Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Sphinx

Max komt (Jake) Dennis nog niet voorbij, maar dankzij Ocon's eigen fout schuift ie op naar zes (Ocon knijpt Rosenquist gewoon af en ramt zichzelf van de baan)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Miguel

Citaat van: NielsD op 02 augustus 2014 - 09:52:30
Ik reageer zo omdat ik het gevoel krijg dat Miguel denkt dat je als 18-jarig jochie te vroeg in de F1 zit. In de meeste gevallen is dat zo, maar in het geval van Verstappen denk ik dat hij de draad snel oppikt, hetgeen wat Vettel ook deed.
Prestaties in lagere klassen zeggen niets over prestaties in de Formule 1, juist Vettel is daar een schoolvoorbeeld van. Waarbij natuurlijk ook moet worden aangetekend dat Vettel vier jaar achter elkaar een asociaal goede (illegale?) auto had en een teamgenoot die kunstmatig achter hem werd gehouden. Denk dat door de vergelijking met Vettel de prestaties van Verstappen in F1 ook alleen maar tegen kunnen vallen.
Peace out yo.

Miguel

Citaat van: Franky R. op 02 augustus 2014 - 21:26:06
Ik krijg een bruine punthoofd van die tracklimiet-onzin...net of de programmeurs van Granturismo of GRID nu de regels in de autosport bepalen... >:(
Daarom grind en gras, geen parkeerplaatsen. Of gewoon een muur.
Peace out yo.

Sphinx

Fuoco wint de race na een tijdstraf voor Giovanazzi (te veel afstand achter de safetycar). Max vierde, Ocon "nulle points"
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

NielsD

Citaat van: Miguel op 03 augustus 2014 - 11:53:09
Citaat van: NielsD op 02 augustus 2014 - 09:52:30
Ik reageer zo omdat ik het gevoel krijg dat Miguel denkt dat je als 18-jarig jochie te vroeg in de F1 zit. In de meeste gevallen is dat zo, maar in het geval van Verstappen denk ik dat hij de draad snel oppikt, hetgeen wat Vettel ook deed.
Prestaties in lagere klassen zeggen niets over prestaties in de Formule 1, juist Vettel is daar een schoolvoorbeeld van. Waarbij natuurlijk ook moet worden aangetekend dat Vettel vier jaar achter elkaar een asociaal goede (illegale?) auto had en een teamgenoot die kunstmatig achter hem werd gehouden.

Zowel in 2010 als 2012 (misschien ook 2011) kwam Fernando Alonso gevaarlijk dichtbij, ga Vettel niet vergelijken met Webber, want Webber is echt wel van een niveautje lager. In 2013 kwam het hem aanwaaien, Vettel dan, daarvoor moest hij zijn best doen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Wat hebben Alonso, Vettel en Webber met Max te maken?

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 03 augustus 2014 - 11:58:44
Fuoco wint de race na een tijdstraf voor Giovanazzi (te veel afstand achter de safetycar). Max vierde, Ocon "nulle points"

Jammer dat Max hier niet kan winnen. Anders had hij het gat met Ocon verder kunnen dichten.
Maar goed van P7 naar P3 is ook niet verkeerd.

Om 15:00 race 3 waar Max als 6e start.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 03 augustus 2014 - 09:31:19
CitaatIk krijg een bruine punthoofd van die tracklimiet-onzin...net of de programmeurs van Granturismo of GRID nu de regels in de autosport bepalen...

Als Codemasters de sport bepaalt, dan was er geen probleem geweest gisteren voor Max. Gisteren in Grid Autosport voor de gein ook de Red Bull Ring gereden, zowel met een F3 als een A1GP auto, in de F3 kwam ik in bocht 1 herhaaldelijk geheel naast de witte lijn, geen tijdstraf  :)


Ik reed een race op het korte circuit van Abu Dhabi. Van het lange rechte stuk is in deze versie een snelle chicane gemaakt. Ik ga er met slechts twee wielen over de kerbs en meteen een penalty wegen het overschrijven van de witte lijn..welke witte lijn?!! :( :( :(


Ik rij nogal grof [vraag dat maar aan Gloud - kartcentrum Lelystad], maar dat deed ik altijd al. Vind ik leuk. De bochten via de kerbs aanvallen. Kan dus meestal niet in GRID Autosport...Maar ik ben bezig met een review, dus dat hebben jullie nog tegoed. ;)


CitaatHoezo? Zoals Jehoentelaar zegt: als je meer dan het circuit nodig hebt om in te halen... Wat beter zou zijn is dat ze iets bedenken waardoor rijders het wel uit hun hoofd laten om buiten de baan te komen. Eerst een strookje gras ofzo.


Ik heb het niet over afsnijden of zo. En in sommige bochten heb je inderdaad gewoon wat meer ruimte nodig, dus dan moet je die ruimte ook kunnen pakken.


Ander inderdaad grindbakken neer zetten, ipv alles maar asfalteren. Wat dat is het probleem. Alle gras en grind werd vervangen door extra asfalt, om dan 'te klagen' over coureurs die gebruik maken van dat asfalt... ::)

gloudiesaurus

De kerbs aanvallen? In lelystad viel je het grind aan Franky  ;D ;D ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Tien plekken straf voor Ocon voor de laatste race. Verstappen moet echt zijn slagje gaan slaan vandaag, al is Ocon ook geen pannenkoek natuurlijk.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 03 augustus 2014 - 13:38:43
Tien plekken straf voor Ocon voor de laatste race. Verstappen moet echt zijn slagje gaan slaan vandaag, al is Ocon ook geen pannenkoek natuurlijk.

Jep nu moet hij scoren.
Al staat Ocon nog 94 punten voor en dat is wel enorm natuurlijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Aardige schuiver trouwens tussen Goddard en Zeller vanmorgen.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 03 augustus 2014 - 10:57:56
Citaat van: F1fan2987 op 03 augustus 2014 - 10:55:46
Citaat van: Kootje op 03 augustus 2014 - 10:53:56
Op zaterdagmiddag heb je altijd de Q's voor race 2 en 3
ok, die heb ik helaas gemist dan. Jammer.

En is de race 2 nu om 11 uur? Want ik zie nu op die livestream DTM start grid.

Vaag. ??? Zou gewoon om 11.00 uur moeten zijn. Zit je wel op de juiste stream?

http://www.fiaf3europe.com/livestream.html


btw: VT's en Q's worden niet uitgezonden.


-edit- start uitgesteld tot 11.15 uur
Ja ik zat op de juiste stream, maar ik denk dat er een delay was. Daarna deed hij het gewoon weer.
Dit is de kans voor Max om max te scoren. van 7 naar podium moet wel te doen zijn, maar in de ochtend miste hij toch wel wat snelheid.

Jehoentelaar

Dat met die startgrid was een foutje van de regie. De race was verder vertraagd omdat in een andere klasse een auto de vangrail in sodemieterde, waardoor er wat reparaties nodig waren.

NielsD

Wat een verschrikkelijke commentator is die Allard Kalff geworden zeg, wat irritant..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna