Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 13 augustus 2014 - 13:42:29
Niet in zijn column nee, maar met Jos hebben ze wel iemand in huis die dicht op het vuur zit. Dichter kan eigenlijk niet, dus wie weet is Jos wel die insider die ze getipt heeft.
'Wie weet' is de guessing game.

CitaatOverigens berichtte vele andere media dit vorige week ook al, dus waarom er dan nu ineens weinig waarde aan gehecht moet worden omdat het in de Telegraaf staat is mij ook even 'n raadsel.
Ik zeg dat het lastig in te schatten is, de rest zijn jouw woorden. Maar een oprechte vraag, welke media? Ik ben veel afwezig geweest van het nieuwsfront dus dat heb ik gemist.

Breaktest

#946
Citaat van: Franky R. op 13 augustus 2014 - 14:14:51
Citaat van: Breaktest op 13 augustus 2014 - 12:21:13

Praat niet van geschiedenis; het aantal tegenvoorbeelden over de periode die je noemt is ontelbaar, om met de huidige recordhouder Jaime Alguersuari te beginnen. De berichtgeving dat Max door F1 teams in de gaten werd gehouden nam een aanmerkelijk een hogere vlucht op tal van sportsites na zijn overwinning op Zandvoort, en dat plotseling ook Mercedes naar zijn diensten dong vond na Zandvoort plaats. Kennelijk heb je dat niet opgemerkt. Beitske Visser in deze discussie inbrengen is typisch een voorbeeld van overdrijving. Noem dan een wasbeertje of zo, of een Al Qaeda strijder.

Rare reactie...jij komt met dat Verstappen jr. is aangenomen vanwege de Masters. Over overdrijven gesproken.


En al voor Zandvoort liep Max in het oog bij de F1-teams....kennelijk heb jij dat niet opgemerkt? ::)
Tja, zo kom je wel aan je dertienduizend berichten...

Miguel

Citaat van: gloudiesaurus op 13 augustus 2014 - 11:36:19
Over Max en de Nederlandse coureurs zijn ze tot nu toe altijd heel betrouwbaar geweest.

Altijd?
Peace out yo.

Sphinx

Ja zo betrouwbaar dat men bij de Televaag de uitspraak van Robin Frijns "Je wordt bij RBR niet echt fair behandeld" als de ronkende kop "Bij RBR wordt je als een hond behandeld" wisten te brengen. Zo betrouwbaar dat Frijns bijna die gewonnen test op zijn buik kon schrijven. Als hij toen RBR al niet geweigerd had, was daar toen wel ruzie van gekomen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Maikel0230

Citaat van: Pancake Shield op 13 augustus 2014 - 03:31:05
Serieuze vraag: heeft hij als Red Bull-junior (om het zo maar ff te noemen) ook de sponsoring van de drankjesfabrikant achter zich staan? Met andere woorden, daar hoeft hij zich voorlopig niet veel zorgen over te maken?

Natuurlijk, alle Red Bull juniors worden een wandelend blikje Red Bull



Ze hebben meteen een test gehouden voor wat promotieplaatjes op de Red Bull Ring

http://verstappen.nl/?locatie=album&id=145&class=11&pgn=1&jaar=2014

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Miguel op 13 augustus 2014 - 15:35:40
Citaat van: gloudiesaurus op 13 augustus 2014 - 11:36:19
Over Max en de Nederlandse coureurs zijn ze tot nu toe altijd heel betrouwbaar geweest.

Altijd?

Ik zeg niet altijd. Maar tot nu toe heeft de telegraaf het vaak bij het rechte eind gehad. Op het gebied van autosport heeft die krant een reputatie hoog te houden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ziet er goed uit, Max in de kleuren van Red Bull.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 13 augustus 2014 - 23:56:57
Citaat van: Miguel op 13 augustus 2014 - 15:35:40
Citaat van: gloudiesaurus op 13 augustus 2014 - 11:36:19
Over Max en de Nederlandse coureurs zijn ze tot nu toe altijd heel betrouwbaar geweest.

Altijd?

Ik zeg niet altijd. Maar tot nu toe heeft de telegraaf het vaak bij het rechte eind gehad. Op het gebied van autosport heeft die krant een reputatie hoog te houden.
Ik ben geen fan van de Telegraaf vanwege de keuze voor nieuws en de manier waarop ze nieuws presenteren. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze onwaarheden verkondigen. We gaan volgende week horen of de bron betrouwbaar was!

Kootje

#953
Citaat van: Matthijs op 14 augustus 2014 - 08:49:50
Ik ben geen fan van de Telegraaf vanwege de keuze voor nieuws en de manier waarop ze nieuws presenteren. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze onwaarheden verkondigen. We gaan volgende week horen of de bron betrouwbaar was!

Hèhè .... eindelijk iemand die snapt hoe het zit. De Telegraaf wordt vaak weggezet alsof ze het nieuws maar uit hun duim zuigen, maar dar vind ik dus ook zo'n onzin. Qua nieuws is die krant net zo betrouwbaar als iedere andere krant, en net als iedere andere krant zitten ze er ook weleens naast. Hopelijk is dat nu waar het Max betreft ook het geval. Want ik blijf erbij, volgend jaar direct instappen bij STR komt imo te vroeg.

Overigens spreekt Jos het nu tegen, gelukkig.
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/314777/berichten-over-formule-1-debuut-zijn-voorbarig/

Maikel0230

Ben benieuwd wat Red Bull nu voor hem kan regelen, als ze hem echt in de F1 willen volgend jaar dan is wat ervaring met groter materiaal dan een F3 wagen toch wel aangewezen denk ik, dan denk ik aan GP2 en WSR 3.5, misschien GP3, daar zijn zitjes genoeg te koop.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Ik blijf echt in een spagaat. Ja, ook ik vind een debuut te vroeg. Max heeft nog zóveel te leren en ik denk dat je dat beter voor de F1 kan leren dan erin. Maar aan de andere kant: je bent bij Red Bull nooit zeker van een stoeltje. Vorig jaar: iedereen dacht dat het stoeltje van STR naar Da Costa zou gaan maar het werd Kvyat. Dit jaar denkt iedereen dat het stoeltje van STR naar Sainz Jr. gaat maar het wordt wellicht Verstappen. Binnen Red Bull zijn zó veel talenten dat je altijd vogelvrij bent, hoe goed je ook presteert. Totdat je eenmaal bij Toro Rosso zit, dan krijg je 2 of 3 jaar om je te bewijzen.

Trouwens: wie ben ik om wat te zeggen. Ik vond de Europese F3 voor Verstappen dit jaar ook te vroeg. Ik wacht het wel af: F1 of FR3.5, ik zou voor allebei juichen!

Sphinx

CitaatVorig jaar: iedereen dacht dat het stoeltje van STR naar Da Costa zou gaan maar het werd Kvyat. Dit jaar denkt iedereen dat het stoeltje van STR naar Sainz Jr. gaat maar het wordt wellicht Verstappen. Binnen Red Bull zijn zó veel talenten dat je altijd vogelvrij bent, hoe goed je ook presteert.

Da Costa kon in 2012 het veld aan gort rijden met een door Lewis Williamson ontwikkelde auto, toen ie zelf input moest leveren in 2013 ging het ineens een stuk minder. Hij is gewoon met zijn neus op de feiten gedrukt vorig jaar; niet goed genoeg gepresteerd. Ik vrees ook dat die 7 overwinningen op rij van Max (3x Spa, 3x Norisring, 1x Zandvoort) nogal hoge verwachtingen geschept hebben. Hopelijk niet te hoog...
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

#957
Frank Woestenburg - onthoud die naam. Of de telegraafverslaggever is de best ingevoerde van het van het hele journalistieke sportwereldje - of hij maakt zich onsterfelijk belachelijk met zijn volgehouden bewering dat Max volgend seizoen op de F1-grid staat. (Eigenlijk kan ie al niet meer onder die bekroning uit; deelname alleen is voor Frank namelijk niet genoeg, hij weet het zelfs nog een paar slagen scherper te stellen: "F1-zege lonkt voor Verstappen". Voorlopig zet ik mijn geld liever op Bottas. 
Over een week weten we meer.

Gerard

Verstappen sr heeft al aangegeven dat het te voorbarig is, laten we nou eerst alle tests maar afwachten.. De FR3.5 ging alvast goed op de RB RING ;)

gloudiesaurus

Frank Woestenburg van de Telegraaf heeft op zijn Twitter-account nogmaals aangegeven 100% zeker te zijn.
Op Spa zou er wal meer bekend worden, ik ben benieuwd.

En natuurlijk heeft Max nu Red Bull als sponsor.
Hij heeft zelfs al een nieuw helmdesign van Red Bull  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is