Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Nice!

Overigens zijn er geruchten dat Max al op Suzuka zijn eerste vrije training zal gaan rijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ik lees net dat Max toch vandaag al aan het testen zou zijn met een oudere F1 auto.

Zie: http://www.f1today.net/nl/nieuws/verstappen-test-vandaag-f1wagen-red-bull-in-engeland

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 26 augustus 2014 - 13:37:06
Ik lees net dat Max toch vandaag al aan het testen zou zijn met een oudere F1 auto.

Zie: http://www.f1today.net/nl/nieuws/verstappen-test-vandaag-f1wagen-red-bull-in-engeland

Lijkt me ook sterk dat hij in Rotterdam echt de eerste kilometers maakt.
Hij zal wel eerder in een 2012-Toro Rosso kilometers mogen maken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Ook Adam Cooper meldt het..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai





Nog geen 5 jaar geleden dit  :)

NielsD

Citaat van: Sabai op 26 augustus 2014 - 15:45:36




Nog geen 5 jaar geleden dit  :)

Grappig, die zat ik vorige week ook te kijken. Wat een broekje toen nog (en nu nog steeds eigenlijk..). Kan een hoop veranderen in een paar jaar...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Hahahaha, kijk die handjes...idem met pa Verstappen... ;D

Maikel0230

#1163



Wel vreemd dat ze een Red Bull gebruiken en niet een oudere Toro Rosso, misschien was de tijdspanne te kort om er eentje van stal te halen? Het is ook allemaal zo ontzettend vlug gegaan natuurlijk.

Edit: Misschien nu dat ik er bij nadenk omdat de oudere STR wagens uitgerust zijn met een Ferrari motor?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Het kost best tijd, moeite en geld om een raceauto in rijdende (en goed presterende) conditie te houden, weet ik uit ervaring. Het loont niet om én een STR én een RB zo goed te onderhouden, als je de auto's ook kunt delen tussen de teams. De keuze voor de RB7 over de STR6 is dan vrij gemakkelijk omdat die auto betrouwbaarder is en ze de auto waarschijnlijk ook beter kennen.

NielsD

Man, wat zien die foto's er ook ongelofelijk gaaf uit zeg!!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Valt me nu pas op, dat ook Verstappen weer zijn identiteit qua helmdesign heeft moeten inleveren. Dat vind ik toch altijd jammer aan Red Bull.

NielsD

Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 08:30:03
Valt me nu pas op, dat ook Verstappen weer zijn identiteit qua helmdesign heeft moeten inleveren. Dat vind ik toch altijd jammer aan Red Bull.

Ja, het neigt altijd een beetje hetzelfde bij hun. Behalve Vettel vorig jaar..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 08:30:03
Valt me nu pas op, dat ook Verstappen weer zijn identiteit qua helmdesign heeft moeten inleveren. Dat vind ik toch altijd jammer aan Red Bull.

Inderdaad. Sowieso had Jos een mooiere helm, maar dit is weer echt zo'n standaard Red Bullshit design.

SDG

Ik dacht deze morgen bij mezelf: 'laat ik mijn Toro Rosso-hoodie nog eens uit de kast halen. Straks wordt dat nog een gegeerd collector's item...  ;)