Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 02 juli 2014 - 19:34:35
Citaat van: Perton op 02 juli 2014 - 17:59:12
Aangezien zo'n beetje alle F3-kampioenen van de laatste jaren NIET de F1 halen en GP3-kampioenen wél....

Jamaar je moet ervanuit gaan dat Ocon de titel pakt ;D

Mwah .... als Max zo doorgaat zie ik 'm ook Ocon nog wel pakken. Toegegeven, het gat is groot, maar met nog 5 raceweekenden te gaan is het absoluut niet onmogelijk. Hij moet dan slechts 5 punten per race of 15 per weekend goedmaken, en de afgelopen twee weekenden pakte hij telkens 39 punten terug op Ocon. Nog twee van dat soort weekenden en het gat is gedicht plus de leiding in het kampioenschap is over genomen. ;)

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 02 juli 2014 - 20:35:43
Citaat van: Maikel0230 op 02 juli 2014 - 19:34:35
Citaat van: Perton op 02 juli 2014 - 17:59:12
Aangezien zo'n beetje alle F3-kampioenen van de laatste jaren NIET de F1 halen en GP3-kampioenen wél....

Jamaar je moet ervanuit gaan dat Ocon de titel pakt ;D

Mwah .... als Max zo doorgaat zie ik 'm ook Ocon nog wel pakken. Toegegeven, het gat is groot, maar met nog 5 raceweekenden te gaan is het absoluut niet onmogelijk. Hij moet dan slechts 5 punten per race of 15 per weekend goedmaken, en de afgelopen twee weekenden pakte hij telkens 39 punten terug op Ocon. Nog twee van dat soort weekenden en het gat is gedicht plus de leiding in het kampioenschap is over genomen. ;)

Uiteraard, kampioen zijn straalt meer af dan vice-kampioen, nobody likes coming second.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Max heeft dan ook wat geluk nodig. Hij won nu alles races... denk niet dat hij de rest van het seizoen alles wint  :P
Eigenlijk moet Ocon gewoon een paar non-scores hebben, dan krijgt Max weer kans.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Max heeft in het verleden wel vaker alle of bijna alle races gewonnen in een kampioenschap. Dus ik zie het hem zo doen.

gloudiesaurus

Feit is wel dat Max ons in postieve zin blijft verbazen.
En Ocon staat onder druk, dat zag je al op de Norisring...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 02 juli 2014 - 22:26:02
Feit is wel dat Max ons in postieve zin blijft verbazen.
En Ocon staat onder druk, dat zag je al op de Norisring...

Maar als-ie constante tweede blijft worden, dan loop heel langzaam in. Die Lucas Auer moet gewoon even wat dieper het pedaal intrappen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Zit Auer er ook nog steeds? Die lijkt dan wel redelijk tegen de top van zijn kunnen aan te zitten.

0634

Maar die wordt dan ook steeds ouer.

Matthijs


NielsD

Citaat van: Jeroen op 03 juli 2014 - 06:13:58
Maar die wordt dan ook steeds ouer.

Hahaha! Mooie grap!

@Jehoentelaar, ja die zit er nog steeds en strijdt regelmatig mee in de top-drie.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Nooit echt doorgebroken dus. Lekker gt stoeltje vinden voor volgend jaar, zijn oom heeft vast wel leule connecties

NielsD

Dit weekend vindt dus ook de Masters of F3 plaats. Ik zie dat er zaterdagmiddag twee kwalificaties worden gereden voor één race, weet iemand hoe dit zit? Waarom zwei?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 04 juli 2014 - 14:11:15
Dit weekend vindt dus ook de Masters of F3 plaats. Ik zie dat er zaterdagmiddag twee kwalificaties worden gereden voor één race, weet iemand hoe dit zit? Waarom zwei?

No idea.

Wel jammer dat er maar 16 auto's meedoen waaronder 6 Nederlanders.
Dat was vroeger wel anders.

De Masters is niet meer echt DE talentenrace zoals het vroeger wel was.

Reden dat er zo weinig auto's zijn is de GP3 en een Formule 3-race in Moskou volgend weekend.
De meeste teams hebben de auto's als transport gezet naar Moskou.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: NielsD op 04 juli 2014 - 14:11:15
Dit weekend vindt dus ook de Masters of F3 plaats. Ik zie dat er zaterdagmiddag twee kwalificaties worden gereden voor één race, weet iemand hoe dit zit? Waarom zwei?
Gewoon. Net als Formule 1 vroeger. Waarom, weet ik verder ook niet.

En tsja, we kunnen de race in Moskou wel de schuld geven van het feit dat Europese F3-coureurs niet meedoen, maar Zandvoort kan ook zijn race beter om die kalender heen plannen - al moet ik toegeven dat de conceptkalenders de afgelopen winter telkens veranderden, en Zandvoort natuurlijk ook op een gegeven moment een datum moest prikken, dus helemaal hun eigen schuld is het nou ook weer niet.

Verder heb ik nog nergens een deelnemerslijst voorbij zien komen, dus ik heb het idee dat de organisatie zichzelf ook niet erg serieus neemt.

NielsD

Citaat van: Perton op 04 juli 2014 - 14:46:45
Citaat van: NielsD op 04 juli 2014 - 14:11:15
Dit weekend vindt dus ook de Masters of F3 plaats. Ik zie dat er zaterdagmiddag twee kwalificaties worden gereden voor één race, weet iemand hoe dit zit? Waarom zwei?
Gewoon. Net als Formule 1 vroeger. Waarom, weet ik verder ook niet.

Klinkt stom, maar het enige wat ik van de F1 kan herinneren was één uurtje flink beuken en daar kwam de pole uit rollen. Worden ze in groepen verdeeld of zo?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna