Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Edwin90

Straftijd voor Max! Vijf seconden straf zetten hem terug naar de vijfde plaats.

Matthijs

Maar niet voor de aanrijding bij de start, dat werd beoordeeld als race incident. En dat was het ook.

Kootje


Franky R.

Ik krijg een bruine punthoofd van die tracklimiet-onzin...net of de programmeurs van Granturismo of GRID nu de regels in de autosport bepalen... >:(

Jehoentelaar

Citaat van: NielsD op 02 augustus 2014 - 09:52:30
Citaat van: Jehoentelaar op 01 augustus 2014 - 22:40:33
De vier titels van Vettel baseren we op de vier titels van Vettel. Hetzelfde kaliber van Verstappen baseren we op een half jaar Formule 3. Als we zo gaan redeneren hebben we elk jaar drie nieuwe Vettels rondrijden.

Ik reageer zo omdat ik het gevoel krijg dat Miguel denkt dat je als 18-jarig jochie te vroeg in de F1 zit. In de meeste gevallen is dat zo, maar in het geval van Verstappen denk ik dat hij de draad snel oppikt, hetgeen wat Vettel ook deed.
En ik reageer zo omdat ik oprecht geen idee heb waarop we dat moeten baseren met z'n allen. ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 02 augustus 2014 - 21:26:06
Ik krijg een bruine punthoofd van die tracklimiet-onzin...net of de programmeurs van Granturismo of GRID nu de regels in de autosport bepalen... >:(
Tja, als je niet je auto op de baan kan houden doe je het niet goed.

gloudiesaurus

P6 en P7 in de kwalificatie voor race 2 en 3. Enigszins teleurstellend.

Max zegt zelf te hopen morgen naar het podium te kunnen rijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 02 augustus 2014 - 22:27:04
Citaat van: NielsD op 02 augustus 2014 - 09:52:30
Citaat van: Jehoentelaar op 01 augustus 2014 - 22:40:33
De vier titels van Vettel baseren we op de vier titels van Vettel. Hetzelfde kaliber van Verstappen baseren we op een half jaar Formule 3. Als we zo gaan redeneren hebben we elk jaar drie nieuwe Vettels rondrijden.

Ik reageer zo omdat ik het gevoel krijg dat Miguel denkt dat je als 18-jarig jochie te vroeg in de F1 zit. In de meeste gevallen is dat zo, maar in het geval van Verstappen denk ik dat hij de draad snel oppikt, hetgeen wat Vettel ook deed.
En ik reageer zo omdat ik oprecht geen idee heb waarop we dat moeten baseren met z'n allen. ;)

Laat maar, wij lullen langs elkaar heen.. ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 02 augustus 2014 - 21:26:06
Ik krijg een bruine punthoofd van die tracklimiet-onzin...net of de programmeurs van Granturismo of GRID nu de regels in de autosport bepalen... >:(
Hoezo? Zoals Jehoentelaar zegt: als je meer dan het circuit nodig hebt om in te halen... Wat beter zou zijn is dat ze iets bedenken waardoor rijders het wel uit hun hoofd laten om buiten de baan te komen. Eerst een strookje gras ofzo.

Sphinx

CitaatIk krijg een bruine punthoofd van die tracklimiet-onzin...net of de programmeurs van Granturismo of GRID nu de regels in de autosport bepalen...

Als Codemasters de sport bepaalt, dan was er geen probleem geweest gisteren voor Max. Gisteren in Grid Autosport voor de gein ook de Red Bull Ring gereden, zowel met een F3 als een A1GP auto, in de F3 kwam ik in bocht 1 herhaaldelijk geheel naast de witte lijn, geen tijdstraf  :)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 02 augustus 2014 - 22:56:36
P6 en P7 in de kwalificatie voor race 2 en 3. Enigszins teleurstellend.

Max zegt zelf te hopen morgen naar het podium te kunnen rijden.
Wanneer werd die kwalificatie gereden eigenlijk? Of is het gebaseerd op de uitslag van race 1?

Kootje

Op zaterdagmiddag heb je altijd de Q's voor race 2 en 3

FolkertE

Citaat van: Kootje op 03 augustus 2014 - 10:53:56
Op zaterdagmiddag heb je altijd de Q's voor race 2 en 3
ok, die heb ik helaas gemist dan. Jammer.

En is de race 2 nu om 11 uur? Want ik zie nu op die livestream DTM start grid.

Kootje

Citaat van: F1fan2987 op 03 augustus 2014 - 10:55:46
Citaat van: Kootje op 03 augustus 2014 - 10:53:56
Op zaterdagmiddag heb je altijd de Q's voor race 2 en 3
ok, die heb ik helaas gemist dan. Jammer.

En is de race 2 nu om 11 uur? Want ik zie nu op die livestream DTM start grid.

Vaag. ??? Zou gewoon om 11.00 uur moeten zijn. Zit je wel op de juiste stream?

http://www.fiaf3europe.com/livestream.html


btw: VT's en Q's worden niet uitgezonden.


-edit- start uitgesteld tot 11.15 uur

Sphinx

Inmiddels vertrokken

SC is out na een spin van Jordan King. Max 8e na een foutje in de laatste bocht. Over Grid-manoevres gesproken, die beuk van Dennis die Max kreeg mag er ook wezen./
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!