Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

NielsD

Volgens de Telegraaf heeft Jos gezegd dat Max in Japan al in gaat stappen om een vrije training te rijden, zoiets riep Mol ook tijdens, ik dacht, de kwalificatie.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Dimensie

Ik dacht dat Marko zei dat het om de laatste 4 wedstrijden ging.
Dat zou dan na Japan zijn.

FolkertE

Citaat van: NielsD op 25 augustus 2014 - 10:11:24
Volgens de Telegraaf heeft Jos gezegd dat Max in Japan al in gaat stappen om een vrije training te rijden, zoiets riep Mol ook tijdens, ik dacht, de kwalificatie.
Ik dacht dat Austin zijn eerste VT zou worden. Dat meen ik ergens gelezen te hebben.

Maar leuk dat hij in City racing gaat rijden, maar te vroeg met best veel risico's. Ik zou het ook niet hebben gedaan. Maar aan de andere kant zal hij zich wel inhouden denk ik.

BMW.WilliamsF1

Ja daar had Mol het idd over. Hij zei omdat Suzuka het moeilijkste circuit is van de kalender moet ie daar maar beginnen met de 1e vrije training.

Of het Mol zijn eigen mening was weet ik niet, zo klonk het wel. En mss dat de Televaag dat wel zo overgenomen heeft :)

Maikel0230

Denk het ook want Red Bull wil dat hij eerst het seizoen F3 afmaakt alvorens zich te concentreren op zijn vrije trainingen. Die dan in Amerika, Brazilië en Abu Dhabi doorgaan.

Althans dat is hoe ik het begrepen heb.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Dat is wat Red Bull heeft gezegd inderdaad. Mol zal zijn eigen theorieën er wel weer op los gelaten hebben.

Perton

Ik vraag me trouwens iets af n.a.v. een bericht dat ik laatst las over begeleiding van jonge talenten. Ik meen dat het Helmut Marko was die zeiden dat ouders vaak liegen over de opleiding van jonge coureurs en dat ze dan nu hun carrière niks hebben, omdat ze niet naar school zijn geweest.

Hoe zit dat eigenlijk met Verstappen? Want die jongen heeft nog tot zijn 18e leerplicht, maar gaat volgend jaar lekker Formule 1 rijden. Hoe lossen ze dat op? ;D

Maikel0230

Geen idee eigenlijk, ik neem aan dat hij in België naar school gaat? Dan wordt het nog ingewikkeld want ze hebben het hier niet zo op van die Nederlandse toestanden.

Dan denk ik aan dat meisje dat de wereld ging rondreizen, hier in België kregen sommigen toen een kramp in hun conservatieve kringspier.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Perton op 25 augustus 2014 - 17:13:44
Ik vraag me trouwens iets af n.a.v. een bericht dat ik laatst las over begeleiding van jonge talenten. Ik meen dat het Helmut Marko was die zeiden dat ouders vaak liegen over de opleiding van jonge coureurs en dat ze dan nu hun carrière niks hebben, omdat ze niet naar school zijn geweest.

Hoe zit dat eigenlijk met Verstappen? Want die jongen heeft nog tot zijn 18e leerplicht, maar gaat volgend jaar lekker Formule 1 rijden. Hoe lossen ze dat op? ;D

http://www.leerplicht.net/vrij-van-school/index.php

Perton


Kootje

Slechts één maar aan dat linkje, namelijk dat het 'n link is naar de Nederlandse leerplichtwet. Max is echter woonachtig in België, en valt dus onder de Belgische wetgeving. ;)


Wings

Ik dacht dat je nationaliteit bepalend was...

Jozef

Natuurlijk niet, je hebt toch te leven naar de wetten van het land waar je woont?

Kootje

Citaat van: Jozef op 25 augustus 2014 - 19:10:49
Natuurlijk niet, je hebt toch te leven naar de wetten van het land waar je woont?

Lijkt me wel ja.

NielsD

#1154
Meer onboard beelden van zijn FR 3.5 test twee weken geleden:

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna