Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

En dat is het qua talenten inderdaad wel weer. Alles wat volgt in de stand zit er of te lang om nog serieus over F1 na te kunnen denken, of is simpelweg niet snel genoeg.

Miguel

Er zit ook een hoop geld bij de topteams in FIA F3 dankzij paydrivers. Veel geld = veel ontwikkeling want open formule = snellere auto = verder vooraan, ondanks minder talent. Dat maakt de top breder en het voor talenten bij minder grote teams moeilijker om constant vooraan te rijden. Dat zien we nu bij Max Verstappen en dat is voor de buitenwereld jammer maar voor de mensen (scouts) die weten waar ze naar moeten kijken, maakt het geen verschil. Vooral na races 2 en 3 in Moskou moet voor iedereen wel duidelijk zijn dat Verstappen het grootste talent in FIA F3 is. Komt dus wel goed.
Peace out yo.

gloudiesaurus

De Formule 1 is nog wat voorbarig maar Max is goed op weg.
Ben heel benieuwd wat hij volgend jaar gaat doen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Ik zou persoonlijk nog 'n jaartje F3 doen alvorens door te stromen naar GP2 of WSR3.5, maar ja ... dat ben ik. ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 30 juli 2014 - 18:03:30
Ik zou persoonlijk nog 'n jaartje F3 doen alvorens door te stromen naar GP2 of WSR3.5, maar ja ... dat ben ik. ;)


Als Max in de top 3 eindigt of zelfs tweede wordt, dan heeft hij IMHO niet zo veel meer te zoeken in de F3.

Kootje

Ik denk dat er nog genoeg voor 'm te leren valt, ook al wordt hij 2e in het EK.

Jehoentelaar

Dan zou ik toch eerder voor een nagenoeg gelijkwaardig kampioenschap gaan. GP3 klinkt het meest aannemelijk.

gloudiesaurus

#682
Net de nieuwe editie van Formule 1 gelezen. Volgens het Verstappen-kamp is er nog helemaal niets getekend.
Volgens Autosprint wel (bij Mercedes) maar wil Verstappen dit nog niet bekend maken omdat Van Amersfoort Racing met Opel werkt.

Volgens eigen zeggen is een tweede jaar Formule 3 overbodig omdat dit jaar al boven verwachting goed gaat. Daarom was Max op Hockenheim al op bezoek bij GP2-teams en Raymond Vermeulen (deel van zijn management) een week daarvoor de F.Renault 3.5.

Verstappen praat ook met Red Bull. Maar dit verloopt stroef. Marko zou Verstappen in Monaco al een contract hebben aangeboden, toen Verstappen zei te willen wachten met tekenen werd hij weg gestuurd. Op Hockenheim zou er opnieuw gesproken zijn. Maar daar waren ook gesprekken met Mercedes, Ferrari, en Lotus.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Dat wordt een Verstappen Pt.II, als ik dat zo lees.
Peace out yo.

0634

Zou Huub Rothengather niet wat voor Max kunnen doen?

gloudiesaurus

Citaat van: Miguel op 31 juli 2014 - 20:42:59
Dat wordt een Verstappen Pt.II, als ik dat zo lees.

Waarom dat dan?

Marko is nu eenmaal een moeilijke man.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 31 juli 2014 - 21:12:58
Zou Huub Rothengather niet wat voor Max kunnen doen?

Volgens mij is Rothengatter geen manager meer maar is hij nu bezig met elektronische auto's.
Huub Vermeulen (ook manager van Jos Verstappen destijds)  en GR8 zijn al bezig met het management van Max.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

RTLGP gaat de Formule 3 live uitzenden. Volgens mij gaat het alleen om Race 3. In elk geval voor de Red Bull Ring en de Nurburgring.

gloudiesaurus

Jep:
RTL7 (RTL GP) zal zondagmiddag van 15.00 tot 16.30 uur race 3 live uitzenden.

Ben benieuwd. Op de Red Bull Ring was Max eerder tijdens testen al snel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Citaat van: Miguel op 31 juli 2014 - 20:42:59
Dat wordt een Verstappen Pt.II, als ik dat zo lees.

Ben je nu niet wat snel met zegeltjes plakken  ;) Marko ziet de zaken zwart-wit. Of je tekent en welkom, of je tekent niet, opzouten! In een ander topic is als eens genoemd dat er zo'n 125 man onder contract stonden bij RBR in het programma. Dankzij Marko's conflictmodel zijn er daarvan 3 over in de F1 die wereldtop zijn of kunnen worden (Vettel, Ricciardo, Kvyat) en één waar ik nog over twijfel (Vergne). Hoewel ik nog steeds bang ben dat Autosprint wat voorbarig is Merc eigenlijk geen gekke keus.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!