Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 18 augustus 2014 - 22:08:57
Oja trouwens, wat als Verstappen het podium haalt, krijgt ie dan ranja te drinken of hoe gaan ze dat oplossen?

;D

Red Bulletje denk ik  ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Hamilton#44 op 18 augustus 2014 - 22:30:59
Citaat van: Maikel0230 op 18 augustus 2014 - 22:15:44
......dus voor jos was het 'Jos The Boss'

Wat gaat het worden voor Max?

Mad Max natuurlijk  ;)

In positieve zin  :)

Zo werd Max Papis genoemd. :)

Gerard

Stoer!! En... geen pay driver he.. ;)

Die vid op de site  is trouwens wel cool!, daar zie je toch wel duidelijk een verlegen, jong mannetje.. die het wel heel goed doet trouwens!!

Petje af!

Perton

Citaat van: SDG op 18 augustus 2014 - 22:25:49
Citaat van: Perton op 18 augustus 2014 - 22:06:08
Wat moet dat pijnlijk zijn voor Sainz zeg.... maar goed, die heeft het al jarenlang niet laten zien en presteert dit jaar pas een keer goed, ik snap best dat ze daar wat sceptisch over zijn.

En Da Costa? Wat staat er met hem te gebeuren? Red Bull heeft hem dit jaar in de DTM geparkeerd en mits een goed seizoen had hij zijn F1-kansen weer kunnen doen keren, maar tot nu toe heeft hij niet echt spraakmakende resultaten neergezet. Ik vraag me dan ook af of hij in 2015 nog steeds door Red Bull gesteund gaat worden?
Och, dat hele DTM-gebeuren heb ik nooit zo serieus genomen. Het leek me eerder een soort bedankje om gezichtsverlies te voorkomen dan echt een serieuze optie dat hij in 2015 nog weer kans zou maken op de F1. Zeker gezien de prestaties van Sainz in de Formule Renault dit jaar.

Felix da Costa (dat is zijn achternaam, niet Da Costa ;)) zal ongetwijfeld met wat Red Bull-sponsoring nog wat DTM-jaren kunnen volmaken, maar ik denk dat hij de F1 uit zijn hoofd moet zetten.

SDG

Citaat van: Perton op 18 augustus 2014 - 22:35:34
Och, dat hele DTM-gebeuren heb ik nooit zo serieus genomen. Het leek me eerder een soort bedankje om gezichtsverlies te voorkomen dan echt een serieuze optie dat hij in 2015 nog weer kans zou maken op de F1. Zeker gezien de prestaties van Sainz in de Formule Renault dit jaar.

Felix da Costa (dat is zijn achternaam, niet Da Costa ;)) zal ongetwijfeld met wat Red Bull-sponsoring nog wat DTM-jaren kunnen volmaken, maar ik denk dat hij de F1 uit zijn hoofd moet zetten.

Mwa, ik had zo'n Di Resta-scenario in het achterhoofd. Maar daar leek de laatste tijd sowieso al weinig hoop meer op.

gloudiesaurus

Ja een verlegen jongetje maar hij geeft wel goed antwoorden in het Duits, ik geef het je te doen op je 16e.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 18 augustus 2014 - 22:27:54
Dit zegt Autosport...

Citaat
Analysis: Why Max Verstappen can handle F1
By Marcus Simmons   Monday, August 18th 2014, 19:56 GMT



Max Verstappen is the most exciting driver to come along in a generation.

That doesn't mean to say he's the best - yet. Just that whenever he drives, there's electricity in the air.

Verstappen to race with Toro Rosso in 2015

When you're standing trackside, sometimes it's hard to appreciate individual talent in a Formula 3 car. But that's not the case with Verstappen, who seems so much at one with his machine that it's like watching a kid flinging a BMX bike around an off-road course.

Pau was the extreme. On a street circuit that the 16-year-old Dutchman had never seen, he was throwing his car around from the first laps of free practice.

There's a little chicane at Pau, just before the flat-out sweepers to the start-finish line. It has a downhill approach through a right-hand kink, through which Verstappen would be powersliding his car before stamping on the brakes for the chicane, the arrest of momentum instantly flicking the back end around to give him a perfect trajectory through the left-handed chicane entry.

It showed an audacity that sent shivers down the spine and, wherever you watched on the circuit, Verstappen's approach was eagerly anticipated.

Some have idly speculated that the form of championship leader Esteban Ocon and Verstappen - rookies both - means that this isn't a strong year for European F3.

This is utter nonsense, with many seasoned experts - engineers, team managers, driver coaches - reckoning it's the best crop we've had for years. Tom Blomqvist, in a seat that at last has given him the opportunity to show his talent, has been the star of the returning F3 'veterans'.



And you only have to look at the struggles of Felix Rosenqvist, Lucas Auer and Jordan King - all drivers who in any normal year would have been worthy title protagonists (as indeed Rosenqvist was in 2013) - to keep up with Ocon and Verstappen to realise that this is a truly special year for talent.

Forget his age. Verstappen will not be out of his depth in a Formula 1 car.

His F3 form has shown that he has absolutely no time for preconceived wisdom of what should or should not be possible, and he will translate this into any machine he cares to slide himself into.

Many reckon they've been watching a future multiple world champion in action this year. Then again, many said the same about his dad. But what is without doubt is that - at the very least - Max Verstappen's progress will be spectacular.

To an outside world that is bored by F1's corporate image, a soon-to-be-17-year-old with a totally fearless character - who's thoroughly personable and sometimes outspoken to boot - will be a breath of fresh air.

F1 doesn't need a 64-year-old Italian to revive itself in the public eye. It needs young stars like Max Verstappen.

Nice nice nice!
Leuk om te lezen dit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Alleen moet 'karting to F1 in two years' worden bijgesteld ;).

Hamilton#44

Citaat van: gloudiesaurus op 18 augustus 2014 - 23:03:31


History repeats!

Haha grappig  ;D

Zo zie je maar weer, de geschiedenis herhaalt zich steeds. Hopen dat het carriere verloop in F1 wat beter gaat, hoewel senior het natuurlijk ook niet heel verkeerd gedaan heeft.

Eigenlijk stapt ie ook nog bij min of meer bij hetzelfde team in waar zijn vader in 2003 bij stopte.

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 18 augustus 2014 - 23:03:31
History repeats!

Wel hopen dat Max de boel iets meer mee heeft dan Jos. Maar goed, in het eerste jaar eerst maar eens zorgen die auto aan de meet te brengen en wie weet eens een puntje te scoren.

Hamilton#44

Citaat van: gloudiesaurus op 18 augustus 2014 - 22:56:07
Ja een verlegen jongetje maar hij geeft wel goed antwoorden in het Duits, ik geef het je te doen op je 16e.

Vind ik ook, voor zo'n snotneus staat ie daar toch maar ff in zo'n show met zo'n opkomst.
Maar goed, dat soort dingen speelt ook mee met de keus van Red Bull natuurlijk. Hij raakt niet snel van de leg voor een 16-jarige.

Kan me trouwens herinneren dat senior weleens met ene Michael Schumacher op vakantie ging dus daar zal junior wel wat Duits opgepikt hebben.  :)

Kan me nog herinneren dat pak em beet tien jaar terug Nico Rosberg op 17-jarige leeftijd een test mocht doen bij Williams, dat was toendertijd ook wereldnieuws.

Wat gaaf dit zeg misschien dat we nu eindelijk een F1 coureur krijgen die in de toekomst bij een topteam komt en dus kansen krijgt om races te winnen en misschien wel wereldkampioen te worden. Dan komt toch het chauvinisme wel boven drijven hoor.  :)

En van wat ik zie lijkt het me ook een aardige knul, nu hopen dat senior hem in het gareel houdt en die niet met andere dingen gaat denken dan met zijn hoofd.  ;D

Maikel0230

How wacht nog maar even met dat chauvinisme, Belgiƫ claimt de helft! ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

 ;D ;D ;D

Ik vind het ook super! En senior kwam een ook megasnel in de Formule 1.
Hij kan Max als geen ander in het juiste spoor houden nu.

Daarnaast heb ik alle vertrouwen in Red Bull.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Met open mond, en een beetje hoofdschuddend, maar vooral handenwrijvend het nieuws vernomen. Allereerst felicitaties aan Max. Ik hoop zo dat ie zich weet te handhaven en niet over twee jaar wordt afgeschoten als het zoveelste miskend talent. Daarnaast felicitaties aan Frank Woestenburg als best ingevoerde autosportjournalist, want die wist het een week geleden al. We gaan opwindende tijden tegemoet...
Ik hoop dat Alonso zich een beetje over hem ontfermt.