Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Jozef

Citaat van: Kootje op 31 augustus 2014 - 19:14:51
Lijkt me sterk. Publiek en Marshalls staan allemaal achter de vangrail en/of hekken en tijdens zo'n demo is er slechts één voertuig op het parcours te vinden.

Zulke events zijn zo chaotisch dat je gewoon simpele richtlijnen wil hebben die voor iedereen duidelijk zijn. "Nooit achteruit rijden" is een veel simpelere richtlijn dan aan de marshalls vertellen dat als iemand zich vast lijkt te rijden, ze niet moeten helpen, maar als die auto echt niet verder kan, toch weer wel. Dat kan verwarrende situaties opleveren met marshalls die plots toch denken te hulp te moeten schieten terwijl de coureur in kwestie net de achteruit gevonden heeft...

Is pure speculatie van mijn kant hoor, maar ik zou het een logische verklaring vinden.

Franky R.

Het is wel een vreemde schuiver met schade. Max kan zich troosten met de gedachte dat een ervaren Heidfeld en Kobayashi ook schade reden tijdens een demo...Het is i.i.g. niet zo lomp als de klappert van Maldonado in Venezuela. :P

Edwin90

Dit gaat de mainstream mrdia heerlijk vinden... :-[

Kootje

Citaat van: Jozef op 31 augustus 2014 - 20:01:59
Citaat van: Kootje op 31 augustus 2014 - 19:14:51
Lijkt me sterk. Publiek en Marshalls staan allemaal achter de vangrail en/of hekken en tijdens zo'n demo is er slechts één voertuig op het parcours te vinden.

Zulke events zijn zo chaotisch dat je gewoon simpele richtlijnen wil hebben die voor iedereen duidelijk zijn. "Nooit achteruit rijden" is een veel simpelere richtlijn dan aan de marshalls vertellen dat als iemand zich vast lijkt te rijden, ze niet moeten helpen, maar als die auto echt niet verder kan, toch weer wel. Dat kan verwarrende situaties opleveren met marshalls die plots toch denken te hulp te moeten schieten terwijl de coureur in kwestie net de achteruit gevonden heeft...

Is pure speculatie van mijn kant hoor, maar ik zou het een logische verklaring vinden.


Klinkt idd plausibel, maar aan de andere kant denk ik dan: Ze zullen toch geen onervaren Marshalls gebruiken of wel? Maar goed ... ik weet het net zomin als jij, dus ...  :-\

Breaktest

Voorlopig 1-0 voor de sceptici. Kan er niks anders van maken. Misschien zat ie een donut te eten...

0634

Tjonge... wat een overdreven heisa zeg. Die gozer zit koud in een F1 wagen en maakt een foutje. Nou, poehpoeh zeg.

Kootje


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2014 - 20:27:26
Tjonge... wat een overdreven heisa zeg. Die gozer zit koud in een F1 wagen en maakt een foutje. Nou, poehpoeh zeg.


Zo werk het wel in de media..zeker de immer negatieve Nederlandse media...Ik zou zeggen: Schouder ophalen en verder leven. Dat zal Max zelf hoogstwaarschijnlijk ook doen!

NielsD

Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2014 - 20:27:26
Tjonge... wat een overdreven heisa zeg. Die gozer zit koud in een F1 wagen en maakt een foutje. Nou, poehpoeh zeg.

Twitter al bekeken?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Nah een klein foutje, zoveel stelde het niet voor.
Hij maakte er een mooie show van!

Foto van onze fotograaf Cas Poldermans:
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: NielsD op 31 augustus 2014 - 16:29:05
Laat de flauwe grapjes maar komen:



Je vraagt er bijna om... flauw hoor...!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

rafael25

Ik ben wel formule 1 fan maar ik ga niet naar een demonstratie zitten kijken. Hoewel met de dominantie van Mercedes op het ogenblik veel van de races ook wel demonstraties lijken. Soory hoor

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 31 augustus 2014 - 20:48:21
Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2014 - 20:27:26
Tjonge... wat een overdreven heisa zeg. Die gozer zit koud in een F1 wagen en maakt een foutje. Nou, poehpoeh zeg.

Twitter al bekeken?

Nah als hij volgend jaar in zijn eerste race punten pakt dan staat iedereen weer te juichen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: NielsD op 31 augustus 2014 - 20:48:21
Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2014 - 20:27:26
Tjonge... wat een overdreven heisa zeg. Die gozer zit koud in een F1 wagen en maakt een foutje. Nou, poehpoeh zeg.

Twitter al bekeken?
Zeg dat maar tegen Kootje, die is het blijkbaar allemaal wat ontgaan ;).

0634

Citaat van: rafael25 op 31 augustus 2014 - 21:51:33
Ik ben wel formule 1 fan maar ik ga niet naar een demonstratie zitten kijken. Hoewel met de dominantie van Mercedes op het ogenblik veel van de races ook wel demonstraties lijken. Soory hoor

Helemaal met je eens. Ik heb ook niets met dit soort demonstraties. Paar donuts, paar keer toeren laten razen, wat rokende banden. Wordt er niet warm of koud van als het niet in raceverband is. Maar goed, ieder zijn lolletje en aangezien er veel publiek zullen anderen het wel waarderen blijkbaar.