Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Citaat van: Maikel0230 op 27 augustus 2014 - 00:18:17
Wel vreemd dat ze een Red Bull gebruiken en niet een oudere Toro Rosso, misschien was de tijdspanne te kort om er eentje van stal te halen? Het is ook allemaal zo ontzettend vlug gegaan natuurlijk.

Edit: Misschien nu dat ik er bij nadenk omdat de oudere STR wagens uitgerust zijn met een Ferrari motor?

Denk dat het goedkoper is om een paar Red Bull auto´s operationeel te houden voor marketing activiteiten dan een enkele Toro Rosso. Red Bull zal toch het vaakst gevraagd worden voor activiteiten, voor een incidentele keer kunnen ze dan beter de auto overspuiten.

Perton

Daarbij zal 95% van het volk dat op zo'n evenement afkomt het verschil vermoedelijk ook niet eens zien.

Hamilton#44

Dat waarschijnlijk ook.   ;D

Maar goed, de bedoeling is ook dat die mensen zich er dan wel voor gaan interesseren.

Maikel0230

#1173
Citaat van: Jeroen op 27 augustus 2014 - 09:22:50
Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 08:30:03
Valt me nu pas op, dat ook Verstappen weer zijn identiteit qua helmdesign heeft moeten inleveren. Dat vind ik toch altijd jammer aan Red Bull.

Inderdaad. Sowieso had Jos een mooiere helm, maar dit is weer echt zo'n standaard Red Bullshit design.

Nou ja, je ziet met Max Verstappen zijn helm nog steeds de typische kenmerken van de Verstappen helm vind ik ondanks dat Red Bull erop staat, maar goed das mijn mening

Ik merk trouwens dat het voornamelijk de kleuren zijn die aangepast zijn en dat het algemene design er nog wel is, het is natuurlijk een prijs die je betaalt als je bij Red Bull rijdt.

EDIT: nog iets waar ik vandaag aan dacht, stel dat Ocon (wat ik betwijfel) helemaal in een dip terecht komt en Max alsnog naar de titel in F3 blitzt. Gaat hij dan zijn prijs als F3 kampioen ophalen?

http://verstappen.nl/?locatie=bericht&id=1749&lang=en

Namelijk een F1 test met Ferrari? Zal ook een vraag voor Ocon zijn die bij Lotus gestald is.

Of een betere vraag: Zal Red Bull hem toestemming geven? Ik zou zo'n kans toch niet willen laten schieten, kan alleen maar extra kilometers zijn die je opdoet voor je debuut en je hebt eens met een Ferrari F1 gereden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Natuurlijk gaan ze hem toestemming geven! Een coureur in de auto van je concurrent, wat een buitenkans om meer te weten te komen over hoe zij de dingen aanpakken. De vraag zou eerder zijn: wil Ferrari dit nog doen? Maar die zijn waarschijnlijk contractueel verplicht.

Volgens mij zijn zo'n dingen trouwens al wel eerder gebeurd. Was er vorig jaar op de young driver test in Abu Dhabi niet iemand die de ene dag bij het ene team instapte, en de volgende dag bij een ander? Was dat zelfs niet Frijns?

Maikel0230

Ooh, je bedoelt YDT Abu Dhabi 2012?

Frijns reed toen voor Sauber en Red Bull ja maar hij was toen nog bij geen team aangesloten, toen gooide hij zijn eigen ruiten in door het programma van Red Bull te beschimpen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Wat in het jaar dat Frijns de Formule Renault 3.5-titel wel gebeurde... de 'zomerkampioen' mag dan ook in de Red Bull testen, maar omdat Sam Bird (Mercedes), Bianchi (Ferrari), Stevens (Caterham) allemaal gelinkt waren aan een F1-team, werd toen besloten de hoogst geklasseerde niet-Formule 1-connectie de test te geven. Kwam Frijns goed uit, want Bird had die test eigenlijk moeten hebben, maar Frijns kreeg hem.

Dus het kan alle kanten op, eigenlijk.

Hamilton#44

Denk dat Red Bull er geen problemen mee zal hebben, integendeel, hoe meer km´s Verstappen maakt hoe beter het is voor hun.

Maar denk dat Ferrari afhaakt in dat geval.

gloudiesaurus

Nou vergeet maar dat Verstappen als Red Bull debutant voor Ferrari zal testen.
Daar zal Ferrari zeker een stokje voor steken, als Red Bull het ook niet doet  ;)

Daarnaast zal Verstappen na het seizoen al zoveel mogelijk voor Toro Rosso testen.
Dus ook bij de young drivers test verwacht ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Hoe zit het dan met Ocon en zijn connectie met Lotus?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 27 augustus 2014 - 13:54:27
Hoe zit het dan met Ocon en zijn connectie met Lotus?

Hetzelfde laken en pak...
Verwacht niet dat we hem in een Ferrari zullen zien  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Denk dat dan de third in line de prijs krijgt, op dit moment is dat Tom Blomqvist (al zou het Ferrari misschien goed uit komen als Fuoco Blomqvist en Auer nog kan inhalen)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Hamilton#44

Citaat van: gloudiesaurus op 27 augustus 2014 - 13:26:02
Nou vergeet maar dat Verstappen als Red Bull debutant voor Ferrari zal testen.
Daar zal Ferrari zeker een stokje voor steken, als Red Bull het ook niet doet  ;)

Waarom zou Red Bull daar problemen mee hebben?

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 27 augustus 2014 - 14:11:36
Citaat van: NielsD op 27 augustus 2014 - 13:54:27
Hoe zit het dan met Ocon en zijn connectie met Lotus?

Hetzelfde laken en pak...
Verwacht niet dat we hem in een Ferrari zullen zien  ;)

Tenzij Lotus volgend jaar met Ferrari motoren aan de start staat. ;)

Tuesday

Gaat het uberhaupt wel om een 2014 auto?? dat lijkt me nogal verschil maken nl.