Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Miguel

Terechte straf, Verstappen mist gewoon de bocht en beschadigt daarbij een andere auto die wel het fatsoen heeft om op de baan te blijven. Maar dit is het resultaat van parkeerplaatsen en zou consequent bestraft moeten worden.
Peace out yo.

Matthijs

Citaat van: Hamilton#44 op 05 augustus 2014 - 13:28:35
Een Helmut Marko snapt ook wel dat zo´n jonge jongen moet leren, dat calculeert hij in.
Het is dan ook geen toeval dat van de 4 jongste formule 1 coureurs ooit, er 3 hebben gedebuteerd bij Toro Rosso: Alguersuari, Kvyat en Vettel. Red Bull gooit ze veel sneller in het diepe dan andere teams, maar vervolgens krijgen de coureurs bijna altijd 3 jaar de tijd om zich te bewijzen.

Matthijs

Citaat van: Miguel op 05 augustus 2014 - 13:52:46
Terechte straf, Verstappen mist gewoon de bocht en beschadigt daarbij een andere auto die wel het fatsoen heeft om op de baan te blijven. Maar dit is het resultaat van parkeerplaatsen en zou consequent bestraft moeten worden.

Er is toch wel sprake van verwarring lees ik. De FIA strafte niet voor deze actie alleen (die ik overigens geen straf waard vind), maar vooral voor de actie in ronde 21 waar hij Fuoco alsnog inhaalt. Tijdens het inhalen snijdt hij Fuoco af en raken ze elkaar. Deze actie vond ik ook geen straf waard, maar ik snap dat hij gegeven werd, Fuoco kon namelijk geen kant op omdat hij ook door een andere coureur werd ingehaald op hetzelfde moment.

Jozef

En toch blijf ik niet snappen waar jullie het vandaan halen dat je maar 1 kans krijgt. Als je het echt verdient, krijg je nog vaker de kans.

Nu goed, de eerste vraag is eigenlijk: is het wel zo dat hij nu al een F1-stoeltje aangeboden krijgt? Dat zijn eigenlijk alleen maar wilde geruchten, waarschijnlijk zitten we hier een topic vol te lullen om niks. ;D

NielsD

Citaat van: Jozef op 05 augustus 2014 - 15:33:18
En toch blijf ik niet snappen waar jullie het vandaan halen dat je maar 1 kans krijgt. Als je het echt verdient, krijg je nog vaker de kans.

Omdat er maar tweeëntwintig plekken te verdelen zijn en Max niet het enige goede talent is wat er rondloopt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Hamilton#44

Citaat van: Matthijs op 05 augustus 2014 - 13:59:52
Citaat van: Hamilton#44 op 05 augustus 2014 - 13:28:35
Een Helmut Marko snapt ook wel dat zo´n jonge jongen moet leren, dat calculeert hij in.
Het is dan ook geen toeval dat van de 4 jongste formule 1 coureurs ooit, er 3 hebben gedebuteerd bij Toro Rosso: Alguersuari, Kvyat en Vettel. Red Bull gooit ze veel sneller in het diepe dan andere teams, maar vervolgens krijgen de coureurs bijna altijd 3 jaar de tijd om zich te bewijzen.

Vind je 3 jaar te weinig dan?  :)

Hamilton#44

Citaat van: NielsD op 05 augustus 2014 - 16:49:22
Citaat van: Jozef op 05 augustus 2014 - 15:33:18
En toch blijf ik niet snappen waar jullie het vandaan halen dat je maar 1 kans krijgt. Als je het echt verdient, krijg je nog vaker de kans.

Omdat er maar tweeëntwintig plekken te verdelen zijn en Max niet het enige goede talent is wat er rondloopt.

Juist, volgend zijn er weer twee nieuwe.

Maikel0230

Verstappen verdient noch voor het eerste noch voor het tweede incident een straf, de FIA steward zat gewoon te slapen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Tweevoudig GP2-kampioen kan niet, want GP2-kampioenen mogen niet verder in die klasse. Dus een jaar GP2 na Formule 3 zou een F1-debuut slechts een jaar uitstellen (daarna nog FR3.5 doen is een zijstap en daarmee zinloos).


Miguel

Citaat van: Matthijs op 05 augustus 2014 - 14:42:12
Er is toch wel sprake van verwarring lees ik. De FIA strafte niet voor deze actie alleen (die ik overigens geen straf waard vind), maar vooral voor de actie in ronde 21 waar hij Fuoco alsnog inhaalt. Tijdens het inhalen snijdt hij Fuoco af en raken ze elkaar. Deze actie vond ik ook geen straf waard, maar ik snap dat hij gegeven werd, Fuoco kon namelijk geen kant op omdat hij ook door een andere coureur werd ingehaald op hetzelfde moment.
Ook die actie in ronde 21 lijkt nergens op. De Senna-Schumacher School of Dangerous Driving. Dat afsnijden van tegenwoordig is allemaal nergens voor nodig, niet op die manier, zo vlak voor een remzone (of er al in). Maar zoals ik al zei: dit soort walgelijk gedrag moet consequent aangepakt worden.
Peace out yo.

Maikel0230

Het zou wel, en dat mag gezegd worden een royale middelvinger zijn naar de andere coureurs in het talentenprogramma, vooral Carlos Sainz Jr.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Citaat van: Maikel0230 op 05 augustus 2014 - 19:22:09
Het zou wel, en dat mag gezegd worden een royale middelvinger zijn naar de andere coureurs in het talentenprogramma, vooral Carlos Sainz Jr.
Nou inderdaad. Zat ie 'm in voorgaande jaren te knijpen vanwege tegenvallende resultaten, dit jaar leek het kat in 't bakkie voor hem. Nu is er een nieuweling die hem bedreigt. Maar van Da Costa wisten we al: bij Red Bull ben je nooit zeker.

0634

Ajax en Feyenoord kopen ook spelers. Dat is geen dikke vinger, soms is er gewoon niet beter voorhanden vanuit de eigen jeugd.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 05 augustus 2014 - 20:08:26
Ajax en Feyenoord kopen ook spelers. Dat is geen dikke vinger, soms is er gewoon niet beter voorhanden vanuit de eigen jeugd.

Carlos Sainz Jr. domineert de WSR 3.5, ik zou toch wel durven stellen dat hij al meer heeft laten zien dan Verstappen tot nu toe, heb zelf met eigen ogen mogen zien op spa hoe goed Sainz is.

Hij verdient gewoon een kans maar als Red Bull Verstappen stalt dan is er tot nader order voor hem nog geen plaats...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25