Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: NielsD op 03 augustus 2014 - 15:54:30
Wat een verschrikkelijke commentator is die Allard Kalff geworden zeg, wat irritant..

Daarom kijk ik met het geluid vd stream op de achtergrond. ;)

NielsD

Citaat van: Kootje op 03 augustus 2014 - 15:55:24
Citaat van: NielsD op 03 augustus 2014 - 15:54:30
Wat een verschrikkelijke commentator is die Allard Kalff geworden zeg, wat irritant..

Daarom kijk ik met het geluid vd stream op de achtergrond. ;)

Vaak kijk ik via de stream, maar had even zin om het op een groot scherm te kijken. Nooit weer!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Zeg ik .... kijk op m'n tv, luister naar m'n pc

NielsD

Citaat van: Kootje op 03 augustus 2014 - 15:59:40
Zeg ik .... kijk op m'n tv, luister naar m'n pc

loopt het wel synchroon?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Niet helemaal, de stream liep 'n seconde voor, maar dat vond ik niet storend..

Sphinx

Max uiteindelijk vierde, Ocon wederom "nulle points". Gaat lekker zo.

Citaat.Maar ik ben bezig met een review, dus dat hebben jullie nog tegoed.

Ik ook, maar dan voor Gameplay Magazine. Duurt nog tot eind augustus voor ie te lezen is.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

NielsD

Citaat van: Sphinx op 03 augustus 2014 - 16:16:56
Max uiteindelijk vierde, Ocon wederom "nulle points". Gaat lekker zo.


Nope, Verstappen is twaalfde geworden. Kreeg nog een DT in de slotfase..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

FolkertE

Citaat van: NielsD op 03 augustus 2014 - 16:23:54
Citaat van: Sphinx op 03 augustus 2014 - 16:16:56
Max uiteindelijk vierde, Ocon wederom "nulle points". Gaat lekker zo.


Nope, Verstappen is twaalfde geworden. Kreeg nog een DT in de slotfase..
Onbegrijpelijk. Het was een spannende race met overal mooie gevechten en omdat dan op deze manier te straffen vind ik echt te te debiel voor woorden.

Maikel0230

#743
En hij is er niet blij om

http://www.f1fanatic.co.uk/groups/formula-three/forum/topic/video-verstappen-unhappy-after-penalty/

Belachelijk om hem daar een DT voor te geven, so soft als ze in de F1 zijn geworden zo represief zijn ze in de F3 blijkbaar. Dat was een race incident en niet meer, goeie manier om talent in de kiem te smoren.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: NielsD op 03 augustus 2014 - 15:54:30
Wat een verschrikkelijke commentator is die Allard Kalff geworden zeg, wat irritant..


Geworden? Nooit een A1GP-race gevolgd toen dat nog nieuw was? :P ...Schakel Youtube eens in en tel het aantal keren dat Kalff de powerbutton opnoemde.

Franky R.

Citaat van: F1fan2987 op 03 augustus 2014 - 19:27:06
Citaat van: NielsD op 03 augustus 2014 - 16:23:54
Citaat van: Sphinx op 03 augustus 2014 - 16:16:56
Max uiteindelijk vierde, Ocon wederom "nulle points". Gaat lekker zo.


Nope, Verstappen is twaalfde geworden. Kreeg nog een DT in de slotfase..
Onbegrijpelijk. Het was een spannende race met overal mooie gevechten en omdat dan op deze manier te straffen vind ik echt te te debiel voor woorden.


Debiel? Je zou haast denken dat er een anti-autosportfan achter de groene tafel zat. >:(

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 03 augustus 2014 - 19:27:33
En hij is er niet blij om

http://www.f1fanatic.co.uk/groups/formula-three/forum/topic/video-verstappen-unhappy-after-penalty/

En terecht, die penalty sloeg nergens op.

Als hij werd gegeven voor z'n inhaalactie in bocht 1 waarbij hij buiten de track limits kwam, dan had die 5 seconden die hij in race 1 kreeg afdoende geweest. De gewonnen positie gaf hij namelijk netjes terug. Dat Fuoco daarbij zelf tegen Max aanreed kun je Max niet aanrekenen.

Als hij werd gegeven voor de uiteindelijke manouvre waarbij ze elkaar wederom raakten, dan was dat toch echt de fout van Fuoco die daar sowieso al helemaal niet meer had mogen rijden. De zwarte vlag met oranje stip die hij later in de race kreeg, had hij direct na bovenstaand incident moeten krijgen.

Slechte call vd wedstrijdleiding die daarmee de strijd om P2 in het EK weer volledig hebben geopend, wat voor de neutrale fan dan weer 'n leuke bijkomstigheid is.

Sphinx

CitaatDebiel? Je zou haast denken dat er een anti-autosportfan achter de groene tafel zat.

Ik zit eerder aan een fan van Ocon te denken (Of Genii Capital). [complotmodus aan]Je kunt toch niet hebben dat een broekie dat net uit de karts komt even de gedroomde kampioen om de oren rijdt omdat die in de tweede helft van het seizoen te weinig punten pakt? [complotmodus uit]
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Mwah ... als het 'n fan van Ocon was, dan had hij 'm niet tot 2x toe bestraft voor race 3. Eerst kreeg Ocon al 10 plaatsen aan z'n broek en daarna ook nog 'n DT, dus .... als je dan toch in complotmodus gaat, dan zou ik het eerder zoeken in de fanbase van Blomqvist die mede hierdoor Verstappen tot op 16 punten genaderd is. ;)

gloudiesaurus

http://youtu.be/ZOS49KYrNyg?t=34m33s

Ik zet hem hier ook even neer. Ik vind het ook geen terechte penalty.

Verstappen heeft gelijk, door dit soort penalties maak je het racen kapot.
Wel een leuke race om te zien op RTL7. Maar goed Verstappen heeft ook van deze race weer geleerd.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is