Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Jehoentelaar


0634

Daar sluit ik me bij aan: uitstekende keuze.

Sphinx

Citaat van: Jehoentelaar op 06 augustus 2014 - 22:16:03
Nou ja, Max heeft welgeteld twee auto's gezien tot nu toe en die ontlopen elkaar niet heel veel qua snelheid. Met de volgende stap krijgen we een nog beter beeld van wat 'ie allemaal (niet) kan.

En hij kan de derde auto aan zijn lijstje toevoegen, want hij kon meteen achter het stuur van een Renault F3.5 auto kruipen:

Citaat"Omdat ik alleen in de regen heb gereden, is het natuurlijk lastig om een goed vergelijk te maken. Maar een Formule Renault 3.5-auto accelereert flink harder dan een F3-auto. Het is een iets grotere auto, maar ik had geen problemen om me aan te passen. Ik voelde me al snel comfortabel en vol vertrouwen om de auto de sporen te geven. Ik wist natuurlijk niet wat ik kon verwachten, maar het ging direct goed."
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: NielsD op 12 augustus 2014 - 17:26:07
Goede keus. Beste opleiding in de Formule 1 en de kans op een stoeltje is iets groter, dan bij andere teams.


Ja, zo denk ik er ook over...

0634

Bij Red Bull weet je iig dat je een kans krijgt als je goed genoeg bent om een kans te krijgen. En niet zomaar een kans maar meerdere jaren. Zie Alguersuari, Buemi, Vergne. Die hebben misschien de laatste stap niet gemaakt, maar hebben wel langdurig de kans gehad zich te manifesteren. Nu is het aan Max om zijn kans te grijpen.

NielsD

Ik lees ook veel reacties van mensen die hem liever bij Mercedes hadden zien tekenen. Ik snap dat niet helemaal, wat hebben die tot nu toe al in de Formule 1 gebracht qua talenten en de kans dat je daar komt, vanuit een lagere klasse, lijkt mij uitermate klein.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Serieus materiaal, goed om te lezen dat het beviel.

Jehoentelaar

Waan van de dag. Mercedes is nu het te kloppen team en de gedachte is dat ze dat nog wel even blijven. Mensen die dan roepen dat Mercedes de betere keuze is lopen al te dromen over hoofdprijzen en al die dingen. Needless to say dat dat nog totaal niet relevant is.

Pancake Shield

Serieuze vraag: heeft hij als Red Bull-junior (om het zo maar ff te noemen) ook de sponsoring van de drankjesfabrikant achter zich staan? Met andere woorden, daar hoeft hij zich voorlopig niet veel zorgen over te maken?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

NielsD

Citaat van: Pancake Shield op 13 augustus 2014 - 03:31:05
Serieuze vraag: heeft hij als Red Bull-junior (om het zo maar ff te noemen) ook de sponsoring van de drankjesfabrikant achter zich staan? Met andere woorden, daar hoeft hij zich voorlopig niet veel zorgen over te maken?

Volgens mij is dat een onderdeel van het contract. Sowieso zijn ze al druk bezig (bij Van Amersfoort) om een Red Bull-livery voor elkaar te boksen voor dit weekend.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Pancake Shield

Telegraaf hobbelt overal een beetje achteraan: http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/22959150/__Verstappen_jongste_in_Formule_1__.html

Met name de laatste zin uit het stukje vind ik dan nog het boeiendste. Het is weliswaar voor promotionele doeleinden. Maar ik acht niet de kans onwaarschijnlijk dat hij volgend jaar dan wel in de 3.5 te vinden is. Dan slaat ie ook wel wat treetjes over. Maar het lijkt mij iets waarschijnlijker dan de F1 volgend jaar.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 13 augustus 2014 - 11:19:03
Telegraaf hobbelt overal een beetje achteraan: http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/22959150/__Verstappen_jongste_in_Formule_1__.html

Met name de laatste zin uit het stukje vind ik dan nog het boeiendste. Het is weliswaar voor promotionele doeleinden. Maar ik acht niet de kans onwaarschijnlijk dat hij volgend jaar dan wel in de 3.5 te vinden is. Dan slaat ie ook wel wat treetjes over. Maar het lijkt mij iets waarschijnlijker dan de F1 volgend jaar.


Mogelijk, maar Vergne zit eind dit jaar drie jaar bij STR...en dan vlieg je eruit...of Sainz jr. is zijn vervanger, maar die zie ik dit jaar al bij Caterham instappen.


http://www.gppits.net/nieuws/max_verstappen_in_2015_f1-coureur/

Franky R.


Jehoentelaar

Telegraaf, altijd lastig in te schatten.

gloudiesaurus

Over Max en de Nederlandse coureurs zijn ze tot nu toe altijd heel betrouwbaar geweest.
Ik ben benieuwd, het zou wel een fantastische move zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is