs lezen over Schilder A.

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt en daar ben ik het dan ook wel mee eens.

Wings

De strekking is inderdaad dat niemand negatieve reclame voor zichzelf gaat maken.

FolkertE

Inderdaad. Er valt natuurlijk over te twisten of het incident echt slechte reclame is (reclame is reclame), want met een beetje goed verhaal en kenners is de botsing natuurlijk wel schoon te praten. Maar goed, zijn genoeg mensen die het als slecht ervaren.