Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: NielsD op 29 augustus 2014 - 15:44:32
Citaat van: Jozef op 29 augustus 2014 - 14:57:26
Interessant. Als die kans echt 50% is, dan heeft hij echt niks te zoeken in de F1...

Hoezo? De kans dat hij onderuit gaat is 50 procent, de kans dat hij goed gaat meekomen is ook 50 procent. We weten namelijk nu nog helemaal niets. Dat gold en geldt voor elke coureur..
Niet echt. De kans dat Verstappen onderuit gaat is aannemelijk kleiner dan de kans dat Nathanaël Berthon onderuit zou gaan.

Wings

Ik las wel dat Verstappen zichzelf al meet met de maatstaf van de Formule 1. Volgens zijn zeggen heeft hij de rijstijl van Alonso. Ik hoop dat iemand snel op de rem trapt. Stap eerst in, ga rijden en dan pas praten.

Tuesday

Citaat van: Wings op 29 augustus 2014 - 19:05:31
Ik las wel dat Verstappen zichzelf al meet met de maatstaf van de Formule 1. Volgens zijn zeggen heeft hij de rijstijl van Alonso. Ik hoop dat iemand snel op de rem trapt. Stap eerst in, ga rijden en dan pas praten.
nogal lastig als er 300 journalisten om je heen staan ;) dit hoort er gewoon ff bij. Dat hij zn rijstijl vergelijkt met Alonso wil nog niet zeggen dat hij zichzelf net zo goed vind

Kootje

CitaatDat hij zn rijstijl vergelijkt met Alonso wil nog niet zeggen dat hij zichzelf net zo goed vind

Precies

0634

Mwah weet ik niet. Ten eerste heb ik geen idee hoe het is gezegd en ten tweede mag je best overtuigd zijn van jezelf en dat uitspreken.

Kootje

"Ik heb een iets andere rijstijl dan mijn vader", vertelde Verstappen afgelopen weekend in Spa, waar de Belgische Grand Prix werd verreden. "Mijn stijl heeft meer weg van die van Alonso."

Op de vraag in wat voor opzicht zijn manier van rijden lijkt op die van de 33-jarige Ferrari-coureur, antwoordde het Red Bull-talent: "Als hij smooth moet rijden, rijdt hij smooth. Als hij de banden moet sparen, spaart hij de banden. En als hij agressief moet zijn, is hij agressief. Het is allemaal erg gecontroleerd bij hem. Zo rijd ik ook het liefst. Dat heb ik de afgelopen paar raceweekenden in de Europese Formule 3 wel laten zien."


http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/315414/verstappen-ik-heb-dezelfde-rijstijl-als-alonso/

gloudiesaurus

Nah is toch een net antwoord? Ze vragen hem om zijn rijstijl te vergelijken met een coureur.
Verstappen zegt dan zoals Alonso te willen rijden. Hij laat dan weten Alonso te bewonderen.

Niks mis mee dacht ik zo.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Nee .... is er imo ook niet, maar ja .... toen dit jaren terug aan Hamilton gevraagd werd en hij zei dat zijn manier van rijden het meest op Senna leek, werd hem ook direct verweten zichzelf de nieuwe Senna te vinden. En misschien vind hij dat ook wel, maar zo zei hij het iig niet. Net als dat Max nu niet zegt zichzelf de nieuwe Alonso te vinden. ;)

Wings

Citaat van: Tuesday op 29 augustus 2014 - 19:11:29
Citaat van: Wings op 29 augustus 2014 - 19:05:31
Ik las wel dat Verstappen zichzelf al meet met de maatstaf van de Formule 1. Volgens zijn zeggen heeft hij de rijstijl van Alonso. Ik hoop dat iemand snel op de rem trapt. Stap eerst in, ga rijden en dan pas praten.
nogal lastig als er 300 journalisten om je heen staan ;) dit hoort er gewoon ff bij. Dat hij zn rijstijl vergelijkt met Alonso wil nog niet zeggen dat hij zichzelf net zo goed vind

Klopt. Maar zo kun je het wel interpreteren. Daarom dat ik het bewust zo neerzet en de zin waarin hij refereert aan de rijstijl meeneem. Dacht dat het begrepen zou worden.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 29 augustus 2014 - 19:18:41
Nah is toch een net antwoord? Ze vragen hem om zijn rijstijl te vergelijken met een coureur.
Verstappen zegt dan zoals Alonso te willen rijden. Hij laat dan weten Alonso te bewonderen.

Niks mis mee dacht ik zo.

Ach, iets mis mee is wel erg groot uitgepakt. Strekking is meer om uit te kijken met wat je zegt. Sowieso is de rijstijl in lagere klassen amper te vergelijken met Formule 1. Maar oké, ik ben niet uit op een rel (ik merk dat het wat reacties losmaakt), het was meer een kanttekening annex opmerking.

Perton

Tsja dat die mensen het zo interpreteren, ligt dan meer aan hen. Kootje gaf het voorbeeld van Hamilton al. Ik vind het prima dat Verstappen dit zegt. Hij kan ook politiek correct zijn en verweten worden nu al een Red Bull PR-machine te zijn.

0634

#1226
Daar wordt wel vaker gek naar gekeken als iemand zijn rijstijl vergelijkt met een grootheid. Maar als je je rijstijl vergelijkt zeg je niet meteen dat je even goed bent.

Edit: typo

Kootje

Nee, maar helaas zijn er altijd mensen die dat er wel van maken.  :-\

Wings

Citaat van: Perton op 29 augustus 2014 - 19:27:54
Tsja dat die mensen het zo interpreteren, ligt dan meer aan hen. Kootje gaf het voorbeeld van Hamilton al. Ik vind het prima dat Verstappen dit zegt. Hij kan ook politiek correct zijn en verweten worden nu al een Red Bull PR-machine te zijn.

Tsja, het veroordelen van Rosberg ligt ook aan hen, maar toch gebeurd het. ;) Nu heb ik niet heel veel verstand van mediatraining maar heb wel begrepen dat het juist gericht is op hoe je publiek kan reageren. Dus hen.

Tuesday

tja, dan kun je beter nooit meer wat zeggen. Dr zitten altijd wel mensen bij die iets anders interpreteren, als de meerderheid het wel op de juiste waarde weet te schatten dan is het prima. Als dit het ergste is wat Max heeft gezegd in al die talloze interviews dan zit het qua media wel goed bij hem. Eigenlijk ongelofelijk hoe een ventje van 16 bijna vloeiend de pers te woord staat in 3 verschillende talen en ook de manier waar op...