Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Dat was twee uurtjes flink beuken in de F1 destijds. Een op vrijdag en een op zaterdag. Twaalf ronden per uur maximaal.

Perton

Inderdaad. Nog vroeger dan alleen dat uurtje

gloudiesaurus

Lees net dat er maar 11 deelnemers zijn in de F3-race...
Waarvan 6 Nederlanders.



Leuk de Masters maar het is niet meer wat het geweest is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Matig startveld. In dat geval reis ik dus niet af naar Zandvoort maar blijf ik lekker thuis om de Britse GP te kijken. Zat nog in twijfel, maar dit trekt me over de streep. Bedankt Peter. ;)

Perton

Wie is de zesde dan? De drie uit europese f3, dontje en schothorst. Of was het typefoutje?

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 04 juli 2014 - 17:59:37
Wie is de zesde dan? De drie uit europese f3, dontje en schothorst. Of was het typefoutje?

Het zijn erg iig. 5.
Van de Laar, Verstappen, Szymkowiak, Dontje, en Schothorst.

Jammer want dit is geen startveld. Ze moeten volgend jaar toch eens goed naar de datum kijken en met de FIA praten (lees Gerhard Berger)

Sorry Kootje, heb ik je een dagje Zandvoort door de neus geboord?  :P
Twijfelde om zelf ook te gaan maar toen ik de deelnemers zag ben ik zelf ook afgehaakt.

Enkele jaren terug deden er nog meer dan 40 auto's mee bij de Masters...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 04 juli 2014 - 20:31:32
Sorry Kootje, heb ik je een dagje Zandvoort door de neus geboord?  :P

Nee hoor, je hebt me ervan gered. ;D

gloudiesaurus

Lol.

Vraag me ook af wat de waarde van een overwinning van de Masters nu is.
Max kan nu wel winnen maar dit is niet te vergelijken met de overwinning van zijn bijvoorbeeld zijn vader destijds.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 04 juli 2014 - 21:22:06
Lol.

Vraag me ook af wat de waarde van een overwinning van de Masters nu is.
Max kan nu wel winnen maar dit is niet te vergelijken met de overwinning van zijn bijvoorbeeld zijn vader destijds.


Het is idd. wel erg krap nu....Het lijkt erop dat de Master op Zandvoort niet meer de beschermde status heeft van vroeger. Mogen we de zeurdozen die nodig moesten janken over het geluid voor bedanken... ::)

Franky R.


Jehoentelaar

Vroeger hadden de Masters twee sessies omdat er veel te veel auto's waren om alles tegelijk los te laten op de baan. Nu zijn alleen de dubbele sessies nog over.

Kootje

Hoewel het met 'n startveld van slechts 11 deelnemers niet zo toonaangevend meer is, heeft Max ook de Masters op z'n naam geschreven. Jongste winnaar ooit.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 06 juli 2014 - 17:32:05
Hoewel het met 'n startveld van slechts 11 deelnemers niet zo toonaangevend meer is, heeft Max ook de Masters op z'n naam geschreven. Jongste winnaar ooit.


en de eerste nazaat van een eerdere winnaar die ook de race wint! :)

gloudiesaurus

Jep hij was dominant! Knap hoor.
Grappig dat hij ook had afgesproken om met de vlag rond te rijden net zoals zijn vader in 1993.

Jammer alleen dat de Masters niet meer is wat het is geweest.
Met 11 auto's en 5 Nederlanders kun je nauwelijks van een serieuze race spreken, laat staan dat het internationaal nog wat zal voorstellen zo...
Zonde!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Volgend jaar de boel logistiek iets beter afstemmen ten opzichte van het Europees kampioenschap Formule 3. Of er gewoon een onderdeel van uit gaan maken, maar dan heb je wel drie races i.p.v. eentje.